تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۲۵۹۳۵۱

میرمحمدی: مردم باید بتوانند بدون لکنت زبان و ترس حرفشان را بزنند

۴
۰
کبنا ؛مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم در جامعه اسلامی باید بدون لکنت و ترس بتوانند، حرف‌های خود را بزنند.
به گزارش کبنا از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی فتح میرمحمدی عصر امروز در نشست صیانت از حقوق شهروندی که با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ارشد استان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث حقوق شهروندی همه باید از حقوق خود آگاهی داشته باشد و در جامعه اسلامی همه باید بدون لکنت زبان و ترس حرف‌شان را بزنند و مردم باید حرف‌شان را براحتی بزنند و واهمه‌ای از بیان مطالبه عمومی خود نداشته باشند.
مدیرکل امور اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: ۱۶ تیم با ۳۲ بازرس در سال گذشته نسبت به بازرسی از دستگاه‌ها در راستای صیانت حقوق شهروندی فعالیت کردند.
میرمحمدی اضافه کرد: در سال گذشته از دستگاه‌های برتر در زمینه رعایت حقوق شهروندی تجلیل شد و همه ادارات، بانک‌ها، نهادها و سازمان بر اساس شاخص‌های مشخص شده، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
وی افزود:  استفاده از ظرفیت‌های مردم نهاد برای تحقق شهروندی یک پتانسیل مناسب محسوب می‌شود.
مدیرکل امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه هزار نفر ساعت در راستای بازرسی از دستگاه‌ها فعالیت صورت گرفته است.
وی در ادامه با تشریح ابعاد مختلف حقوق شهروندی، اظهار کرد: مردم در جامعه اسلامی باید توانند بدون لکنت زبان و ترس بتوانند حرفشان را بزنند و حقوق خود را مطالبه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
متاسفم.. سید جان فکر کنم انتظار داری مردم حرفهای م...را بزنند.. اگه..د شماجواب منافقین را بدهید که درمقابل متینگ آنها در فرانسه سکوت کردید..
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مثل ...
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اقای . چقدر به سخنان خود اعتقاد دارید . بی شک این سخنان به ..ت . اقای نیک اقبال در جلسه شهرداران در سی سخت گفته باید شهرداران همسو با استاندار بماند و الباقی بای بای . خود شما هم که در دولتهای مختلف .. را خیلی دوست دارید و داشته اید پس بهتر است مثل اقای استاندار ساکت و مودب باشید وچیزی نگویید که به ان..
دنا
Iran, Islamic Republic of
منظورتون د.. ؟؟!!!!
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1