تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۲۵۹۸۹۵

در خصوص اجاره و رهن‌ خانه‌ها در یاسوج چاره‌اندیشی می‌شود

۱
۰
کبنا ؛ 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری دستگاههای متولی استان در خصوص اجاره بهاء رایزنی می‌شود تا در این زمینه چاره اندیشی شود.
به گزارش کبنا، «داریوش دیودیده» در جمع خبرنگاران افزود: بر بنگاه‌ها و مشاوران املاک و فعالیت آن‌ها نظارت داریم، اما بر اینکه صاحب مسکن ملک خود را چقدر بفروشد، نظارت نداریم، بر اینکه مدیر بنگاه چه میزان حق­الزحمه برای فروش خانه مشتری بگیرد، نظارت داریم.
وی بیان کرد: در زمینه اجاره­ب‌ها، رهن و مسائلی از این قبیل قانون هیچ گونه اجازه ­ای به اداره صنعت، معدن و تجارت نداده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تنها بر حق­الزحمه بنگاه­داران می‌­توانیم نظارت کنیم. بنگاه­داران قیمت­گذاری نمی‌­کنند بلکه مالک و صاحبان مسکن قیمت را مشخص می‌­کند و ر غی این صورت مالکان حتی بدون مراجعه به بنگاه می‌­تواند ملک خود را به فروش برسانند یا اجاره دهند.
دیودیده تصریح کرد: بحث مالک و مستاجر خود قوانینی دارد که در آن برای ورود مستقیم صنعت، معدن و تجارت و یا بازرسان در قانون پیش­بینی نشده است اما بالاخره می‌­توان با تشکیل کارگروهی بر قیمت اجاره بهاء در شهر یاسوج نظارت داشت.
وی ادامه داد: طبق سرشماری سال گذشته شهر یاسوج درصدر مهاجرپذیر‌ترین شهرهای کشور بوده که نگران کننده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اگر ظرفیتهای ایجاد شده همزمان با رشد جمعیت تجهیز شوند، مشکلات کمتر خواهد شد و بازار تنظیم می‌­شود.
دیودیده اضافه کرد: با اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاههای متولی در زمینه افزایش اجاره بهاء در شهریاسوج رایزنی می‌شود تا بتوانیم در زمینه بازار مسکن و افزایش اجاره بهاء چاره اندیشی کنیم و به نتیجه­ برسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
تا این مهاجرها وارد میشن و بدای سکونت در یاسوج، هر ملکی رو باوهر قیمتی، میخرن، رهن یا اجاره می کنن، افزایش قیمت ها هم هر سال بیشتر و لیشتر میشه. قیمت اجاره در یاسوج حتی از کلان شهر ها هم پیشی گرفته.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1