تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : ۲۶۰۵۵۸

رئیس جدید بنیاد شهید کهگیلویه منصوب شد (+عکس)

۴
۰
کبنا ؛ 

سید کمال‌الدین دولتخواه به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه منصوب شد.
به گزارش کبنا،، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و پرسنل این نهاد رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان معرفی و از خدمات بهنام صمدیفرد رئیس سابق تجلیل شد.

حجت‌الاسلام سید علی صالحئ موسوی اعظم در این آیین با تبیین ویژگی‌های مدیر در نظام اسلامی، بنیاد شهید را نهادی خاص دانست و اظهار داشت: خدمت در این نهاد مقدس ارزشمند است چون جامعه هدف خانواده ایثارگرانی است که از جان خود برای حفظ انقلاب و نظام مایه گذاشتند.
امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه انسان در حد استطاعت خود باید در خدمت خلق باشد،گفت: دادن وعده‌های بدون پشتوانه مردم را نسبت به مسؤول بی‌اعتماد می‌کند.
وی تکریم ارباب رجوع و رفتار با متانت را لازمه مدیریت دانست و گفت: : ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تکریم کسانی است که با ایثار و مقاومت از اسلام، انقلاب و کشور دفاع کردند.
مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آقای صمدیفرد از مدیرانی است که هم عشق و علاقه و هم استطاعت کارایی در خدمت به مجموعه ایثارگران داشت و این پاداش ذخیره است.
در این مراسم سید کمال‌الدین دولتخواه فرزند شهید سید جمال‌الدین دولتخواه از نیروهای اصلاح طلب به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه منصوب شد.

غفلت از رویکرد فرهنگی در بنیاد شهید/اعتبارات فرهنگی در پرداخت ۱۰۰ درصدی شهریه تحصیلی ایثارگران هزینه می‌شود
رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با بیان اینکه طی یک یک دهه گذشته رویکرد مهم فرهنگ در این بنیاد مورد غفلت واقع شده است، گفت: همه توجه به مسایل معیشتی ایثارگران متمرکز شده است.
بهنام صمدیفرد در آئین تودیع خود اظهار داشت: رسالت و مأموریت مهم بنیاد شهید ترویج فرهنگ شهادت به نسل‌های پس از انقلاب و جنگ است.
رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تصریح کرد: خدمات حمایتی این نهاد به طور سیستمی و منظم به ایثارگران ارائه می‌شود و هر مدیری موظف به اجرای این خدمات است.
وی با انتقاد از مسؤولان رده بالای بنیاد شهید در غفلت از مسئله مهم فرهنگ به عنوان یکی از رویکردهای نهاد بنیاد شهید، گفت: متأسفانه همه توجه در مسایل معیشتی ایثارگران متمرکز شده در حالی که اولویت و مأموریت بنیاد که همواره حضرت امام و رهبر انقلاب به ان توجه و تأکید دارند صبغه فرهنگی بوده است.
صمدیفرد افزود: طی یک دهه گذشته نسبت به اوایل انقلاب نسبت به مسئله فرهنگ در بنیاد شهید کمتر توجه شده و مورد غفلت واقع شده است.
وی با بیان اینکه همه اعتبارات فرهنگی به سمت پرداخت ۱۰۰ درصد شهریه تحصیلی فرزندان ایثارگران سرازیر شده است، این سیاست را اشتباه خواند و تصریح کرد: پرداخت هزینه تحصیلی ضمن نخبه‌کشی در بین جامعه ایثارگران روند رو به رشد آمار فارغ التحصیلان این قشر را در پی داشته است.
صمدیفرد افزود: این پرداخت ۱۰۰ درصدی شهریه همچنین دانش‌آموزانی که می‌توانستند در بهترین دانشگاه‌های دولتی مشغول به تحصیل شوند را از تلاش باز می‌دارد.
وی، خدمت در بنیاد شهید را افضل دانست و با بیان اینکه در این نهاد رئیس و مرئوسی معنا ندارد، بیان کرد: همه در کنار هم و با تعامل به جامعه هدف خدمت می‌کنند.
صمدیفرد به عملکرد ۶ ساله خود در بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: ت سال ۹۰ تنها ۱۰ گلزار شهدا در شهرستان ساماندهی شده بود این در حالی است که اکنون ۱۰۱ گلزار ساماندهی شده است.
وی خدمات قرارگاه خاتم در ساماندهی گلزارهای شهدا را ستودنی خواند و افزود: ۲۱ مورد از گلزارها با همکاری قرارگاه خاتم ساماندهی شده است.
این مسؤول، کیفیت بخشی به یادواره و مراسمات ملی، مذهبی، تولید مستند شهید نورالدینی، احداث مجتمع فرهنگی و حسینیه شهدای گلزار دهدشت و بازسازی تمثال شهدا را از جمله خدمات ارائه شده طی دوران مدیریت خود عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جهان بین
Iran, Islamic Republic of
تبریک به سیدکمال وآرزوی توفیق روزافزون
ناظر
Iran, Islamic Republic of
انتخاب شایسته ای بود کاش دولت تدبیر وامید به خود بیایید و مسولین همسو با دولت را منصوب نمایید تا حداقل از عملکرد دولت دفاع نمایند به آقای دولتخواه تبریک میگویم
Iran, Islamic Republic of
درود بر پوزش
چرام
Iran, Islamic Republic of
واقعاانتخاب شایسته ای بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1