تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۲۵۹۳۷۲

ماجرای فرد بویراحمدی و دستیار ویژه رئیس جمهور / استاندار کهگیلویه و بویراحمد خوش فکر است / فرصت بازی سیاسی در اجرای حقوق شهروندی را نداریم

۵
۰
کبنا ؛
دستار ویژه رئیس جمهور گفت: فرصت بازی سیاسی برای اجرای حقوق شهروندی نداریم.
به گزارش کبنا، الهام امین‌زاده عصر امروز در نشست صیانت از حقوق شهروندی که با حضور استاندار و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: در حقوق شهروندی یک فرصت خدمت‌گذاری دیگر فراهم شده است که با تاکید رئیس جمهور محترم آن را باید در یک محیط بی‌طرفانه پیگیری کنیم.
دستیار ویژه رئیس جمهور در ادامه بر لزوم اجرایی حقوق شهروندی تاکید و تصریح کرد: خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه حقوق شهروندی کم نظیر و باید سراسر کشور از این دانشگاه الگو بگیرند.

وی عنوان کرد: نوبت‌دهی تلفنی، بازرسی‌ها و نظارت بر مراکز ارائه خدمت، استقرار یونیت‌های دندان‌پزشکی در مناطق محروم، نوبت‌دهی تلفنی در کلینیک‌ها، ایجاد اورژانس هوایی و ...از جمله اقدامات موثر دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با هدف ایجاد عدالت اجتماعی و ارائه خدمت مطلوب به مناطق کمتر برخوردار استان است.
امین‌زاده خواستار استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد شد و افزود: به طور حتم در صورت استفاده از ظرفیت این نهادها ‌می‌توان به توسعه در بخش‌های مختلف کمک کرد و حرف‌ آنها را شنید چرا که آنها نمایندگان مردم هستند.
وی با بیان اینکه مردم مطالبه‌گر هستند و از بالا برنامه‌ریزی می‌شود، ادامه داد: بنابر این در یک محیط بی‌طرفانه و کارشناسانه و عالمانه به حقوق شهروندی نگاه کنیم و فرصت بازی سیاسی در این ارتباط نداریم و مردم منتظر خدمت هستند.
امین‌زاده با بیان اینکه ۱۵ هزار پرونده در قوه قضائیه داریم افزود: طی ۱۱۰ سال گذشته ۱۱ هزار عنوان قانون داریم که تعدد قانون سبب این تعدد پرونده‌ها شده که روزانه قانون جدید به وجود می‌آید که قانون‌های قبلی را نقض می‌کند.
وی تصریح کرد: در حقوق شهروندی یک فرصت خدمت دیگری را می‌بینیم که با تاکید رئیس جمهور آن را باید در یک محیط بی طرفانه پیگیری کنیم.

دستیار ویژه رئیس گفت: بازدید از روستا در برنامه‌های کاری ما است و ما نباید منتظر مردم باشیم بلکه خود ما باید مردم را ببینم و برای دیدن آنها پیش قدم شویم.
وی به بازدید خود از شهر مادوان اشاره کرد و گفت: در بازید از این روستا (شهر ماداون) یکی از اهالی این روستا که حق هم داشت به سمت من آمد و با عصبانیت حرف‌های را زد و من او را آوردم داخل ماشین پیش خودم و صحبت‌هایش را شنیدم و مطالبه این روستایی به حق بود چرا که آب شرب و پاکشان با آب فاضلاب یکی شده بود.
 
امین‌زاده به ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث گردشگری اشاره کرد و گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد انسان خوش فکری است که لازم است با همکاری سایر مسئولان موانع بر سر راه گردشگری این استان را برطرف کند و مردم دیگر به جای مازندران به یاسوج سفر کنند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شورا
Iran, Islamic Republic of
سر کار خانم این وضعیت در حالی است که استاندار و تیمش مدعی اند که بهترین اند .
امیر
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم نمیدانید که کسی که این کارهارا در علوم پزشکی انجام داد به دلیل امتناع از انجام خواسته های شخصی نمایندگان از سمتش عزل شد.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
واقعا همینطوره ... بهترینند
دوست
Europe
متن نظر شماواقعابرترینند
دوست
Europe
متن نظر شمابدترینند
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1