تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۲۶۰۲۷۴

واکنش امام جمعه قلعه‌رئیسی به انتصاب رئیس جدید بنیاد شهید کهگیلویه

۳۷
۰
کبنا ؛ 

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مسوولان استانی لابد بنیاد شهید را سیاسی نکنند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه قلعه رئیسی به منشاء تروریسم و پیروزی موصل اشاره و بیان کرد: عامل اصلی ناامنی و منشاء انواع تروریسم در جهان آمریکا است و امروز منافقانه و ریاکارانه مدعی مبارزه با تروریسم است و ایران اسلامی که خود قربانی تروریسم بود و هزینه های زیادی برای مبارزه با تروریسم پرداخت کرد را محور شرارت و عامل بی ثباتی منطقه می‌داند و پیروزی موصل سرآغاز جمله ای از امام راحل است که فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد.
وی گفت: این پیام نوید بخش انقلاب اسلامی به مستضعفان است که همانطور که دیروز خرمشهر فتح شد امروز هم جبهه مقاومت موصل فتح شد و مسجد نوری آزاد و انشالله آینده نزدیک کمتر از ۲۵ سال فلسطین فتح خواهد شد و بیت المقدس آزاد خواهد شد.
صلواتی به حماسه همبستگی ملی در دفاع از ارکان مقدس نظام و رهبری و پایان دادن به آشوب و اخلالگران اشاره و تصریح کرد: دشمن بعد از انقلاب در سه مرحله با تمام قوا به میدان آمد که نظام اسلامی را ساقط کند که یکی بعد از رحلت امام که با هدایت های رهبری شکست خورد یکی در سال ۷۸ و دیگری در سال ۸۸ بود و با تمام قوا با لشکریانشان با اعوان و انصارشان با منافقان به میدان آمدند اما باز هم با بصیرت مردم و هدایت های رهبری شکست خوردند و تا زمانی که مردم بیدار هستند فتنه‌ها ناکام خواهد ماند.
وی به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره و تاکید کرد: شورای نگهبان عماد ملت، دین، مایه اطمینان و سکینه قلب مومنین است و نبض نظام اسلامی بشمار می رود و این شورا مانع انحراف انقلاب از دین و قانون اساسی است.
امام جمعه قلعه رئیسی به مشروعیت ریاست جمهوری از طرف ولی فقیه اشاره و خاطرنشان کرد: مشروعیت ریاست جمهوری به این است که از طرف ولی فقیه منصوب شود و این مشروعیت تا زمانی که رئیس جمهور منتخب از احکام اسلام تخطی نکرده باشد و مردم منتظر عمل به وعده‌ها هستند و مردم از سخنرانی‌های سرگرم کننده خسته شدند و منتظر عمل هستند.
صلواتی گفت: مشروعیت مسوولان نظام از رئیس جمهور تا بخشدار منوط و مشروط به تبعیت از ولایت فقیه است و در حکومت عدل و حکومتی که حاکم منصوب از طرف معصوم است مسوولانی که در این حکومت و نظام مشغول کار هستند مسوولیتشان مشروع است و همه وظیفه دارند در این نظام عدل و ولایت از مسوولان حمایت کنند.
وی به تغییر مدیر بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه واکنش نشان داد و اضافه کرد: بنیاد شهید نهاد پاسداری و نگهبانی و حراست از میراث شهدا است لذا می بایست افرادی در این نهاد منصوب شوند که با آرمان شهدا به اهداف شهدا و به میراث آنها اعتقاد عملی داشته باشند و ولایت پذیر و ولایت یاور باشند و کسانی که در فتنه ۸۸ طرف سران فتنه بودند و هستند ولایت‌ستیز و نصب این افراد در بنیاد شهید ظلم در حق شهدا و خیانت به اهداف و آرمان شهدا است.
امام جمعه قلعه رئیسی عنوان کرد: کسانی که عوامل سران فتنه را به شهرستان دعوت می‌کردند حالا بخواهند از آرمان شهدا دفاع کنند هیهات؛ مسوولان استان شما که همه مسائل را سیاسی می کنید فقط به فکر منافع خودتان هستید حرمت شهیدان را حفظ کنید و شهیدان را سیاسی نکنید و به آرمان شهدا خیانت نکنید و مسئول بنیاد شهید شهرستان که حدود ۴۰۰ شهید داده می بایست متعهد، ولایت مدار و ولایت پذیر و در مسیر شهدا باشد و این بنیاد جای تسویه حساب سیاسی و جای پرداخت غنیمت‌های انتخاباتی نیست و امیدوارم مسوولان توجه لازم را داشته باشند.
امام جمعه قلعه رئیسی به صرفه جویی آب و برق هم اشاره و یادآور شد: استفاده بی‌رویه از برق و آب یک منکر است و همه وظیفه داریم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنیم و امیدوایم مردم به این امر بسیار مهم توجه کنند و در صرفه جویی این دو مقوله مهم توجه کنند.
 
