تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۲۶۰۰۳۲

کشف هشت کیلوگرم مواد مخدر در یاسوج/ کشف ۹۹۹ میلیون ریال کالای قاچاق در گچساران

۱
۰
کبنا ؛کشف هشت کیلوگرم مواد مخدر در یاسوج
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و به وبر احمد از کشف بیش از هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محور یاسوج به اصفهان خبر داد.
سرهنگ سعید بالش زر در این خصوص گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در محور یاسوج به اصفهان با اجرای ایست و بازرسی، اقدام به کنترل خودروهای عبوری در این محور کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه مأموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یکدستگاه خودروی پژو ۲۰۶ مشکوک که دستور توقف را صادر کردند.
این مسئول انتظامی در استان خاطر نشان کرد: با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از قسمت‌های مختلف این خودرو، مقدار هشت کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده آن نیز دستگیر شد.
رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه یک خودروی پژو ۴۰۵ دیگر که اسکورت این خودرو بوده با دو سرنشین توقیف و همدستان این قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و سه متهم این پرونده با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.
وی از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
 
کشف ۹۹۹ میلیون ریال کالای قاچاق در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف بیش از ۹۹۹ میلیون انواع کالای قاچاق در گچساران خبر داد.
سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر افزود: مأمورین انتظامی این شهرستان ضمن اخذ دستور قضایی و دایر نمودن چند مرحله عملیات ایست بازرسی در محورهای مواصلاتی این شهرستان تعداد چهار دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق غیر مجاز موقف کردند.
موسوی خاطر نشان کرد: اموال مکشوفه فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی بوده توسط پلیس ضبط و چهار دستگاه خودروی سورای به پارکینگ منتقل و پرونده قضایی مرتبط با مراتب فوق تشکیل و به همراه متهمین تحویل مراجع قضایی گردید.
سرهنگ موسوی در پایان ضمن اشاره به کشف بیش از ۹۹۹ میلیون ریال انواع کالای خارجی قاچاق توسط پلیس این شهرستان، مبارزه با قاچاق کالا را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس برشمرد و گفت: پلیس از تمام ظرفیت‌های موجود جهت ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان کالا استفاده خواهد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجرت به کشور کانادا
Germany
سلام میشه لینک داخل مطلبو چک کنید.برای من مشکل داشت.ممنون
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1