تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۲۶۰۰۳۱

علیمردانی:ضعف مدیریت و کمبود اعتبار دلیل رکود پروژهای راهسازی چرام است/ابلاغ مدیرجدید صادرشده

۱۱
۰
کبنا ؛مدیرکل راه و شهرسازی در مصاحبه با خبرنگار کبنا نیوز چرام به سوالاتی در خصوص آخرین وضعیت پروژه های راه سازی چرام و همچنین انتصاب مدیرجدید راه و شهرسازی چرام و حواشی بوجود آمده پاسخ داد.
ضعف مدیریتی و کمبود اعتبار دلیل رکود پروژه های راه سازی چرام
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رکود پروژه های راهسازی چرام گفت:جلسات متعددی در شورای عالی برنامه ریزی و همچنین با استاندار محترم و کارگروه ها برگزار شد و به این نتیجه رسیدیم که پروژه های گذشته جمع شوند.
وی افزود:چون در این استان پروژه زیاد تعریف شده و هزینه زیاد می برد و سیاست گذاری ما براین است که پروژه جدید تعریف نشود اما جایی که واقعا ضرورت دارد پروژه تعریف می شود.
علیمردانی گفت:ما در این خصوص آمارگیری جامعی انجام شده از وضعیت پروژه ها و جداولی طراحی شده و راهکار آنها تهیه شده است و اگر جایی لازم باشد تغییر مدیریتی انجام می شود.
وی افزود:با توجه به همین آمارگیری ساماندهی پروژه های استان در حوزه راهسازی در حال انجام است که در این بین علت اصلی رکود پروژه ها یه مقدار بحث مدیریتی و همچنین محل تامین اعتباری داشته باشیم.
وی با بیان اینکه با تغییرات مدیریتی امیدواریم که یک تعییراتی در پروژه ها انجام شود چرا که من خودم کار پروژه ای کرده ام و چندین سال کار کردم و یکبار پروژه ای را ببینم می دانم چه خبر است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت:هدف مااز این تغییر مدیریتی این  است که پروژه ها فعال شود بخصوص در شهرستان چرام که پروژه های زیادی تعریف شده محل تامین اعتبار آنها باید مشخص شود.
علیمردانی گفت :دنبال این هستیم پروژه های چرام تمام شود ما یک پروژه عمرانی مهم مثل آب حیات در محور سادات داریم که رفت مناقصه و در تهران هم پیگیری شد.
تغییر مدیریتی در چرام به نفع مردم است
وی در خصوص تغییر مدیریتی در اداره راه و شهرسازی چرام گفت:تغییرات یک امر طبیعی است و تغییرات برای بهبود کار است
علیمردانی خاطرنشان کرد:طبیعی است ما بشریم و ممکن است در مقابل تغییر مقاومت کنیم اما بدانید که تغییرات انشاالله به خیر و صلاح مردم شهرستان چرام است .
وی افزود:مالکیتی به میز و صندلی نداریم و تغییرات طبیعی است که هم در این بین نیرویی را ارتقا می دهیم و اینجور نیست که نیرو کلا کنار گذاشته می شودو باید نیرو در جایی که راندمان بهتری دارد استفاده کنیم.
ما وظیفه داریم که کار تحویل مردم بدهیم
وی در خصوص حاشیه های رسانه ای در خصوص این تغییر در چرام گفت: رسانه ها باید به کارهای مهم تری بپردازند و البته از دید من اشکال ندارد و رسانه ها مختارند هر چند ما مشکلات بیشتری داریم و نباید چیزهای کوچک را زیاد بزرگ کنیم بلکه می بایست آرامش روانی جامعه در نظر گرفته شود.
وی بیان کرد:ما اگر یک مدیری تغییر کرد نتیجه تغییرات را باید ببینیم.
وی در پاسخ به این سوال در خصوص نارضایتی مردم و امام جمعه چرام از رکود پروژه های راهسازی در این شهرستان بخصوص ورودی ها و جاده چرام به دهدشت گفت:
ما کارگریم و باید مهندسی فکر کنیم و عمل نماییم تا یک پروژه را راه بیندازیم و هدف بنده بهبود وضعیت پروژه های شهرستان چرام است.
علیمردانی گفت:من اگر بازدید می آیم هدفم راه اندازی پروژه ها است و از خبرنگاران انتظار داریم که به مدیران راهکار و مشاوره بدهند
وی بیان کرد: به طور خلاصه در خصوص تغییرات مدیریتی حوزه راه و شهرسازی اگر تغییری در جایی اتفاق بیفتد در راستای بهبود کار است و نه قصد و غرضی با کسی داریم و نه عهد اخوتی با کسی داریم بلکه هدفم این است که پروژه ها را جلو ببریم.
ابلاغ رسمی مدیر جدید راه و شهرسازی چرام صادر شده
وی در خصوص حکم جدید برای مدیر جدید راه و شهرسازی چرام گفت:ما ابلاغ رسمی زدیم و انشاالله ختم به خیر می شود و هدف ما این است که یادگاری خوبی در چرام به جا بگذاریم.
و هم اینکه بنده بتوانم در چرام جان یک نفر را در جاده ها نجات دهم دینم را ادا کرده ام همانطور که الان محور آب حیات و چرام و دهدشت دغدغه. بنده است.
وی در پایان اظهار داشت:از فرماندار شهرستان چرام می خواهیم که پروژه های راهسازی چرام را طوری ببینند که دستمان برای کار باز باشد که بتوانیم کاری انجام بدهیم و ما هم کمک می کنیم که اعتبارات بیشتری تزریق کنیم
وی با تشکر از تلاش خبرنگاران و رسانه ها در استان گفت:بنده از مدیرانی هستم که از خبرنگاران فراری نیستم.
به گزارش کبنا,با حکم مدیرکل راه و شهرسازی استان ,مسعود راستا مدیرراه و شهرسازی چرام عزل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم این طوربشه امامتاسفانه مابیشترحرف می زنیم تاعمل/چطوراعتبارفقط درچرام نیست /در راه های گچساران وباشت خوب کارمیشه/یک پیشنهادساده خدمت مسئولین شهرچرام:اگه منابع مالی نیست باهمین وسایل که داریدکه میشه کنارجاده هاراصاف کرد/امیدوارم دغدغه راه های چرام گم شده به همت مسئولین کشوری واستانی وشهرستانی زودترحل بشود/انشاالله
شهروند چرامی
Iran, Islamic Republic of
جدا انتخاب جناب ذوالفقاری می تواند رکود جاده‌های شهرستان چرام را بشکند. باتوجه به شرایط موجود که انصافاً در حق مردم این شهرستان کوتاهی شده بنا به ارتباطات قوی وی میتواند تحول خوبی در بحث جاده‌ها ایجاد کند. ما نباید در این جایگاه های تخصصی مسایل حاشیه ای را دخالت دهیم. امید واریم با حضور ایشان شاهد تغییرات اساسی در جاده‌های چرام باشیم. شما به جاده چاسخار نگاه کنید. جاده چرام به دهدشت قتلگاه هست. جاده های روستایی که شرایط آنان معلوم است و نیاز به بیان ندارد. قطعا نیاز به تغییر در چرام کاملا محسوس است.
اصلاحطلب چرامی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت اقای علیمردانی ومردم چرام خداوکیلی علیمردانی کار عاقلی کرده مگه این راستا چند رای داشته که باید خودش وبرادرش مدیر باشند مگه ذلفقاری نه همسو بادولت بوده که بعضی از خدا بیخبر تخریبش کردن من پایه اصلی اصلاحطلب چرامم وتا اخر از این مدیران فعال حمایت میکنم
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
هیچ مدیری از خود شما ضعیف تر نیست
من بعنوان
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیرکل استان که به دروغ جزء ترک زبانان گچساران خودش را جا زده

