تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۲۶۰۲۷۱

بحث فرماندار دنا و «خوان‌پایه» بر سر اعتبارات و نیروها با حضور «زارع» / خوان‌پایه: من وارث این نیروها نیستم

۱۲
۰
کبنا ؛
کمیته برنامه ریزی شهرستان دنا در سال جاری با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دنا، معاونت فرماندار دنا، نماینده برنامه و بودجه استان، چند تن از مدیر کل‌های دستگاه‌های استان و سایر مسئولین ادارات و دستگاه‌ها بمنظور بررسی، توزیع و تصویب اعتبارات پروژه‌های عمرانی، کشاورزی و گردشگری پیشنهادی سال ۹۶ در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این جلسه مدیرکل اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویر احمد که همراه با رئیس اداره راهداری شهرستان دنا در جلسه حضور داشت به نشانه اعتراض به تصیمات اتخاذ شده و بودجه اختصاص یافته به این اداره در شهرستان دنا جلسه را ترک کرد. علی خوان پایه ضمن دفاع از مجموعه راهداری و حمل و نقل خواهان تجدید نظر و افزایش میزان اعتبار این اداره را داشت که با مخالفت فرماندار شهرستان دنا رو به رو گردید.
علی خوان پایه با پرداختن به ویژگی‌ها و تپوگرافی شهرستان دنا چه از لحاظ گردشگری و چه از لحاظ اقلیمی بودن آن خواستار تجدید نظر فرماندار دنا و مسئولین مربوطه در میزان اعتبار تخصیص داده شده به اداره راهداری شهرستان دنا را داشت و اظهار کرد: بنا بر عملکرد مطلوبی که در کارنامه کاری راهداری دنا هست شایسته نیست میزان اعتبار تخصیص داده شده به این اداره در کمترین میزان ممکن باشد و ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار کفاف هیچ کدام از خدمات رسانی‌های راهداری را نخواهد داشت.
وی گفت: خدمتی که پرسنل و اداره راهداری شهرستان دنا در سال‌های اخیر جهت خدمات رسانی در بخش‌های مختلف شهرستان دنا به مردم داده است قابل تقدیر است.
علی خوان پایه اشاره به برف گیر بودن جاده‌های این شهرستان داشت و خاستگاه آن را شرایط اقلیمی شهرستان دانست.
مدیرکل اداره راهداری استان کهگیلویه و بویر احمد در ادامه بیانات خود به ترافیک سنگین راه‌های ارتباطی شهرستان دنا نسبت به سایر شهرستان‌های استان اشاره داشت و تاکید کرد: شهرستان دنا با داشتن بیش از ۴ کیلومتر تونل و ۱۰۳۸ دهانه پل با ابعاد مختلف و جاده ترانزیتی هنوز با مشکل ترافیک رو به رو است و خدماتی که راهداری باید در طول سال در این شهرستان ارائه دهد، چه در حوزه نگهداری، چه در حوزه‌های دیگر بالا بوده و این میزان اعتبار جوابگوی خدمات رسانی نخواهد بود.
خوان پایه طول راه‌های شهرستان دنا را ۸۰۰ کیلومتر عنوان کرد که تنها در بخش روستایی ۵۲۰ کیلومتر و در بخش راههای فرعی ۱۸۵ کیلومتر عملکرد و پیشرفت کاری وجود داشته است.
مدیر کل اداره راه و حمل و نقل استان تاکید داشت: در کل استان تنها اعتباری که به راهداری تعلق گرفت مربوط به تامین حقوق پرسنل راهداری بوده و ریالی بعد از ادغام راهداری از شهرسازی در سال گذشته تخصیص داده نشد. وی گفت در شهرستان دنا بعد از ادغام با شهرسازی ۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتباراتی که توسط خود اداره راهداری پیگیری شد استفاده گردیده است.
وی به ۲۷ نفر شاغل در اداره راهداری دنا اذعان کرد و گفت: اگر من وارث این تعداد نیرو هستم پس محاکمه کنید.
وی گفت: بیشتر اعتبارات من در بخش حقوق و مزایای همین پرسنل هزینه می‌گردد. خوان پایه گفت: اگر مسئولین راه و چاره دیگری برای حل این مشکل دارند پیشنهاد بدهند.
 
تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از بخش تملک دارایی‌ها و سهم نفت به شهرستان دنا
زارعی نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان رشد ۴۳ درصدی اعتبارات سال ۹۶ اشاره داشت: ۱۵۰ میلیارد ریال توزیع اعتبار با ۴۳ درصد رشد در بخش اعتباری شهرستان دنا شاهد بودیم. وی گفت: این رشد مدیون اعتماد دولت تدبیر و امید و نظام جمهوری اسلامی ایران به استان و شهرستان دنا است.
غلام محمد زارعی اشاره به توزیع سایر اعتبارات در حوزه‌های مختلف در ماه‌های پیش رو داشت و تاکید کرد: شهرستان دنا بنا به موقعیت و پتانسیل‌هایی که دارا می‌باشد از سهم قابل توجهی در تخصیص اعتبارات سال ۹۶ برخوردار است و بیشتر اعتبارات مربوط به شهرستان دنا مربوط به حوزه‌های عمرانی، کشاورزی، آب رسانی، گردشگری و حوزه راه می‌باشد.
عباس بهشتی روی فرماندار دنا نیز در این باره به خبرنگاران گفت: توزیع اعتبارات طی جلسات مختلف و به صورت کار‌شناسی شده و تخصصی همراه با اتخاذ تصمیمات در سطح استان و شهرستان تصمیم گیری شد که این توزیع اعتبارات بر اساس اولویت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف چون بخش عمرانی، آبرسانی، کشاورزی و گردشگری و در حوزه راه مورد توجه قرار گرفت.
بهشتی روی اظهار داشت: آن چیزی که در کمیته برنامه ریزی شهرستان دنا تصمیم گیری شد نشان از تعامل و ارتباط فرابخش و مستمر و همکاری بین سیستم تصمیم سازی و تصمیم گیری شهرستان بوده که همه در حوزه مشارکت و نظر‌پردازی کمک می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم ماحصل این نظر پردازی‌ها و تصمیمات تنها به توسعه شهرستان دنا ختم گردد.
 
