تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۲۵۹۳۴۳

بخشدار مرکزی چرام:دهیاران سنگرسازان بی سنگر هستند(+تصاویر)

۱۰
۰
کبنا ؛بخشدار مرکزی چرام گفت:هم اکنون  دهیاران عزیزمثل جهادگران همان تلاش‌ها را با شکل و شمایل جدید انجام می دهند و اعتقاد دارم که دهیاران سنگرسازان بی سنگر هستند.
به گزارش کبنا نیوز از چرام ، الیاس افسردیر در نشست مسئولان چرام با دهیاران این بخش مرکزی چرام بیان کرد: آنچه در توان ما بود برای دهیاران و شهردار محترم به مناسبت هفته‌ی دهیاران و شهرداران انجام دادیم.
وی با اشاره به هفته عفاف وحجاب گفت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و همچنین استکبار جهانی برای ضربه زدن به جامعه اسلامی ما همین امر عفاف و حجاب است  انتظار می رود دهیاران به عنوان سفیران فرهنگی و رابطین میان دولت و مردم به این امر توجه ویژه داشته باشند.
بخشدار مرکزی چرام با اشاره به روز گفتگو و تعامل سازنده با دنیا و بگذریم از اینکه چه کسی مبتکر این یوده بیان کرد:. این را باید بدانیم که با تعامل در زندگی روزمره با همسایگان موفق می شویم و هرگز با تندخویی،تشر و ناسازگاری مشکلی حل نخواهد شد.
وی بیان کرد::امیدوارم که در دنیای امروز این مطلب رابپذیرند که گفتگو و تعامل جای جنگ را خواهند گرفت و می‌توانیم در کنار همدیگر زندگی مسالمت آمیزی در سطح بین المللی  داشته باشیم.
بخشدار چرام با اشاره به تشابه نقش دهیاران و جهادگران گفت: اعتقاد داریم که در ابتدای انقلاب اسلامی جهاد عنوان یک نهاد به دستور رهبر انقلاب صورت گرفت و جهادگران در دفاع مقدس بدون هیچگونه حقوق و مزایای در مقابل دشمن ایستادند.
وی افزود: الان نیز دهیاران عزیز همان تلاش‌ها را با شکل و شمایل جدید انجام می دهند و اعتقاد دارم که دهیاران سنگرسازان بی سنگر هستند.
افسردیر افزود :در روستاها همانگونه که دهیاران بیان می‌کنند خدمات خوبی صورت گرفته است و از ادارات خدمات رسان که با دهیاران همکاری کردند جهت رفع مشکلات مردم تشکر می نمائیم.
وی با اشاره به درخواست یکی از دهیاران برای ارئه خدمات دهیاران در نماز جمعه گفت:خوشبختانه امام جمعه چرام با این پیشنهاد موافقت کردند و آمادگی دارند که دهیاران خدمات دولت و نظام به روستاها در تربیون نماز جمعه به اطلاع مردم برسانند.
به گزارش کبنا دراین نشست تعدادی از دهیاران مشکلات و پیشنهادات خود را ارائه کردندو در  پایان این نشست از سه دهیار روستاهای آرند،شیخ حسین و بلدان به نمایندگی از سایر دهیاران بخش مرکزی چرام تقدیربعمل آمد.
همچنین یکی از دهیاران هنرمند و رئیس انجمن خوشنویسان چرام به پاس خدمات  بخشدار مرکزی چرام و همکاری با دهیاران تابلویی به وی اهدا نمود.
 


نام شما

آدرس ايميل شما

موسویان
Iran, Islamic Republic of
درود بر بخشدار متین محترم سختکوش مردم دار و مرد ناب اصلاحات چرام و کهگیلویه بزرگ
چرام
Iran, Islamic Republic of
بخشدار مرکزی چرام با اشاره به روز گفتگو و تعامل سازنده با دنیا و بگذریم از اینکه چه کسی مبتکر این بوده .... سلام بر افسردیر ... درود بر خاتمی
.فروران
Iran, Islamic Republic of
سید دوست داشتنی و مرد ناب اصلاحات ... خدانگهدارت باشه
رشیدی
Iran, Islamic Republic of
جناب افسردیر عزیز. مسئولی خوش فکر و گشاده رو و سخت کوش. درود مرد نازنین
یاسوج_چرام
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار خواهش میکنیم از این انسان صادق و خوش فکر و سیدِ ناب اصلاحاتی در جایگاه واقعی خودش در معاونتهای استانداری استفاده کنید.یا هم ایشان را جهت توسعه یِ مرکزیت استان فرماندار یاسوج قرار دهید.
دهیاری القچین سفلی
Iran, Islamic Republic of
درود برجناب افسردیرعزیز
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مردی از جنس آب و آفتاب

اصلاح طلبی که هرگز رسالت مردم سالاری و گفتمان اصلاحات را فدای مطامع شخصی نکرد . ای کاش چند نفر بیشتر از این افراد در این جریان داشتیم . به شخصه ایشان را دوست دارم و برای ایشان آرزوی توفیق دارم .

درود خدا بر شما
ناشناس
سلام جواب این سوال بدهید که ایا اقای افسر دیر چون اصلاحتی هست نیروی خوبی هست یا نه چون خوب کار می کند یا چون مخالف جنگ هست
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر کسانی که قدر الیاس افسردیر این مرد بی نهایت صادق . راستگو . یک رو . شجاع . متدین . متمدن . کاردان . دلسوز . انقلابی . اصلاحاتی ناب و پاکدست رو نمیدونن . مردی که یک ثانیه در طول عمرش برای پست و مقام نجنگید و رایزنی نکرد ولی برای اصلاحات و برای مردم همه چیزشو گذاشت . والله که لیاقت ایشون بسیار بالاتر از سطح استان است ولی متاسفانه ایشون خودشون رو وقف استان گردند و شهرستانهای محروم دهدشت و چرام کردند سالهای سال . اما به خاطر همین شجاعت و صداقتش سالهای دراز مورد بی مهری مسولتن جاه طلب و پست طلب قرار گرفته . خدا حفظش کنه انشالله
تحصیل کرده.فرزند چرام
Iran, Islamic Republic of
سلام.جوابتون توی دیدگاه ها هست.آقای افسردیر انسانی بسیار صادق،پاک،کاربلد،گشاده رو و خوش فکر میباشند.بنده به عنوان ارباب رجوع لذت میبرم از برخورد ایشان.خیلی برای چرام و روستاهایش بیش از انتظار زحمت کشیدند و تلاش کردند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1