بزودی در رسانه ها راجبش صحبت خواهم کرد
چرامی اصیل
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، احسنت بر این بینش و نگاه درست مدیریتی در اجرای پروژه ها ، الحق والانصاف انتصاب بجا و شایسته ای بود ، از همشهریان عزیزم خواهشمندم همراه مدیران باشند تا توسعه شهرستان شکل بگیرد .
کریم
Iran, Islamic Republic of
آقای علیمردانی مشکل اصلی رکود پروژه های راه و شهرسازی چرام و حتی سایر شهرستان های استان خود شما هستید، نه کس دیگر. نه تخصص این کار را دارید و نه توانایی جذب اعتبار از وزارت راه را.
مردم ایران در ۲۹ اردبیهشت راه شان را انتخاب کردند و بار دیگر به دکتر حسن روحانی ، رییس جمهور محبوب مان اعتماد کردند.
از استاندار محترم جناب دکتر موسی خادمی تقاضا داریم : نگذارند مدیری که طرفدار دولت دکترروحانی هستش رو بردارن و بجایش کسانی رو بگذارند که از مخالفان سر سخت دکتر روحانی هستش.
بهترین تغییر مدیریتی که در حال حاضر به نفع مردم استان هستش، برکناری خود علیمردانی ست و بجاش باید یه مدیر توانمند و همسو با دولت بزارن
آزاد
Iran, Islamic Republic of
..... عامل ....... واتحاد بین مردم شده است
چرام
Europe
احسنت بر جناب مهندس علیمردانی،خدا قوت
ان شاءالله راستای یاسوج رو هم برداری
بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
احسن بر مدیر کل راه استان که اقای زولفقاری را معرفی کردی مدیر قبلی هیچگونه کاری از چرام تا پل سید جمالدین انجام نداده اگر کار بلد بود میتوانست از چرام تا شهرک که یک پل داشت در ست میکرد باید زود تر برکنار بشد انشاااه که اقای زولفقاری بتواند سریعا این مردم را نجات دهد وبرای ان ارزوی موفقیت داریم
همکار
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مهندس علیمردانی و انتخاب به جا و شایسته جناب آقای ذوالفقاری.
ایشان فردی پرتلاش و پرکار میباشد و اشنالله شهرستان چرام را در حد امکان سرو سامان میدهد
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1