تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۲۵۹۶۳۵

تخشا: واگذاری تعدادی غرفه به استاندار کهگیلویه و بویراحمد کذب محض است / اعلام آخرین مهلت و ساعت آگهی مزایده شهرداری دهدشت

۱۱
۰
کبنا ؛شهردار دهدشت در خصوص آگهی مزایده آن شهرداری، جنب بازار روز فعلی شهرداری، گفت: عرصه مورد مزایده مرکب از حدود ۲۰ قطعه زمین با ابعاد ۲ متر در ۲ متر می‌باشد که با قیمت پایه ۲۵۰ هزار تومان برای مدت یکسال اجاره داده می‌شود.
تخشا در گفت‌وگو با کبنا نیوز با اشاره با اعلام آخرین مهلت تاریخ مزاید۲۰ قطعه زمین جنب بازار روز فعلی شهرداری تا پایان ساعت ۲۰ شب روز دوشنبه مورخ ۱۹/۴/۹۶، اظهار کرد: قطعات مورد مزایده بدون حق مالکیت، صرفا به عنوان اجاره تحویل برندگان مزایده می‌گردد.
این مقام مسئول در مدیریت شهری بیان داشت: متقاضیان دقت نمایند که هیچ نقص و کمبودی در تشکیل پرونده نداشته باشند و مدارک لازم شامل: کروکی محل مزایده، شماره‌های قطعات مورد مزایده، برگه پیشنهاد قیمت، فرم‌های مزایده و سایر اسناد را از دبیرخانه مزایده واقع در شهرداری نزد آقایان پوررحیمی، مسلمی و امینی‌پور دریافت و اقدام نمایند.
شهردار دهدشت اظهار داشت: متقاضیان ثبت نام در مزایده پس از تکمیل کامل پرونده، مدارک و مستندات خود را براساس شرایط آگهی مزایده در پاکت لاک و مهر شده به دبیرخانه آگهی مزایده واقع در شهردای، تحویل داده و رسید اخذ نمایند.
این مقام مسئول شهری با اشاره به اینکه هر غرفه باید حداقل ۳ نفر متقاضی واجد شرایط داشته باشد تا در مزایده قرار گیرد، در ادامه تاکید نمود، چنانچه استقبال مناسبی از این آگهی مزایده وجود داشت، سعی می‌شود در خصوص تعیین تکلیف حدود ۱۷ مورد غرفه باقی مانده، در آینده طبق قوانین و مقررات و با هماهنگی مراجع ذیصلاح مزایده برگزار شود.
تخشا اظهار داشت: اخیرا در فضای مجازی از قول اینجانب در خصوص واگذاری تعدادی غرفه اجاره‌ای یکساله در بازار روز فعلی شهرداری عنوان شده که جناب استاندار و سایر مقامات سهمیه دارند، کذب محض است و افزود: من گفتم فرزندان شاهد، جانبازان، معلولین و بی‌سرپرستان به مقامات استان مراجعه و در هامش آنان دستور رسیدگی و مساعدت قانونی تحریر شد، که از طرف اینجانب در راستای ایجاد شغل برای این قشر اقداماتی در چارچوب وظایف شهرداری و هماهنگی با شورا و نهادهای متولی معمول گردید.
شهردار دهدشت در پایان با تاکید به اینکه دبیرخانه آگهی مزایده در تاریخ ۱۹ /۴ /۹۶ به صورت دوشیفته تا ساعت ۲۰ شب در خدمت متقاضیان مزایده هستند، و این زمان قابل تمدید نیست، گفت: در روز بازگشایی پاکات مزایده سعی می‌شود نمایندگان تمامی مراجع ذیصلاح از جمله فرمانداری، دادستانی، بازرسی و سایر عوامل مرتبط قانونی جهت نظارت حضور داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
واگذاری دکه به بستگان وحامیان خود مساعدت قانونی است؟واگذاری این ۱۷ دکه کاملاغیرقانونی است. بستگان اعضای شورا وشهرداری می باشند.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
همس آقای بژم جز کدام دسته ازافرادفوق می باشد؟
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
د...
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
شما در جلسه فرمانداری به بازرس که گفتید سهمیه استاندار و نماینده ولی فقیه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دیگه برو خواهشاً جناب تخشا
حميديان
Iran, Islamic Republic of
تو که خودت در جلسه با فرماندار و بازرسان استاندارى گفتى
Iran, Islamic Republic of
هیچگونه هماهنگى با شورا نشده و ...
Iran, Islamic Republic of
همه این غرفه ها به افراد خاص واگذار شده از جمله اعضاى شورا حراست شهردارى و قوم و خویش استاندار
مسلم ازادى
Iran, Islamic Republic of
یکى از دکه ها سهمیه پدر خانم بازنشسته بنده شده
حکومت علی محور
Romania
کبنا سلام.لطفا به عینه انتشار بدین
شهردار دهدشت در این مصاحبه به واگذارى غیرقانونى ١۶ غرفه نوساخت بازار روز اعتراف کرده است
در این خصوص ذکر چند نکته ضرورى است

١- واگذارى بیت المال طبق سفارش مسئولین نه قانونى است و نه شرعى

٢- افراد و خانواده هاى مستحق و نیازمند بسیارى در این شهرستان وجود دارند که به نان شب محتاجند و نه دسترسى به استاندار دارند و نه نماینده ولى فقیه

٣- لیست افراد خوش شانسى که غرفه هاى مذکور را تصاحب کرده اند در فضاى مجازى منتشر شد که نشان میدهد از نزدیکان اعضاى شورا و بعضى از پرسنل خاص شهردارى هستند

٣- یکى از این افراد کارمند بازنشسته ایست که سالهاست دهدشت بد اب و هوا را ترک و در یاسوج سکنى گزیده است و پدر خانم یکى از حامیان پر و پاقرص شهردار و طیف اکثریت شورا در فضاى مجازى است

۴- نکته مهم تر اسیب جدى اجتماعى این موضوع است
مهمترین سرمایه نظام اعتماد مردم است و بى توجهى مسئولین این اعتماد را خدشه دار خواهد کرد

به راستى مردم شکایت خود را به کجا برند و به کى اعتماد کنند؟
تخشا خوش
Romania
ببخشید آقای کبنا.این شهردار نگعت اون عکس و کلیپ و مدارک و قرار داد و عکس دفتر اندیکاتور و متن دفتر اندیکاتور که پخش شده چیه.
کبنا جان عزیزم شما و من میدونیم که اون اسامی قطعا دکه هاشون داده شده و تحویلشون داده میشه.پس لطفا با..همسو نشو و باور نکن.میترسم تو رو هم با یک دکه ببرن.
سانسور نکنی
فدای تو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1