تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۲۵۹۹۰۲

فعالیت ۴۵ پروژه فاضلاب در پنج شهر کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در بازدید از روند اجرای پروژه فاضلاب شهر یاسوج  با بیان اینکه در حال حاضر بیش از  ۳۵ هزار مشترک فاضلاب در  سه شهر یاسوج، دهدشت و دوگنبدان وجود دارد، اظهار کرد: از مجموع پنج شهر استان که دارای شبکه فاضلاب هستند، در سه شهر انشعاب‌های فاضلاب به شبکه جمع‌آوری فاضلاب متصل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به  به افزایش حجم تصفیه‌خانه‌ها و  مشترکان فاضلاب اظهار کرد: طی چهار سال اخیر شاهد افزایش ۶۰ درصدی تعداد مشترکان فاضلاب و نیز حجم تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای استان بودیم.

وی یادآور شد: طی سال جاری بیش از ۱۳ کیلومتر شبکه فاضلاب  شهر در سطح شهرهای استان اجرا شده است.

این مسوول با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های فاضلاب در شهرهای استان اظهار کرد: پروژه توسعه شبکه فاضلاب در پنج شهر استان  و از محل فاینانس جاری در  حال اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حال حاضر ۴۵ پروژه توسعه شبکه فاضلاب توسط شرکت‌های پیمانکاری در پنج شهر استان در حال اجراست که روی شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای استان در حال انجام فعالیت هستند.

لدنی‌نژاد نصب انشعاب فاضلاب در محلات و خیابان‌هایی را که شبکه جمع‌آوری اجرا شده است، الزامی دانست و گفت: اتصال به شبکه فاضلاب مزایای زیادی دارد که شهروندان با آگاهی از آنها تمایل بیشتری به نصب انشعاب فاضلاب پیدا خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1