تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۲۶۰۴۷۲

آغاز کمپین «نه به ریختن زباله» در معابر یاسوج

۱
۰
کبنا ؛معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از آغاز به کار کمپین نه به ریختن زباله در معابر عمومی این شهر خبر داد.
پژمان نیک اقبالی روز شنبه در جمع شماری از اعضای کمپین نه به ریختن زباله در معابر عمومی شهر یاسوج در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: فرهنگ‌سازی در کاهش تولید زباله، ساماندهی زباله‌های صنوف، مشارکت شهروندان در جلوگیری از ریختن زباله و نخاله در معابر عمومی ازجمله اهداف راه‌اندازی این کمپین است.
وی اظهار داشت: درراه‌اندازی این کمپین استانداری، شهرداری یاسوج، دفتر نماینده ولی‌فقیه، محیط‌زیست، منابع طبیعی، حوزه شهری و روستایی استانداری، ائمه جمعه و سمن‌ها راه‌اندازی مشارکت دارند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اجرای این طرح در گام نخست ورودی‌های شهر یاسوج زیرپوشش قرار می‌گیرد.
وی افزود: در گام بعدی در هسته مرکزی شهر یاسوج با مشارکت صنوف مختلف و حاشیه رودخانه بشار با همکاری دستگاه‌های مربوطه به اجرا درمی‌آید.
نیک اقبالی افزود: در پاک‌سازی ورودی‌های شهر یاسوج دهیاری‌ها نیز مشارکت داشته و در این زمینه هماهنگی‌های لازم با اداره کل حمل‌ونقل پایانه‌ها شده است.
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اجرای کمپین نه به ریختن زباله در معابر عمومی شهر یاسوج به‌صورت عملی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم آغازین حضور خواهند داشت.
وی افزود: رهاسازی زباله در معابر شهری یاسوج موردقبول هیچ دستگاهی نیست و در این زمینه باید فرهنگ‌سازی کرد.
نیک اقبالی تصریح کرد: در هیچ جای کشور در بازار شهر پسماندهای صنوف به خیابان‌ها، معابر و کانال‌های آب رها نمی‌شود و باید در این زمینه در یاسوج اقدام عاجلی صورت گیرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
بله زارجاده اصفهان رانگاه کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1