تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۲۵۹۵۲۵

اعتراض اهالی برخی از مناطق یاسوج به قطعی آب

۴
۰
کبنا ؛جمعی از مردم شهر یاسوج در اعتراض به قطعی چند روزه آب منازلشان در دفتر مدیر عامل آب و فاضلاب شهری یاسوج تجمع کردند.
به گزارش کبنا، این افراد که بیشتر از ۱۰۰ نفر از سرپرستان خانوار‌ها در مناطق عدل، فلکه جهاد و محلاتی از شهر یاسوج که قطعی آب چند روزه دارند، خواستار حضور خانواده‌های مسئولان استان در محلات خودشان بودند تا شاید بحران آبی این مناطق را درک کنند.
اهالی محلات عدل شهر یاسوج عنوان کردند که آب منازل آن‌ها از صبح روز پنج شنبه تا به امروز قطع بوده است و امروز نیز پس از دو ساعت وصل شدن، دوباره آب قطع شده است و زندگی سختی را می‌گذرانند. تجمع کنندگان معتقد بودند که هرجا خانه برخی مسئولان شهر قرار دارد قطعی آب ندارد ولی مناطقی هم هستند که قطعی آب آن‌ها به چند روز هم می‌رسد و شرایط در این مناطق بحرانی است.
فرهمند یکی از این تحصن کنندگان بود که گفت: ما الان با آب معدنی زندگی می‌کنیم. این آقایان کی می‌خواهند بدانند شرایط ما بحرانی است. دوسال است که در فرمانداری و آبفا دست به دامان مسئولان می‌شویم اما انگار نه انگار!
وی افزود: آقایان و مسئولان استان بیایند بگویند که آیا در محلاتی که خودشان ساکن هستند هم باز آب به مدت چند روز قطع می‌شود.
حسینی یکی دیگر از این تجمع کنندگان بود که به خبرنگار ما گفت: آقای قلندری و مدیران ابفای استان فقط انکار می‌کنند حرفهای پارسالشان را یادشان می‌رود که قول دادند امسال مشکلی نباشد اما امسال شرایط بحرانی است. وی می‌گوید: طاقتمان به سر آمده نه توان مهاجرت داریم و نه طاقت ماندن!
کاظمی نیز از اهالی منطقه جمعه بازار است که به خبرنگار ما می‌گوید: ما در روز کمتر از دو ساعت آب داریم و شرایطمان خیلی بحرانی است، آبفا هم اصلا جوابمان را نمی‌دهد این شهر انگار مسئول ندارد.
منبع: امید مردم
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
آپارتمان های جمعه بازار در کل روز یک ساعت آب ندارند خدایی تدبیری بیندیشید
دنا
Iran, Islamic Republic of
عروس رفته گل بچینه !! مدیرکل های محترم فقط مواظب میزند و وقت کافی ندارند!!
کارمند بهداشت
Iran, Islamic Republic of
مسوولین ابفا باید جوابگوی شیوع احتمالی بیماری منتقله اب وغذا در این مناطق باشند،مردم از بی ابی در مرکز استانی که بیلان البی مثبت دارد به ستوه امده اند،اگر

..د بروید
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای این شهر و برای خودمان متاسفیم . تا ان جایی که ما سوال کردیم دو برابر جمعیت شهر یاسوج اب شرب تزریق میشود اما چرا مردم اب ندارند این امر نشانه ضعف مدیریت و برنامه ریزی است اگه برنامه ای وجود داشت که نیست اینگونه نبود . ایا مسولین اب و فاضلاب از خود پرسیدند چرا یکطرف شهر همیشه اب دارد و مابقی بی اب است . اقایون تا مسله اب مطرح میشود نبود تانکر را مقصر می دانند زیرا که تانکر قدرت سخن گفتن و دفاع از خود را ندارد . اقای عزیز از یک کمربند ابی در شهر وجود داشت یعنی تمام مخازن به هم رینگ مشدند این مشکل بوجود نمی امد .همه این موارد حل شدنی است اما با وجود شخص بی فکری مثل اقای لدنی در راس اب و فاضلاب استان اتفاق نخواهد افتاد مشکل ما مشکل مدیریت در سطح راس هرم است نه بی ابی یا به قول اقایون تنش ابی .به قول ضرب المثل لری ( تا مال من این واره اره من این داره )
تا لدنی در راسه این مشکلات وجود داره . ایشون فقط به فکر رسانه ای کردن خودشه نه حل مشکلات مردم .
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1