به گزارش کبنا، کمال الدین دولتخواه اخیراً طی حکمی به عنوان رئیس بنیاد شهید کهگیلویه منصوب شد وی از فرزندان شاهد است که در دولت یازدهم در کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه شهدای فتح خرمشهر، با لباس محلی استانمان حضور یافت و از دست حسن روحانی ریاست جمهوری ایران، تندیس و لوح سپاس دریافت کرد.
-------------------------------
خبر: حسن آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای دولتخواه فرزندشهیددولتخواه میباشدچون رای بهروحانی دادصلواتی خوشش نمیاد؟؟؟؟
بویراحمد
اصلا کمال دولت‌خواهی درحد یک کارمند بنیاد شهید نیست چه برسد رییس بنیاد شهید ایشان اصلا تعاملی با اصولگرا ندارد و از عوامل اختلافات دو حزب در شهرستان بوده
چرامی
Iran, Islamic Republic of
صلواتی خیلی عزیزی بارک الله برشما
Iran, Islamic Republic of
انقلابی رک صریح
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جمعه واقعا حرف حق را زدی.....کسی که فایزه هاشمی را دعوت میکند حق ندارد در این شهرستان ولایت مدار پست بگیرد
محمدی دوست
Iran, Islamic Republic of
دولتخواه چهره ای نیست که اینقدر بزرگش میکنید
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر دولتخواه، درود بر اصلاحات
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالت صلواتی که فکر میکنی عقل کل هستی
خرمی شیراز
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
جناب آقای دولتخواه؛
انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به سمت ریاست بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه تبریک، امید است در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای جریان ناب اصلاحات و اصلاح طلبی که در جامعه امروز، بازندگان واقعی انتخابات ریاست جمهوری به طرق مختلف، عزل و نصب ها را خلاف راه و آرمان های امام(ره) می دانند، موفق و سربلند باشید.

در انجام وظایف محوله به جدّ و مسئولانه همه تلاش خود را صرف خانواده های محترم شهدا و ایثارگران نمائید تا منتقدان راهی برای تخریب شخصیت ها و آرمانهای اصیل انقلاب نداشته باشند.

