تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۲۵۹۶۶۹

خروج «برآفتاب جلاله» از بن بست جاده‌ای

۲
۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان دنا گفت: تاکنون روستای برآفتاب جلاله از توابع بخش پاتاوه فاقد جاده ارتباطی بوده، که احداث مسیر جدید ارتباطی در این منطقه از نیازهای اصلی مردم است.
عباس بهشتی‌روی با اشاره به اینکه جاده سازی به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها، که نقش اساسی در توسعه دارد، اظهار داشت: مشارکت مردم در تسریع پروژه‌های عمرانی بسیار تأثیر گذار است. تمام تلاش خود را در جهت تأمین خواسته‌های مردم و خدمات رسانی در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید در شهرستان خواهیم کرد.
وی با اشاره به روند مطلوب خدمات رسانی دولت در شهرستان دنا به روستاها طی ۴ سال اخیر گفت: توجه و اهتمام جدی خدمتگزاران دولت به مناطق روستایی نقش بسزایی داشته و امروز شاهد این هستیم که گام‌های خوبی برداشته شده است.
نماینده عالی دولت در دنا گفت: ضروری است با همت و تلاش روستائیان و با اجرای سیاست‌ها و تدابیر دولت امید و نشاط از دست رفته به جامعه برگردانده شود و در این زمینه هرکس مردم را مأیوس نماید به مخالفین نظام و انقلاب خدمت کرده است.
بهشتی‌روی شعار دولت تدبیر و امید را شعارهایی عملی در طی ریاست جمهوری روحانی خواند و گفت: از زمان به کار آمدن دولت تدبیر و امید همیشه دوشعار اصلی را دنبال می‌کرد که شعار اول قانون مداری و حرکت در چارچوب قانون بوده است و شعار دوم خدمت بی منت به مردم و تلاش برای حل مشکلات بوده است که به حول قوه الهی تا این لحظه به شعارها پایبند بوده است.
فرماندار دنا در ادامه روند خدمات رسانی در امر جلوگیری از خالی شدن روستاها از سکنه بیان داشت و گفت: در شهرستان دنا درامر جاده سازی کارهای خوبی انجام گرفته به‌طوری که در آینده نزدیک شاهد جشن آسفالت خواهیم بود و به همین منظور بازدیدهای که از روستای برآفتاب جلاله از توابع بخش پاتاوه صورت گرفته بود تاکنون فاقد جاده ارتباطی بوده و احداث مسیر جدید ارتباطی در این منطقه از نیازهای اصلی مردم و از مطالبات به حق آن‌ها است که در آینده نزدیک با حضور مسئولین استانی و شهرستانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیاردریال کلنگ زنی خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بسطامی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس بهشتی.. فرماندار جوان ، پرتلاش و کارآمد..
خبر بسیار خوشحال کننده برای مردم اون منطقه بود..
آرزوی سربلندی و توفیقات روزافزون داریم
Uyy
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بی کران ما به فرماندار فکور و شایسته و زحمتکش شهرستان دنا
باید از انسان های زحمتکش تشکر کرد. اما میدانم چه تشکر باشد و چه تشکر صورت نگیرد، شما کارتان را برای رضای خدا انجام میدهید. اینجانب اسلام تیموری زاده به عنوان یکی از کسانی که پیگیر اعمال شایسته شما در حق مردم هستم صمیمانه از شما تشکر میکنم
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1