تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۲۶۰۴۵۳

احمدی: مدیران صرف داشتن فقط نگاه سیاسی انتخاب نمی‌شوند / نگاه ما اعتدالی است/ من گوش شنوا و مشفقانه دارم / با پروازی بودن مدیران مخالفم

۸
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ مدیری حق ندارد صرف اینکه شخصی نگاه سیاسی دارد، حقوق و حق آن را ضایع کند.
به گزارش کبنا از یاسوج، علی محمد احمدی عصر امروز در دیدار با ائمه جمعه شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: تریبون نماز جمعه یک فرصت استثنائی که هم رافع مشکلات مردم و هم نافع جامعه و مردم است و همچنین مسائل دینی، معنوی و ارزش های دینی را ترویج می کند.
وی اظهار داشت: اگر نبود تریبون نماز جمعه مسائل و اهداف انقلاب، نظام، هشت سال دفاع مقدس و نیز شکست و مقابله با تهدیدهای نظامی، اقتصادی و تهاجمات فرهنگی دشمنان و استکبار به سرانجام نمی رسید.

استاندار عنوان کرد: امام جمعه باید از طریق ارتباط با مردم درد مردم را بشناسد و در چهارچوب نظام به مسئولین امر منتقل کند و از جهتی اقدامات را از طریق تریبون نماز جمعه منعکس سازد و فرقی نمی کند که چه دولتی باشد، چرا که همه در یک نظام هستیم و هرگونه خدمات و اقدامی دستاورد نظام است که با تبیین آن قطعا مردم به انقلاب و نظام پایبندتر خواهند شد.
احمدی تصریح کرد: معتقدم برای انجام خدمت صادقانه و ایجاد فرصت باید هر نگاه سیاسی که داشته باشیم  کنار بگذاریم و فقط به مردم فکر کنیم و به همه کسانی که دل آنها برای نظام، انقلاب و مردم می تپد احترام بگذاریم و در چارچوب رویکرد اعتدال دولت جلو برویم و فضای نشاط و آبادانی را برای همه نقاط فراهم کنیم و وضعیتی که اکنون داریم یک گام به جلوتر ببریم.
استاندار عنوان کرد: من در مدیریت و چینش آن علاوه بر بحث گفتمانی و اعتدال به شایسته سالاری، قدرت تعهد، تخصص و تجربه نگاه می کنم و اینطور نیست که مدیری صرف داشتن فقط نگاه سیاسی مسئولیت بگیرد.

وی تاکید کرد: هیچ مدیری حق ندارد صرف اینکه شخصی نگاه سیاسی دارد، حقوق و حق آن را ضایع کند، چرا که باید مردم سالاری دینی، دموکراسی  و شایسته سالاری مورد توجه باشد و کسی که تجربه و کارآمدی و شایستگی ندارد، مسئولیت سیاسی نخواهد گرفت.
احمدی با بیان اینکه، امروز اوج مشکلات مردم است، گفت: در شرایطی که مورد تهدید دشمنان هستیم و محدودیت هایی داریم و مشکلات مردم زیاد است، دیگر جایی ندارد که به سمت و سویی حرکت کنیم که بیشتر به معیشت، رفاه و نشاط مردم فشار وارد شود.
استاندار گفت: مشکلات خانواده های محروم، زنان بی سرپرست، دانشجویان و فارغ التحصیلان بیکار و مشکلات دانش آموزان و ... را داریم و از سویی فضاهای ناکارآمدی القائی از سوی دشمنان با فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را داریم و لذا باید برای رفع این مشکلات اتفاق نظر داشته باشیم و نگاه پدرانه به امور داشته و هرجائی مشکلی پیش آمد با این نگاه دلسوزانه برای رفع آن دست به دست هم دهیم.
نگاه ما اعتدالی است/ من گوش شنوا و مشفقانه دارم
وی با ارتباط قوی مسائل قومی و قبیله ای و دخالت هائی که فرصت ها و زمان را از بین می برد اشاره و تاکید کرد: اگر با سعه صدر، تدبیر و دلسوزانه جلو برویم به دستاوردهای خوبی می رسیم و نگاه ما اعتدالی است و من گوش شنوا و مشفقانه دارم و شما ائمه جمعه که برادران معنوی من هستید در این خصوص جایگاه خاص خود را دارید.
احمدی با بیان اینکه، من بیش از اینکه یک فرد سیاسی باشم فردی بودجه ای هستم، افزود: مطمعنا در خصوص مسائل بودجه ای و مالی توجه بیشتری به استان داریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: به دلیل اینکه یک وحدت فرماندهی در حوزه فرهنگ نداریم، نتوانسته ایم به خوبی اهداف این حوزه را تعمیق بخشیم و محقق سازیم و گیر اساسی این است که تعدد متولیان فرهنگی داریم  و هر کدام بخواهند سلیقه خوشان را اعمال کنند،هر چقدر هم بودجه تخصیص دهیم به جائی نخواهیم رسید و باید تلاش کنیم یک مدل بومی طراحی شود.
وی تاکید کرد: موضوع مصلی ها بسیار مهم است و با اولویت بندی، آنهائی که پیشرفت فیزیکی بالائی دارند با اختصاص بودجه به تکمیل آنها سرعت داده خواهد شد.
احمدی به موضوع مدیران پروازی شهرستان ها اشاره کرد و افزود: با پروازی بودن مدیران در شهرستان ها مخالفم و اینکه مدیران با ماشین های بیت المال رفت و آمد می کنند، مخالفتر می باشم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر خود به شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: جدولی برای مدیران استان طراحی می‌شود که سفر آنها به شهرستان‌ها برنامه ریزی شده باشد.
 
    
نام شما

آدرس ايميل شما

داودصفایی لقب
Iran, Islamic Republic of
حفظکم الله.جانا سخن از زبان ما میگویی
دنا نشینان
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر احمدی بزرگوار
از دل پر غصه ما سخن گفتی
مدیریت در شهرستان دنا پروازی است و اغلب هم با وجود استفاده شبانه روزی از خودروهای دولتی دیر به محل کار می آیند.
اقدام نیک شما مایه خرسندی دنا نشینان خواهد بود. تعجیل فرمایید.
دنا نشینان
Iran, Islamic Republic of
نصب جی پی اس بعنوان یک عامل نظارتی فرا انسانی , اقدامی مفید خواهد بود بر کارکرد مدیران و ادارات در سطوح شهرستانی و استانی
جناب دکتر احمدی گرامی، لطفأ دستور نصب و اقدام را صادر فرمایید.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
این استاندارد فشار به هاشیه رفتن مردم هست این اقدامات ابتدایی هستن شما لطف کنید ایده جدیدترین بگویید و اقدامات سازنده در جهت خدمت و آبادانی نه اینکه فلانی با پای راست می‌ره یا با پای چپ
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
ساداتیل خون استان را //لطفا این دیاررا نجات بدین
شرمت الله در جواب دنا نشینان
Netherlands
خدایی همه میدانیم که نصب جی پی اس هم بگذارند (خخخخ))) آن خاکی رفتنها ادامه خواهد داشت

جناب استاندار خوب مسائل را آنالیز کرده و زده دقیقا وسط خال
روستایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا احسنت به این استاندار اگه واقعا اعتداله پس از همه مدیران استفاده کن
گلخونه دار
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار دلسوز ولی همین را بدان که جهاد کشاورزی استان با مدیران ناکارامدش تعطیل است و آمارهای نجومی اغلب..
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1