تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۲۵۹۷۰۱

کنگره ملی «آیت‌الله ملک حسینی» در یاسوج برگزار می‌شود

۲
۰
کبنا ؛نشست هماهنگی شورای سیاستگذاری اولین کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله العظمی سیدکرامت‌الله ملک‌حسینی (ره) در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
رئیس دانشگاه یاسوج در ابتدای این نشست گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به قدرشناسی و حضور در صحنه‌ها و مراسمات مختلف شهره هستند.
محمودرضا رحیمی افزود: آیت‌الله العظمی ملک حسینی (ره) با وجود اینکه می‌توانستند در شرایط بهتری زندگی کنند اما برای پیگیری و رفع مشکلات مردم به منطقه آمدند و مردم استان نیز جایگاه وی و خانواده‌اش را قدر می‌دانند.
وی ادامه داد: خاطره خدمت به مردم این دیار چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب در اذهان و قلوب این مردم همیشه جاری و ساری است.
دبیر اولین کنگره بزرگداشت آیت‌الله العظمی ملک‌حسینی (ره) با اشاره به اینکه چند نوبت این کنگره به تعویق افتاده و به صورت جدی پیگیری نشده است گفت: از یکسال پیش دانشگاه یاسوج به عنوان مکمل برگزاری این کنگره تعیین شده و از همان زمان تا کنون پیگیر امور این کنگره هستیم.
رحیمی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه استان فارس نیز متقاضی برگزاری این کنگره نیز بود هماهنگی‌ها و مکاتبات اداری این موضوع کمی طولانی شد و در نهایت با هماهنگی بیت آیت‌الله العظمی ملک حسینی (ره) اختیار برگزاری این کنگره به دانشگاه یاسوج سپرده شد.
وی تجربه دانشگاه یاسوج در برگزاری همایش‌ها و سمینارها را مطلوب دانست و اظهار داشت: پوستر کنگره به همراه وب‌سایت مخصوص کنگره آماده شده و کمیته‌های مختلف نیز مشخص شده است.
رئیس دانشگاه یاسوج در پایان گفت: ائمه‌جمعه، صدا و سیما و رسانه‌ها در برگزاری و انعکاس مطلوب این کنگره می‌توانند نقش موثری ایفا کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: برگزاری یادمان و کنگره برای عزیزانی که در این جامعه بزرگ هستند باید به بهترین نحو ممکن باشد.
فتاح محمدی افزود: معرفی افکار، اندیشه و زندگی بزرگان این دیار به ویژه آیت‌الله العظمی ملک‌حسینی (ره) و شناساندن آن‌ها در کشور ضرورت برگزاری این کنگره را دوچندان می‌کند.
وی به وظیفه و تکلیف همه دستگاه‌ها در برگزاری مطلوب این کنگره اشاره کرد و بیان داشت: باید از هم اکنون دست به دست هم دهیم و از همه ظرفیت و توان برای برگزاری یک کنگره آبرومند و در خور و شان آیت‌الله العظمی ملک‌حسینی (ره) استفاده کنیم.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان در این نشست گفت: آیت‌الله العظمی ملک‌حسینی (ره) از شاگردان خاص آیت‌الله بروجردی بود.
حجت‌الاسلام قاسم مقدم افزود:‌ اگر آیت‌الله العظمی ملک‌حسینی (ره) به شیراز و یاسوج نمی‌آمدند یکی از مراجع بزرگ جهان می‌شدند.
وی به اولین کنگره بزرگداشت آیت‌الله العظمی ملک‌حسینی (ره) اشاره کرد و گفت: باید این کنگره درشان و مقام آن بزرگوار باشد.
در این نشست از سوی شورای سیاستگذاری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس کنگره انتخاب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
گزارش سفر زیارتی مجموعه فرهنگی که بیش از ۵ سال از فعالیت آنها میگذرد+تصاویر
http://jebhefarhangikb.ir/?p=536
شاه مختار
Iran, Islamic Republic of
تا استان هسی ملک حسینی هسی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1