تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۲۵۹۶۱۱

حاشیه‌ها و متن انتخاب رئیس هیات کبدی کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛ 
رئیس هیات کبدی کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس فدراسیون کبدی کشور در یاسوج انتخاب شد.
به گزارش کبنااسپورت،  امروز مجمع انتخاباتی هیات کبدی کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس و کارشناس فدراسیون کبدی و مسوولان ورزشی استان در یاسوج برگزار شد.
انتخابات این مجمع با حضور محمدرضا مقصودلو، رئیس فدراسیون کبدی کشور در یاسوج برگزار و اعضای حاضر در جلسه به دو نفر کاندیدای این هیات رای دادند.
کاندیدهای هیات کبدی کهگیلویه و بویراحمد سه نفر بودند که پس از انصراف یکی از آنها امروز مجمع انتخاباتی برای تعیین و انتخاب یکی از دو نفر کاندید باقی‌مانده برگزار شد.
سید حمزه موسوی و فرشید پرندوار دو کاندید برای ریاست هیات کبدی کهگیلویه و بویراحمد در این انتخابات بودند.
از ۱۹ نفر عضو مجمع یک نفر غایب، یک نفر به عنوان سرپرست هیات و یک نفر نیز که نایب رئیس هیات بود از حق رای دادن محروم شدند.
پس از برگزاری انتخابات، از ۱۶ رای ماخوذه، ۱۲ رای به نام فرشید پرندوار و ۴ رای به نام سید حمزه موسوی بود.
با اخذ اکثریت آرای افراد حاضر توسط فرشید پرندوار، وی به عنوان رئیس هیات کبدی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.
اعطای لوح تقدیر به اعضای فعال، ورزشکاران و مربیان هیات کبدی استان با حضور رئیس فدراسیون کبدی ایران پایان‌بخش برنامه‌های این مجمع انتخاباتی بود.
فرشید پرندوار طی چهار سال گذشته عنوان سرپرستی هیات کبدی استان را داشت.
ضرورت ایجاد خانه کبدی در کهگیلویه و بویراحمد/برنامه‌ریزی برای حضور ورزشکاران این استان در بازی‌های آسیایی
رئیس فدراسیون کبدی وجود خانه کبدی در کهگیلویه و بویراحمد را از موارد ضروری دانست و گفت: باید از هم‌اکنون برای حضور و شرکت ورزشکاران این استان در بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی انجا شود.
محمدرضا مقصودلو، رئیس فدراسیون کبدی در این نشست اظهار کرد: مشارکت و کار دسته‌جمعی می‌تواند امکان موفقیت را بالا ببرد.
رئیس فدراسیون کبدی با تاکید بر تعامل و همکاری هیات‌های کبدی مرکز و دیگر شهرستان‌های استان، گفت: اگر در کنار هم کار کنیم نتیجه بهتری به دست خواهد آمد.
وی با تاکید بر توجه و تلاش برای برگزاری کلاس‌های ارتقا و آموزشی در استان، خاطرنشان کرد: باید از هم‌اکنون برای حضور و شرکت در بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی کنیم.
این مسئول با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمدی‌ها با توجه به شرایط زندگی توانمندی خوبی برای رشته کبدی دارند، یادآور شد: ورزشکاران این استان می‌توانند گزینه امیدبخشی برای حضور در بازی‌های آسیایی باشند.
مقصودلو در ادامه به توانمندی و استعداد بالای بانوان در رشته‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: بانوان تاکنون توانمندی خود را در زمینه‌های مختلف نشان داده‌اند.
رئیس فدراسیون کبدی با بیان اینکه بانوان این استان با توجه به شرایط زندگیشان از سیستم فیزیکی خوبی برخوردار بوده و توانمند هستند، افزود: باید ظرفیت‌های بااستعداد در این حوزه شناسایی و از آنها استفاده شود.
وی با عنوان اینکه خانه کبدی قبلا در استان بوده و آنرا برداشته‌اند، بر ایجاد خانه کبدی در استان (مرکز استان) تاکید کرد و گفت: مسوولان ورزش باید این موضوع را مورد توجه قرار داده و برای تحقق آن تلاش کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه فدراسیون کبدی جزء ۱۰ فدراسیون برتر از میان ۳۸ فدراسیون ورزشی است، گفت: این موضع برای جامعه ورزشی کبدی افتخار بوده و باید سعی کنیم این رتبه را ارتقا دهیم.
مقصودلو ضمن تاکید بر برگزاری دوره‌های مربیگری و آموزشی برای علاقمندان و ورزشکاران رشته کبدی در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: فدراسیون هزینه برگزاری دوره‌ها را تقبل می‌کند.
رئیس فدراسیون بر استعدادیابی و شناسایی ظرفیت‌های این حوزه تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌هایی است که در شناسایی و معرفی استعدادهای برتر این رشته می‌تواند به ما کمک کند.
 
