تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۲۶۰۴۰۵

واکنش تند منتخب شورا به آسفالت‌های بد موقع شهرداری دیشموک / آنهایی که در این سال‌ها خواب بودند این روزها هم استراحت کنند

۸
۰
کبنا ؛ 
منتخب پنجمین دوره شورای شهر دیشموک با بیان اینکه آنهایی که در سال‌های گذشته خواب بودند، چند روز دیگر را هم استراحت کنند؛ گفت: شهرداری دیشموک با آسفالت بد موقع خیابان‌های شهر نه فقط در پروژه گازرسانی همکاری نمی‌کند بلکه کارشکنی انجام می‌دهد.

به گزارش کبنا، سلمان بینا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حالا که بعد از گذشت قریب ۳۸سال از انقلاب اسلامی قرار است طرح گازرسانی به دیشموک اجراء شود، چرا شهرداری همکاری نمی‌کند!؟
وی با ابراز تعجب از اقدام معکوس شهرداری در جهت خدمات رسانی به مردم، تصریح کرد: چرا شهرداری در جهت موفقیت طرح گازرسانی، اقدام نمی‌کند؟
بینا با بیان اینکه چرا برخی‌ها به فکر مردم نیستند، گفت: مسئولان باید دنبال کار و فکر، اندیشه نو و اساسی برای توسعه منطقه محروم دیشموک باشند.
وی با طرح سئوالاتی مبنی بر اینکه چرا مسئولان دنبال کار اساسی در شهر نیستند، چرا دنبال دوباره کاری هستند؟!؛ چرا در بحث گازرسانی؛ مسئولین باهم تعامل ندارند؟؛ چرا شهرداری با منتخبین شورا و مردم لج بازی می‌کند، ذهن وی را مشغول می‌کند، خاطرنشان کرد: چرا هزینه بیت المال آن هم در این شرایط کشور؛ ریخت پاش می‌شود.
منتخب شورای شهر دیشموک خطاب به شهرداری دیشموک که قرار است قبل از حفاری و لوله گذاری جهت گازرسانی؛ با هزینه میلیاردی و آن هم در زمانی که نیاز نیست و می‌تواند موکول شود، اقدام به اسفالت کند!، گفت: چرا اجازه نمی‌دهید اول لوله‌های گازی که قرار است به همین زودی انجام شود، صورت بگیرد و بعد از لوله گازی؛ شروع به آسفالت کنید؟!
بینا گفت: مگر این پول حرام هست که اینطور باید هزینه شود، چرا مردم را درک نمی‌کنید چرا همکاری نمی‌کنید.
وی افزود: باتوجه به اینکه نماینده شهرستانهای چهار گانه استان به همراه مدیر عامل گاز استان در روز جمعه با سخنرانی خود در خطبه‌های نماز جمعه بیان کردند که بخشدار اجازه به کار حتی یک متر آسفالت را در شهر دیشموک ندهد و اجازه بدهید اول لوله گاز کار گذاشته شود بعد شروع به آسفالت کنید؛ گفت: شهرداری دیشموک با این کار خود دقیقا نه فقط در مقابل منتخبان شورای شهر بلکه انگار در مقابل نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم مقابله دارد.
منتخب شورای شهر دیشموک اضافه کرد: برخی‌ها انگار با همه سر لج دارند و با این تفاسیر؛ دود اختلافات به چشم مردم می‌رود.
بینا گفت: طی تماس‌ها و پیگیری‌های که شده با مدیر عامل گاز استان، پیمانکار طرح گازرسانی و مسئولین گاز رسانی، قرار شده طی همین روزهای آینده شروع به حفاری وگود برداری خط لوله گاز درون شهری کنند.
وی اضافه کرد: اولویت حفاری و گود برداری با کوچه‌های خاکی است.
بینا از امام جمعه و بخشدار و دیگر مسئولین شهر خواهش کرد تا اجازه ندهند که بیت المال اینطوری هدر رود؛ به این صورت که امروز آسفالت شود و فردا اداره گاز آسفالت را برش بزند؛ جاده و کوچه آسفالت شده را گود برداری کند و روز از نو و روزی ازنو؛ دوباره باید دنبال جذب اعتبار برای ترمیم آسفالت باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

$
Iran, Islamic Republic of
میان ماه من تا ماه گردون
تفاوت از زمین تا آسمان است
.. جون خدا رو شکر کن که یک شبه پرنده خوشبختی رو شونه ات نشسته
حالا ش..
دیشموک
Iran, Islamic Republic of
انصافا اگر ۵تا مسئول مثل اقای بینا دیشموک بداشا تا الان گلستلن بود.

درود بر خادمان نظام و انقلاب و رهبری و خدمتگزاران مردم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
واقعا .. برا این عضو نو رسیده
همشهری
Iran, Islamic Republic of
نرسیده ت..
همشهری
Iran, Islamic Republic of
همه مردم این عضو شورا را می شناسند.فقط کنار خانه خود را بگذارد باز کنند دیگر حرف نزند
مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقای بینا این پول حرام نیست ولی مدیریت نیست که بتواند درست هزینه شود. بهتر بود درون شورا این مسئله حل شود نه اطلاع رسانی عمومی. البته مردم میدانند که چه برسرشون میاد ولی گوشی شنوا نیست .انتظار است مشکل منطقه محروم دیشموک درست پیگیری شود وحساسیت منطقه ای ازبین برود تا به چنین جایی نرسد.
آقای مهندس شورای شهر فعلی و منتخبین جدیدی که در اینده نزدیک شروع بکار کنند نماینده مردم هستند وآه مردم بیگناه دامن همه مسئولینی که برای رضای خدا ورضای مردم کاری نکنند گریبانگیرشان می شود. اون منطقه واقعا محروم است از هر لحاظ .انتظار است من و تو وما دست به دست هم دهیم همانند سالهای قبل ومشکلات شهر رایکی پس از دیگری مرتفع نمائیم. با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمیشود .پس انتظار است از خودتون شروع کنید تا صالحات باقیاتی برای نسل آینده داشته باشیم.
##
Iran, Islamic Republic of
دانه فلفل سیاه است خال ماه رویان سیاه
هردو جانسوزند اما این کجا و آن کجا
خیلی دلت پره سلمان
. راجع به شخصیت های بزرگ اینجوری حرف نزن
شهردارمحترم دوست داریم
اکبر
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار زحمت کش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1