تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۲۶۰۴۸۹

دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۰
کبنا ؛دوره مهارت آموزی استخدامی‌های جدید آموزش وپرورش در استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان و مدیرکل آموزش وپرورش در دانشگاه فرهنگیان استان آغاز شد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد در آیین افتتاحیه این دوره مهارت آموزی که در سالن شهید ایزدپناه برگزار شد ضمن تبریک به مهارت آموزان جدید شغل معلمی گفت: معلمان الگوی خوبی برای جامعه وتربیت کننده نیروی انسانی هستند.
نوروز هاشمی با بیان اینکه دانش آموزانی که در دبستان‌ها ودبیرستانها تحصیل می‌کنند در توسعه وپیشرفت کشور در آینده نقش مهم وتاثیرگذاری دارند خاطرنشان کرد: تربیت دانش آموزانی خلاق، پرسشگر، متعهد ومتخصص از رسالت‌های معلمان است.
وی افزود: با وجود داشتن نیروی انسانی توانمند آینده ایران اسلامی بسیار امید بخش متصور می‌شود که در این بین معلمان نقش کلیدی دارند.
هاشمی در ادامه گفت: این دوره مهارت آموزی برای تعداد ۸۸ نفر از استخدامی‌های جدید آموزش وپرورش استان در رشته‌های آموزش ابتدایی و علوم تربیتی به مدت ۴۵ روز در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شودکه در طول مرحله اول این دوره آموزشی افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی آموزش وپرورش با مهارت‌های حرفه معلمی وفنون تدریس آشنا خواهند شد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به اینکه هزار ۶۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد تحصیل می کنندگفت: این تعداد در دو بخش کارشناسی پیوسته وناپیوسته در ۶ رشته تحصیل می‌کنند.
معلمی رسالت پیامبری ومحصول آن انسان مطلوب است
مسئول نهادنماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد گفت: معلمی رسالت پیامبری ومحصول آن انسان مطلوب است.
حجت الاسلام دهسار گفت: تلاش-تعهد-تخصص وشناخت باورهای به دانش آموزان از مهم‌ترین وظایف معلمان است.
وی گفت: معلمی مسئولیتی است که مانند دیگر مسئولیت‌ها هم در دنیا وهم آخرت باید عملکرد آن را پاسخگو باشیم
جذب ۱۴۰۰ نفر در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در دولت تدبیر وامید
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین نیز گفت: بزرگ‌ترین سرمایه هرکشوری را نیروی انسانی آن جامعه تشکیل می‌دهد که معلمین در تربیت این سرمایه انسانی نقش تاثیرگذاری را ایفا می‌کنند.
هادی زارع پوربا بیان اینکه در ارزش گذاری مشاغل هیچ شغلی به پای شغل علمی نمی‌رسد اظهارداشت: معلمی به تعبیر شهید رجایی عشق وهنر است وباید با علاقه وانگیزه در این راه قدم گذاشت.
وی به نحوه ورود معلمین به آموزش وپرورش اشاره کرد وگفت: طبق قانون از دو طریق کنکور سراسری و برگزاری آزمون استخدامی معلمین مورد نیاز جذب آموزش وپرورش می‌شوند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدبا بیان اینکه در دولت تدبیر وامید ۱۴۰۰ نفر از فرزندان این استان جذب آموزش وپرورش شده‌اند گفت: در سال ۹۳ تعداد ۵۳ نفر ودر سال ۹۵ تعداد ۷۴ نفر از طریق آزمون جذب آموزش وپرورش شده است که ۱۳۹ نفر نیز در سال ۹۶ سهمیه جذب به آموزش وپرورش استان اختصاص یافته است.
در پایان این مراسم مدیر اجرایی این دوره آموزشی گروه بندی کلاس‌ها را برای مهارات آموزان حرفه معلمی تشریح کرد وبعد از کلاس بندی مهارت آموزان روانه پردیس‌های دخترانه کوثر وشهید یزدانپناه شدند.
گفتنی است بعد از دو مرحله دوره آموزشی ویژه استخدامی‌های جدید آموزش وپرورش در دانشگاه فرهنگیان آن‌ها به آموزش وپرورش استان معرفی وروانه کلاسهای درس می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1