کبدی کهگیلویه و بویراحمد تنها هیاتی که دفتر هیات ندارد/عدم توجه توجه مسوولان به این ورزش
نایب رئیس هیات کبدی کهگیلویه و بویراحمدف این هیات را تنها هیات ورزشی که دفتر ندارد بیان کرد و گفت: مسوولان ورزشی توجهی به این رشته ورزشی ندارند.
مهناز ماندگانی در این نشست، اظهار کرد: کبدی از ورزش‌هاییست که ظرفیت ارتقا و توسعه را دارد.
نایب رئیس هیات کبدی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورزشکاران این رشته، از سنگ‌نوردی کبدی را آغاز کردند، گفت: این هیات برای توسعه بیشتر نیازمند توجه و حمایت مسوولان است.
وی با اشاره به اینکه مسوولان ورزشی توجهی به رشته کبدی ندارند، گفت: هیچ سالنی برای کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی نداریم.
این مسوول، کبدی را تنها هیات ورزشی از میان هیات‌های ورزشی استان که دفتر هیات ندارد، عنوان کرد و بیان داشت: این هیات نیازمند تجهیزات و امکاناتی برای ادامه و توسعه است.
ماندگانی، ورزش کبدی را از ورزش‌های با زمینه توسعه در استان دانست و گفت: شرایط زندگی مردم این منطقه به صورتیست که از توان فیزیکی و بدنی بالا برخوردار شده‌اند.
نایب رئیس هیات کبدی کهگیلویه و بویراحمد توان فیزیکی بدنی را از ضروریات و موارد مهم در ورزش کبدی بیان کرد و یادآور شد: چنین ظرفیت‌هایی به وفور در استان ما وجود دارد و تنها نیازمند شناسایی و تقویت هستند.
وی برگزاری دوره‌های مربیگری در استان را از دیگر ضروریات مورد توجه عنوان کرد و افزود: حدود یک سال است که پیگیر گرفتن سالن هستیم ولی هنوز موفق به اخذ آن نشده‌ایم.
این مسوول از رئیس فدراسیون کبدی خواست نسبت به این موضوع حساسیت بیشتر داشته و توجه و حمایت بیشتری در این زمنیه داشته باشد.
وی ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد را ورزشکارانی توانمند، با استعداد و با ظرفیت دانست و خاطرنشان کرد: این ورزشکاران علی‌رغم همه کمبودها و امکانات تاکنون به خوبی در میادین مختلف درخشیده و برای استان افتخارآفرینی کرده‌اند.
ماندگانی، درخشش ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف را نشانه هوش و توانمندی بالای آنها دانست و یادآور شد: چنین استعداد و ظرفیت‌هایی اگر حمایت شوند بی‌شک می‌توانند در میادین مختلف ملی و بین‌المللی نیز درخشیده و برای استان و کشور افتخار کسب کنند.
 
لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش کبدی در کهگیلویه و بویراحمد
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر توجه و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش کبدی در استان تاکید کرد و گفت: مسوولان ورزشی در صورت امکان و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از ورزشکاران حمایت می‌کنند.
احمد حکمتی در مجمع انتخاباتی هیات کبدی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: کبدی از رشته‌های مهیج و شادی‌آور است.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، ورزش کبدی را از ورزش‌های تلفیقی بیان کرد و افزود: می‌توان گفت این ورزش زیر مجموعه کشتی است.
وی با بیان اینکه کشتی از ورزش‌های کهن و اصیل ایرانی است، گفت: پهلوانی با روح ایرانیان عجین بوده و آن را در خون دارند.
این مسوول با اشاره به نیازمندی ورزش کبدی به نیروی جسمی و توان فیزیکی بالا، گفت: کبدی نیز مانند کشتی توانمندی و توان فیزیکی بالا را می‌طلبد.
حکمتی به شرایط جغرافیای کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: مردم این منطقه نیز از توانمندی و توان فیزیکی بالایی برخوردار هستند.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه این استان تقریبا در تمامی رده‌ها کشتی‌گیر دارد، گفت: این موضوع زمینه رشد و ترقی برای توسعه ورزش کبدی را فراهم کرده است.
وی شجاعت، جسارت، سرعت و انعطاف‌پذیری را از ویژگی‌های ورزش کبدی عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم با توجه و حمایت کافی از ورزشکاران این رشته زمینه را برای رشد آن فراهم کنیم.
این مسوول با تاکید بر همکاری و تعامل ورزشکاران با اداره کل و فدراسیون، گفت: تعامل و مشارکت با فدراسیون، اداره کل ورزش و دیگر دستگاه‌ها می‌تواند گامی موثر برای موفقیت و رشد ورزشکاران باشد.
وی بر توجه و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش کبدی در استان تاکید کرد و گفت: مسوولان ورزشی در صورت امکان و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از ورزشکاران همه رشته‌ها حمایت کرده و تلاش خود برای حمایت و رفع مشکلات هیات کبدی را به کار گرفته است.
حکمتی با اشاره به اینکه تقریبا تمامی رشته‌ها کمبود امکانات داشته و عدم وجود اعتبار کافی برای آنها باعث بروز مشکل و ایجاد مانع می‌شود، تصریح کرد: باید نهایت تلاش خود را به کار بسته و از حداقل امکانات استفاده بهینه را ببریم تا بتوانیم اقدامی مثبت و قابل قبول در عرصه‌های مختلف برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1