تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۲۵۹۶۶۵

اولویت‌های کاری حوزه شهری یاسوج اعلام شد

۸
۰
کبنا ؛ 
شهردار یاسوج سیاست‌ها و اولویت‌های جدید کاری حوزه شهری این شهر گردشگری را ابلاغ و اعلام کرد.

به گزارش کبنا، محمدعلی جاوید روز دوشنبه در آیین ابلاغ اولویت‌های کاری حوزه شهری افزود: ارتقاء شاخص‌های شهری، توسعه زیرساخت‌ها، تامین رفاه، نشاط، شادابی وآسایش شهروندان و کمک به سیما ومنظر شهری یاسوج از اهداف این اولویت هاست.
وی اظهارداشت: زیباسازی شهری نظیرکاشت درخت، درختچه، گل وگیاه، نور‌پردازی، حذف زائده‌های شهری واغتشاشات بصری دراولویت نخست قراردارد.
شهرداریاسوج خاطرنشان کرد: روکش آسفالت، فرهنگسرا و توسعه فرهنگسرا، ساماندهی پسماندهای شهری و توسعه زیرساخت‌های ورزشی محلات از اولویت‌های دیگر است.
وی ادامه داد: در حوزه گردشگری توجه ویژه به ظرفیت‌های گردشگری نظیر پارک آبشار، پارک جنگلی و ساماندهی بازارچه‌های محلی میوه و تره باردراین طرح قرارگرفته است.
جاوید با اشاره به اینکه تا چندین سال دیگر یاسوج نیاز به تقاطع غیرهمسطح ندارد گفت: ساماندهی ترافیک و بالطبع آن ساماندهی صنوف مختلف دراولویت قرار دارد.
وی تاکید کرد: شهرداری یاسوج وارد مرحله جدیدی شده و تا پایان دوره کاری زیباسازی ورودی‌های شهر از پلیس راه قدیم تا میدان آریو برزن و ورودی غرب یاسوج ازپل مهریان تا میدان جهاد انجام می‌شود.
شهردار یاسوج به اولویت‌های دست یافته درچهارسال گذشته اشاره کرد و گفت: تکمیل زیرساخت‌های شهری، به روز نمودن فعالیت‌های شهرداری و برون سپاری خدمات از جمله نخستین اولویت‌هایی بوده که طی این مدت محقق شده و صددرصد به آن دست یافته ودربرخی ازموارد جلو‌تر ازبرنامه گزارش شده است.
وی اظهارداشت: احداث ۴۰ هکتار بوستان شهری، احداث نمایشگاه شهر، ساخت پایانه مسافربری، سردخانه و غسالخانه، بازارچه ماهی و گل وگیاه، بازارسنتی، مجتمع فرهنگی و سینمایی شهر و ایستگاه آتش نشانی از جمله پروژه‌های اولویت دار چهارسال اخیر بوده که با تلاش و پشتکارمدیران حوزه شهری محقق شده است.
جاوید افزود: هم چنین بازسازی پیاده رو‌ها، پرداخت بدهی‌های شهرداری، به روز نمودن مطالبات کارگران و کارکنان، احداث ساختمان معاونت عمرانی شهرداری، ایجاد هزارمترمربع فضای اداری ازاولویت‌های تحقق یافته شهرداری درچهارسال اخیر بوده که ثبت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

لطیفی
Iran, Islamic Republic of
شما که چند روز دیگه باید بری نمی خواد زحمت بکشی دیگه
حسین
Iran, Islamic Republic of
واقعا احساس بر این است که .. ، کاری بزرگ است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام
لطفا فاصله درخت های بلوار پاسداران رو نظارت کنید
خیلی بی نظم انجام دادن
دنا
Iran, Islamic Republic of
جریمه و عوارض پنج برابری رو یادت رفت بگی در مصاحبه بعدی بگو جناب شهردار
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب اقای شهردار شما چرا یه فکری منطقه بلکو نمیکنید. شما که الان دارید پروانه ساخت تو منطقه بلکو صادر میکنید چرا نسبت به این منطقه کوتاهی میکنید. الان سه ساله که جاده بلکو را تخریب و نیمه کاره رها کردید.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دیگه نیازی به برنامه ریزی شما نیست....درفکررفتن باشید که هرگلی بود دراین چهار سال به سر شهر زدید....
معاون
Iran, Islamic Republic of
این چهار سال کاری نکردی تو این ۲۰ روز میخوای همه این کار رابکنی
فریاد
Iran, Islamic Republic of
شما لطف کنید دست از روتوش کردن بردارید و به وعده هاتون عمل کنید. این شما بودین که یک پرتگاه در تقاطع کمربندی ساحلی و جاده شهرک صنعتی ایجاد و رها کردین و باعث خسارتهای مالی زیادی شدید که امکان منجر شدن به خسارت جانی را هم دارد. دستور رسیدگی آنی بدهید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1