تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : ۲۵۹۵۷۴

آقایان این‌قدر بی‌‎انصاف نباشید

۱
۰
کبنا ؛احمد خورشیدی‌آزاد
هر جا ستونی‌ از خیمه کشور کار نکرده یا ضعیف کار بکند سپاه کمرش را زیر آن بار می‌برد، سپاه بایست بده بشود چون جنگ کومله و دمکرات در کردستان که به بهانه خودمختاری شروع شد و دشمن به کمک خیانت فروهر نماینده دولت بازرگان همه شهر‌ها و روستاهایی که سپاه از کومله و دمکرات با شهدای زیادی پس گرفته بود دوباره به دشمن برگرداند.
زیرا سپاه با فداکاری‌های ۱۵ ساله و اهدا ۴۰ هزار شهید توانست کردستان را پس گرفته و امنیت را به مردم خوب کردستان برگرداند، سپاه بایست تحقیر شود چون با کمک انقلابی‌های ارتش ۳ کودتای سازماندهی شده را کشف و خنثی کرد و از خونریزی مردم بیگناه ایران ممانعت کرد.
چون وقتی منافقین وارد جنگ مسلحانه با نظام شدند و حمام خون راه انداختند باز هم سپاه با نیروهای اطلاعاتی قوی‌ و گشت ثارالله‌اش توانست ریشه نفاق خونریز را نابود کرده و از کشور بیرون بیندازد و امنیت را به خیابان‌ها و کوچه‌ها برگرداند که ۱۳۰۰۰ شهید پاسدار را ارزانی این راه کرد.
سپاه باید تحقیر شود چون وقتی منافقین شروع به دزدیدن هواپیما‌ها کرده و جان مردم ایران را به خطر انداختند باز هم سپاه سینه سپر کرده و حفاظت فرودگاه‌ها را راه‌اندازی کرد و پنجه در پنجه تروریست‌های منافق انداخت و آن قدر شهید داد تا امنیت به هواپیما‌ها و فرودگاه‌ها بازگشت.
سپاه مورد تهاجم است و باید مورد تهاجم بدهای عالم باشد زیرا صدام با کمک ۲۳ کشور به منطقه نفتی ما حمله کرد تا شاهرگ اقتصادی و درآمد ایرانیان را قطع و قحطی را به ایرانیان تحمیل کند اما سپاه شهدا وارد شد و دمار از روزگار دشمنان در آورد، ما انتظار نداشته و نداریم دشمن و دوستان داخلی‌اش برای سپاه به به و چه چه بزنند چرا که از هر ۳ پاسدار یکی شهید و یکی جانباز شده و فقط یکیشان بظاهر سالم مانده است.
وقتی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها با ۱۷۰ فروند شناور جنگی در سال ۶۵ وارد خلیج شده تا ایرانیان را قتل عام و از حیض انتفاع ساقط کنند این نیروی دریایی سپاه بود و به میدان آمد و شهید داد و جانفشانی‌کرد و به دشمن مجال نفس کشیدن نداد وگرنه الان نه از ایران نشانی بود و نه از ایرانیان پاک و عزیز.
سپاه فرزند ایرانیان است و پاسداران ضد جنگ‌ترین زیرا با جنگ آن‌ها هستند که شهید و مجروح می‌شوند و زندگیشان فرو می‌پاشد و فرزندانشان یتیم و همسرانشان بی‌صاحب و طبیعی است که سپاه و تک تک پاسداران از جنگ نه بدشان بیاید نه بلکه نفرت داشته باشند.
این چه حرف احمقانه‌ای است که برخی سیاسی‌ها و سیاسی کار‌ها سپاه شهیدان را به جنگ طلبی متهم می‌کنند؟؟؟ سازندگی کشور در دستور کار قرار می‌گیرد سپاه وارد گود می‌شود و ۸۰ درصد پروژه‌های پردردسر و ملی را در همه دولت‌ها بدون استثنا عملیاتی می‌کند چه دولت کارگزاران و چه اصلاحات و چه عدالتخواه، برای سپاه این دولت و آن دولت ندارد سپاه پای مردم ایستاده و از خشنودی مردم خشنود است.
سپاه برای کشور کم نگذاشته است از زلزله لوشان و بم و لرستان گرفته تا برف شمال و سیل سیستان و کمک به بهداشت مردم تا آبادانی روستا‌ها و تا دفاع از امنیت ایران در سوریه و عراق تا مقابله با منافقینی که با خمپاره مردم تهران را قتل عام می‌کردند و تا مقابله با داعش خونریز و وحشی و جلوگیری از بمب گذاری آن‌ها تا قدرتمند نشان دادن ایران در زمان مذاکرات و با رونمایی از توان دفاعی و موشکی و هر جا لازم باشد سپاه پای کار است.
آن وقت در داخل بعضی‌ها‌گاه به توانایی موشکی سپاه حمله می‌کنند و‌گاه به حضور پرقدرت مستشاری او در جنگ علیه عراق و سوریه و‌گاه به اینکه چرا سپاه با موشک داعش‌ را سرکوب کرده و امروز هم همان‌ها می‌گویند پول ساخت موشک را ما داده‌ایم این چه منطقی است؟
تضعیف سپاه چه کمکی به شما می‌کند؟ اگر‌قدرت دفاعی بد است‌ چرا دولت مطبوع شما آمریکا قدرت اول‌ نظامی دنیا با ۷۵۰ میلیارد دلار بودجه و ۲/۳‌ میلیون نفر نیرو بوده و در ۱۴۰ نقطه دنیا حضور نظامی یا مستشاری دارد، یک کلمه می‌گویم نقشه حمله علیه سپاه را برنان رییس سیای آمریکا اعلام کرده که می‌گوید برای تحقیر سپاه باید آن را به فساد متهم کنیم تا از چشم مردم بیفتد.
برای حسن ختام به این افراد می‌گویم انصاف هم چیز خوبی است‌‌ همان انصافی که قاتلان امان حسین (ع) ‌ چون نداشند مرتکب آن جنایت تاریخی شدند و شما را به خاطره‌ای از آیت الله خوانساری امام جماعت مسجد سید عزیزالله بازار تهران جلب می‌کنم که می‌گویند:
در آن سال‌ها یک بازاری در بازار تهران کالاهای خودر را گران می‌فروخت وبرای اینکه توجیه شرعی برای‌خودش درست کند می‌رود خدمت آیت الله انصاری و عرضه می‌کند که من کالاهای خودرا این قدر خریداری کرده و این مقدار می‌فروشم از نظر شرعی چه اشکالی دارد.
آیت‌الله می‌فرمایند جنس مال شماست می‌توانی با یک سودی بفروشی، اما‌ گرانفروشی بی‌انصافی است، مرد پیش خودش گفت بسیار خوب خلاف شرع نیست فقط بی‌انصافی است، در حالی که داشت از مسجد بیرون می‌رفت آقا گفتند البته آن کاری که با امام حسین (ع) در کربلا کردند آن هم از بی‌انصافی بود.
آقایان این قدر بی‌انصاف نباشید و از سپاه انتظار نداشته باشید در برابر تهاجمات دشمن به کشور و ملت بی‌تفاوت باشد سپاه فرزند مردم بوده و برای حفاظت از جان و مال مردم ایران درست شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سردار
زنده باد حاج احمد
سردار مردم
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1