تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۲۵۹۷۹۲

تودیع و معارفه رئیس فرهنگ و ارشاد بهمئی (+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛در مراسمی رئیس جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی معرفی شد.
فرماندار شهرستان بهمئی در این مراسم، با بیان این که سرمایه‌های مادی و معنوی یک ملت برگرفته از فرهنگ است گفت: فرهنگ، سازنده اصلی تمام رفتارها و منش‌های یک ملت است که اگر فرهنگ یک ملت اصلاح شود آن ملت اصلاح می‌شود.
علی اکبر فرهنگی نسب با اشاره به اینکه، ویژگی‌های فرهنگی جامعه را باید استخراج کرد و راهکارهای مختلف برای رشد فرهنگ و تشویق مردم به ترویج فرهنگ ایثار و داشتن برنامه مدون همسو با کشور ایجاد شود افزود: ما باید فضای لازم را برای هنرمندان ایجاد کنیم تا با آسودگی بتوانند امور فرهنگی و حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری را مدیریت کنند.
امام جمعه شهر لیکک در این مراسم با بیان اینکه، در حفظ و توسعه فرهنگ و باورها وآداب و رسوم جامعه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمی‌تواند به تنهایی منجی حفظ و نشر امور فرهنگی و هنری باشد گفت: همه ادارات و سازمان‌ها در مقابل این موضوع مهم باید احساس مسئولیت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد یوسف افروغی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا دغدغه‌های اهالی فرهنگ و رسانه شهرستان بهمئی با همکاری همه جانبه مردم و مسئولان برطرف شود گفت: اداره فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی اصلی فرهنگی در شهرستان، باید امید را در بین علاقه مندان فرهنگ و هنر زنده کند و در این زمینه امیدواریم که با حضور مدیریت جدید در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این شهرستان استفاده شود.
درپایان از زحمات امین درخشان رئیس پیشین تجلیل و علیداد خوبی زاده به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی معرفی شد.
علیداد خوبی زاده متولد سال ۱۳۵۰ دارای مدرک کارشناسی رشته ریاضی و فیزیک، با ۲۱ سال سابقه کار آموزشی، یک دوره ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهمئی و عضو علی البدل شورای فعلی شهر لیکک می‌باشد.
لازم به ذکر است که امین درخشان از جوانان فعال و پر تلاش شهرستان بهمئی که تاکنون به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی مشغول به کار بوده، به عنوان رئیس اداره روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

گزارش: مسلم مختاری
نام شما

آدرس ايميل شما

حجت
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت فرهنگی که معلم ریاضی متولیش بشه
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل ارشاد لیککی پارتی بازی نمیکنه.
نامزد اول
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر ارزشمند خودم جناب امین درخشان
به امید پیشرفت روزافزون جنابعالی در عرصه فرهنگ و هنر ؛ امیدواریم یک جایگزین شایسته چون جنابعالی برای فرزند ایل بهمئی دکتر قادر آشنا در آینده داشته باشیم
جواب یک دوست
یه خو ایگا فرماندار گچسارانه منه فرماندار بهمیی....
Iran, Islamic Republic of
می
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1