واکنش فرماندار دنا به اظهارات مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان
عباس بهشتی روی در پایان اظهارات مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل استان اظهار داشت:
✅ ۳مرتبه تمامی راههای شهرستان دنا را بازدید کرده‌ام و اداره راهداری به غیر از جاده سی سخت به یاسوج عملکردی نداشته است.
✅ سال گذشته ۸۰۰ میلیون تومان به راهداری پرداخت کرده‌ام.
✅ مخالف خدمات ارائه شده توسط راهداری از زبان شما هستم.
✅ هر شهرستانی دارای یک ردیف و چارت سازمانی است که این چارت دارای نیروهای استخدامی، رسمی و پیمانی و غیره است که اگر این چارت و ردیف مورد توجه قرار گیرد و رعایت شود مشکلی به وجود نخواهد آمد.
✅ تا زمانی که روند هزینه اعتبار تنها در بخش حقوق و مزایا صرف گردد مشکلی برطرف نخواهد شد و هیچ پروژه عمرانی کار نخواهد گردید.
✅ شما وارث یک مدیریت دارای چالش هستید و نیاز هست که اصلاح شود.
اما در پایان سخنان فرماندار دنا مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل استان اظهار کرد: باز هم می‌گویم اگر وارث این استخدام‌ها من هستم مرا محاکمه کنید. وی گفت: من راهداری را خوب بلد هستم و این مردم هستند که قضاوت می‌کنند.
خوان پایه گفت: با وجود این رفتار‌ها و بی‌مهری‌ها و این میزان بودجه، من هم دستور می‌دهم تا تمامی ماشین‌های راهداری و ۲۷ پرسنل آن از انجام خدمات جلوگیری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

صنعت و تجارت
Iran, Islamic Republic of
از جناب فرماندار در خواست داریم بیوگرافی ( مدیر بازرگانی یعنی آقای . ) را مورد بررسی دقیق قرار دهد و ببینیم چگونه ۱۰ الی ۱۲ سال است در دنا بسر می برد و نهایتا چند تابعیتی است .
سالارحقگو دیل
Iran, Islamic Republic of
سالارحقگودیل احسنت درودبادمهندس خانپایه بامدیریت عملکردی درحوزه راهداری انجام وظیفه میکندخداپشت پناه مهندس ....
بسطامی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس بهشتی عزیز ، شجاع و نترس..
الحق والانصاف که حقانیت را گفتی.. بعضی از ادارات واقعا فقط تبدیل به حیات خلوت کارکنان آن شده است..که باید اصلاح گردد.
آرزوی سربلندی دارم
خاکم لیشتر
Iran, Islamic Republic of
مهندس خوانپایه فردی شجاع و کاربلد هستش.ارزوی موفقیت دارم براشون
ای خدا
Iran, Islamic Republic of
عملکرد جناب خوان پایه قابل تقدیر است همیشه حامی پرسنل راهداری بوده اند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای.. کلا با سی یخت و سی سختی جماعت . تا دیر نشده مسئولین فکری به حال سی سخت بکنن .مردم سی سخت ازبهشتی ناراضی اند
جعفری
Iran, Islamic Republic of
اقای خوانپایه یکی از شفاف ترین وپرکارترین مدیران کل در استان می باشد ودر زمستان گذشته ودرتغییرات وضعیت راهها ازجمله اصلاح نقاط حادثه خیزدر استان ونصب دوربین ،علایم راهنمایی وهایل جداکننده مسیرهای بین جاده ای عملکرد خوبی داشته است
بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
واقعا اقای مهندس خوانپایه مدیر کل راهداریی وحمل نقل استان یکی از مدیر کل زحمت کش وبا اخلاق وکم نظیر وکاردان میباشد انشا ااه که همیشه موفق باشد
مدیر
Iran, Islamic Republic of
واقعا ..که خدمات نیروهای راهداری رانادیده گرفته!!!!!
همفکر
Iran, Islamic Republic of
سهم بهداشت چقدره جناب فرماندار
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا نظرات را تایید نمی کنی?تو هم شدی میلی یا ...?
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به خدا باید تشکر کرد از چنین فرمانداری واقعا مردم سیخت بابد از چنین فرمانداری تشکر کن مردم سیسخت درست بیندیشن حق انصاف چنین فرمانداری گیر سیخت نیامده نمیایید دیگه
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1