تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : ۲۵۹۹۵۲

راه‌اندازی انجمن سیستم خبره در دانشگاه آزاد یاسوج / نظر محمودی در باره اختلاف دانشگاه آزاد و وزارت علوم

۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی انجمن سیستم خبره در دانشگاه آزاد یاسوج برای اولین بار خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز آرمین محمودی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشت تمامی رشته‌های حذف شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت، اظهار کرد: از ۱۲ رشته کارشناسی ارشد دانشگاه دهدشت فقط ۳ رشته باقی مانده بود که در جلسه‌ای که نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با دکتر نوریان رئیس دانشگاه آزاد داشتیم تمامی این رشته‌ها مجددا احیا شدند که از عدل هاشمی نماینده مردم در مجلس قدردانی می‌کنم.
محمودی از راه‌اندازی انجمن سیستم خبره در دانشگاه آزاد واحد یاسوج برای اولین بار خبر داد و گفت: به دنبال راه‌اندازی این سیستم با حضور نخبگان کشوری از جمله پرفسور منهاج، پرفسور کاتب، پرفسور نیکنام، پرفسور تشنه‌لب و سایر اساتید هستیم که این انجمن به دنبال مدل‌سازی سیستم‌های مدیریتی براساس عملکرد هوش انسان و سیستم‌های ماشین هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تیم مدیریتی جدید در دانشگاه آزاد گفت: حضور تیم مدیریتی جدید در دانشگاه آزاد موجب نگاه جدیدی به این دانشگاه در راستای تقویت و ارتقا سطح کیفی دانشگاه، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی مناسب به دانشجویان، ارتقا وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضای هیات علمی، توسعه علمی و پژوهشی در داخل و خارج کشور، تجاری سازی تحقیقات دانش‌بنیان، توسعه رشته‌های دانشگاهی و تبدیل دانشگاه آزاد به قطب دانشگاهی در جهان شده است.
محمودی تصریح کرد: در گذشته ۵ درصد منابع دانشگاه برای کارهای علمی و پژوهشی اختصاص داده می‌شد اما با حضور دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات موسس در دانشگاه آزاد این منابع به ۱۹ درصد افزایش یافت که این نشان‌دهنده نگاه وی به موضوع گسترش تحقیق و پژوهش در دانشگاه آزاد است.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اختصاص ۱۰ هکتار توسط دانشگاه آزاد برای احداث پارک علم و فناوری در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در صورت موافقت و همکاری استانداری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و پارک علم و فناوری ظرف یک ماهه آینده زمینی برای احداث پارک علم و فناوری اختصاص داده می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در خصوص اختلاف دانشگاه آزاد با وزارت علوم چیست؟ اضافه کرد: نظر ما همون نظر مسئولان کلان دانشگاه آزاد است که قانونی و منطقی است. زمان آن فرا رسیده که دانشگاه آزاد بعنوان دانشگاه مستقل به خدمات خود در کشور ادامه دهد و استقلال این دانشگاه یعنی اینکه دیگر نیازی به مجوز وزارت علوم برای تصویب و اجرای رشته ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1