و من الله توفیق
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
بنیاد شهید جایگاه مهم و از ارزشهای انقلاب است باید بهتر دقت شود و از افراد ارزشی و ولایت مدار در این سمتها استفاده شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای صلواتی طرفدار نظام جمهوری اسلامی و دشمن فتنه گران هستند.نظرتان در این مورد چیست.
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اقای صلواتی تو با همه مشکل داری تو درحد دولتخواه نیستی که دربارش حرف بزنی ایشان فرزند شهید است
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
دولت خواه پدر خود را در دفاع از انقلاب از دست داده است، جناب صلواتی شما برای حفظ نظام چه هزینه ای پرداخت کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط به این پرسش کوچک پاسخ دهید لطفا
قلعه ریسی
Iran, Islamic Republic of
صلواتی چاروساراروسیاه کرده بااین کاراش
کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دولتخواه وطرفدار آن
مهرزاد
Germany
بنام خدا
این سخنرانی ها و اظهار نظرها هیچ فایده ای ندارد فقط دکتر سید کمال دولتخواه و امثالهم را نزد جامعه محبوب تر خواهد کرد. باید خدمت جناب صلواتی و دوستانشان عرض کنم اگر حرفهای شما بر افکار و تصمیم مردم تاثیر می گذاشت در انتخابات ریاست جمهوری با آن همه تخریب جناب دکتر روحانی پیروز نمیشد.. شما حرفتان را بزنید اشکال ندارد محبوبیت اصلاح طلبان انقلابی بیشتر خواهد شد.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دولتخواه مدیری لایق و فرا استانی است انشالله منشآ کارهای خیر زیادی برای ایثارگران باشند.
افشاری
Iran, Islamic Republic of
سلام وقتی فرزند شهید نتونه مسعولیت بگیره باید شیون کرد
رضا
Iran, Islamic Republic of
صلواتی باید در حد روستای خودش حرف بزند کیه که بخواد درباره مدیر شهرستانی حرف بزنه ...میخواد با این کارا اسم خودش را بالا ببرد نمیداند که داره مردم روستایش را فدا می کنه ...
لوداب/ بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
صلواتی این قدر آبروریزی در نیار.تو عددی نیستی که برای همه تعیین تکلیف میکنی.حیف این حقوقی که میگیری.
Iran, Islamic Republic of
هرکس چخان شما را کرده انقلابی وهرکس چخان نکرد انقلابی نیست کمی از خدا بترس دست خدا بالاترین دست هاست شاید این بنده خدا نزد پروردگار خیلی ابرو داشته باشد خدا هست خدا یکتا ست خدا خدا خدا هست هست هست خدا خدا خدا خدا خدا خدا خدا ظاهر برادر شهیده چرا بعضی شهدا خوبند چرا بعضی بدند چرا بعضی خانواده ها خوبند چرا بدند چرا چرا چرا علتش این است که ما یکتا پرست نیستیم
کشاورز-هرمزگان
Iran, Islamic Republic of
با تبریک خدمت دکتر دولتخواه وآرزوی موفقیت برای ایشان که خود از خانواده و فرزند شهید می باشند . از یک امام جمعه توقع بیشتری میرود قطعا کسانی که در چنین پستهایی منسوب میشوند گزینش شده و تایید شده میباشند و اینکه در ۸ سال پیش به کی رای داده ملاک بهشت و جهنمی نیست حاج آقا صلواتی
خانواده شهید
مردم عزیز وشهید پرور وحضرت حجه الاسلام صلواتی
باسلام
متاسفانه مسولان بنیادشهیددراستان سوءاستفادهای بسیاری ازمسولیتشان میکنند
ای کاش مدیرکل محترم بنیاد تخلفات وبی انصافی های ریس بنیاد گچساران راهم بررسی ورسیدگی بکر
جانباز
آقای مدیرکل انصافا نیک نیم نگاهی هم به بنیادگچساران عنایت فرمایید خدامیدانداگرنظرسنجی کنید می بینیدکه چه برسربنیادگچساران امده
جانباز50%
به آقای دولتخواه تبریک میگویم کاش فکری به حال بنیادگچساران بشد
کریمی
مرگ بر سران فتنه و طرفداران فتنه گران
علی
Iran, Islamic Republic of
مگه تو وکیل وصی مردمی به همه کس وهمه چیز می پری !!!!!!!!!!!!!!!!!!
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
درود برآقای دولتخواه
فعال فرهنگی و علمی
تنها کسی که از نویسندگان و هنرمندان و نخبه گان علمی شهرستان حمایت میکنه
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
غعع
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا کوتاه بیو
قلعه ریسی
Iran, Islamic Republic of
درودبراصلاحات
كهگيلويه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
سی کن ککا متاسفانه ریاست کل بنیاد کشورصلاحیت ریاست بنیاد شهید وایثار گران را ندارد ....بایستی کسی را در راس بنیاد کشور بگذارند که درد خانواده شهدا وایثارگران را درک کند.
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
به خدا حرفهای تو پشزی نمی ارزد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
والا ای شیخ چاروسا را ...
علی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا خانواده محتم شهید ان.جهان آرا،همت ،باکری و.......... نیروهای چپی هستند خدارا خوش نمیاد ..
حبیب
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یک هم استانی از خودم خجالت می کشم که ...
خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
...ی از طرف خانواده شهدا حرف بزنی ایشان فرزند شهید هستن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1