تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۲۶۰۴۱۰

چرا «محمود باقری» جلسه شورای برنامه‌ریزی را ترک کرد؟/ علت برخورد بد «نوروزی» با گردشگری یاسوج چیست؟

۱۰
۰
کبنا ؛ 
مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به دلیل برخورد رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی با گردشگری شهر یاسوج جلسه را ترک کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد مدیران‌کل دستگاه‌های مختلف استان، روسای ادارات شهرستان و جمعی از مسئولان جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد برگزار شد و حاشیه‌های نیز را به دنبال داشت.
در این جلسه حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به توضیح در باره اعتبارات شهرستان بویراحمد پرداخت و به اعتبارات گردشگری شهرستان بویراحمد نیز اشاره کرد که این حرف نوروزی با واکنش باقری روبرو شد.
بعد از صحبت‌های نوروزی، محمود باقری مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگ و هنر غنی استان و شهرستان بویراحمد پرداخت و گفت: این شهرستان بویراحمد بویژه شهر یاسوج دارای طبیعت‌های بکر و مکان‌های زیبای گردشگری است که متأسفانه به دلیل نبود اعتبار نمی‌توانیم به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
باقری گفت: اعتبارات گردشگری ناچیز است و به خوبی پتانسیل گردشگری یاسوج و شهرستان بویراحمد دیده نشده است، این سخنان باقری با واکنش رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی روبرو شد و مدیرکل گردشگری جلسه را ترک کرد.
باقری در این رابطه به خبرنگاران گفت: همه جا عنوان می‌کنند که برای گردشگری استان برنامه ریزی کنید و زیر ساخت‌ها فراهم شود. اما در عمل و هنگامی که می‌خواهند اعتباری گذاشته شود به گونه دیگری است.
وی با اشاره به نحوه برخورد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، گفت: دلیل برخورد آقای نوروزی با گردشگری استان را نمی‌دانم.
مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهر یاسوج به عنوان پیشانی گردشگری استان است، اظهار کرد: نمی‌دانم چرا با گردشگری یاسوج اینگونه برخورد نمی‌شود.
وی تاکید کرد: از برخورد آقای نوروزی با گردشگری استان و شهر یاسوج سر در نمی‌آورم به همین جهت به نشانه اعتراض جلسه را ترک می‌کنم.
باقری توضیح داد: به خاطر کاهش اعتبارات گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد که بالغ بر ۷۰ رصد اعتبارات گردشگری نسبت به سال ۹۳ کاهش پیدا کرده است، جلسه را ترک می‌کنم.
این مسوول تصریح کرد: در شهرستان بویراحمد که یکی از شاخص‌های توسعه آن گردشگری است، نزدیک به ۵۰ درصد اعتبارات زیرساخت‌هایش کاهش پیدا کرده است و نمی‌دانم که چه دلیل و مستنداتی وجود دارد که این شکل بر خورد می‌کنند با حوزه گردشگری.
وی افزود: در بحث اعتبارات، موضوع ماهیت استانی را در ردیف شهرستانی می‌گذارند که هیچ ارتباطی به ردیف شهرستانی ندارد. به لحاظ فصل بندی و توزیع اعتبارات ما باید جزء چهار فصل اول باشیم.
مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما بین ۲۷ فصل به لحاظ توزیع اعتبارات فصل ۲۱ هستیم و این‌ها نشان می‌دهد که سازمان برنامه و بودجه هیچگونه دیدگاهی نسبت به توسعه گردشگری ندارد. و ما به نشانه اعتراض جلسه را ترک می‌کنیم.
باقری گفت: این روش برخورد نوروزی در جلسه مناسب نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
جان خودت قهر نکن شرایط حساس است
نا شناس سارا
Iran, Islamic Republic of
اقای باقری نگران نباش و بدان که بعضی ها ذاتا مریض هستند چون دنیا ندیده اند
امنیت
Iran, Islamic Republic of
تبریک به آقای زارعی نماینده .بویراحمدودنا
محمدياسوج
Iran, Islamic Republic of
به نظرم باید ... شما دارید نان اینجا را میخورید اگر یاسوج بده چرا میایید
دکتر
Iran, Islamic Republic of
نوروزی اصلا آدم کاردانی نیست
استاندار
Iran, Islamic Republic of
از آقای نماینده بپرس
محمد
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین مدیر برنامه ریزی نوروزی است
میراث فرهنگی گچساران
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مهندس باقری
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت شما
استان کهگیلویه وبویر احمد مخصوصا شهرستان بویر احمد و دنا پتانسیل بالایى براى گردشگرى دارد و باید مسیولین اعتبار قابل توجهى جهت ایجاد فضاهاى گردشگرى در اختیار سازمان میراث فرهنگى و گردشگرى قرار بدن چون با شناختى که من از اقاى مهندس باقرى دارم در صورت داشتن اعتبار و بودجه کافى توانایى بسیارى در بحث گردشگرى دارن
این استان نه صنعتیه نه کشاورزى فقط باید تو زمینه گردشگرى تقویت بشه تا به عنوان یکى از قطب هاى گردشگرى در کشور بشناسنش
تيرتاجى
Iran, Islamic Republic of
هر که قهر که خودشو بى بهر که ???
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1