تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۲۵۹۰۳۰

افتخار می‌کنم از شهر خورشیدی‌ها، حسینی‌ها و بلادیان‌ها هستم / اگر سپاه نباشد فاتحه دولت خوانده است

۲۰
۰
کبنا ؛ 
فرمانده دفاع مقدس و جانباز مدافع حرم گفت: بدون سپاه فاتحه دولت هم خوانده است.
به گزارش کبنا، سردار سید نصرت الله حسینی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته در جمع نمازگزارن گچساران که در مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد، با بیان این که همواره به عنوان یکی از فرزندان این شهرستان افتخار می‌کنم که در کنار مدافعین حرم در مقابله با تکفیری‌ها و داعشی‌ها مبارزه می‌کنم، اظهار کرد: مردم این دیار از قبل از پیروزی انقلاب اصالتی انقلابی، دینی و مذهبی داشته‌اند.
وی ادامه داد: رشادت‌ها، دلاوری‌ها و ایثارگری مجاهدگونه مردم این شهرستان چه در قبل از انقلاب در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و چه پس از آن در دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی برگ زرینی از افتخارات این شهرستان است.
حسینی افزود: تاریخ این شهر هیچ‌گاه فراموش نخواهد کرد در حالی که فرزندان این شهر در خط مقدم هشت سال دفاع مقدس بودند فرزندان دیگرشان در صنعت نفت نگذاشتند نفت لحظه‌ای از جریان بیفتد و همواره در زیر بمباران‌ها از تاسیسات صنعت نفت مانند جانشان محافظت کرده‌اند.
این فرمانده مقاومت در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در هفته گذشته با فرماندهان سپاه بیان کرد: مشاهده کردیم که ولی امر مسلمین در دیدار با پاسداران انقلاب اسلامی از آنها تقدیر و حرکت آنها را در پرتاب دقیق موشک‌ها یک عبادت در ماه رمضان خواند.
حسینی اذعان کرد: ایشان تاکید کردند که هر چقدر می‌توانید بر روی موشک‌ها کار کنید و این مسوولیت ما را به عنوان یک سرباز اسلام بیشتر می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حرکت سپاه پاسداران و بیانیه تقدیر این نمایندگان عنوان کرد: مشاهده کردیم که در هفته گذشته ۱۶۲ نفر از نمایندگان از سپاه پاسداران تجلیل به عمل آوردند و بیانیه دادند.
حسینی بیان کرد: سوال اینجاست چرا ۱۲۸ نفر دیگر از نمایندگان پای این بیانیه را امضا نکردند و چرا به مردم نمی‌گویند این ۱۲۸ نفر چه کسانی هستند.
وی افزود: باید به مردم گفته شود که کدام نمایندگان از سپاه و حرکت سپاهی که دنیا را متحیر کرد و سیلی محکمی به دشمنان ما زد و مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفتند حاضر نشدند در کنار ۱۶۲ نفر دیگر از سپاه تقدیر کنند.
حسینی ابراز کرد: هر چند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و نیروهای نظامی همواره دفاع از میهن اسلامی را جز وظایف خود می‌دانند اما سوال اینجاست چرا از ۱۰۰ نماینده آمریکا در مجلس سنا ۹۸ نفر از آنها پای بیانیه بر تحریم‌ها را بر علیه سپاه امضا می‌کنند اما شما در مجلس ۱۲۸ نفرتان حاضر نمی‌شوید پای بیانیه تقدیر از سپاه را امضا کنید و باید مشخص شود این نمایندگان چه کسانی بودند تا مردمی که به آنها رای دادند بدانند که به چه افرادی رای دادند.
وی اظهار کرد: سپاه انقلابی است و خواهد بود و نه تنها برای شما بلکه برای تمام مظلومان عالم جان می‌دهد.
حسینی ادامه داد: پاسداران سپاه به دنبال سرمایه‌داری نیستند بلکه افتخار می‌کنیم سینه ما در مقابل دشمنان قرار گرفته است و آماده شهادت در راه خدا هستیم.
حسینی با بیان اینکه تحلیل‌گران دنیا می‌گفتند، داعش می‌تواند در کمتر از دو ماه سوریه را فتح کند، گفت: امروز ما از آنها سوال می‌کنیم داعشی‌ها در کدام نقطه قرار گرفته‌اند.
وی ابراز کرد: سپاه پاسداران همواره به دلگرمی شما مردم و در زیر سایه ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای حضور دارد و در هر نقطه‌ای از جهان به مظلومی ظلم شود در صحنه خواهد بود.
این فرمانده مقاومت و جانباز مدافع حرم ادامه داد: امروز پروژه‌های قرارگاه سازندگی در کشور در حال افتتاح است و بیش از صد هزار نفر از فرزندان شما در پروژه‌های قرارگاه سازندگی مشغول کار هستند.
حسینی خاطرنشان کرد: پروزه‌های بزرگی را اجرا کرده‌ایم که هیچ بخش خصوصی نتوانسته است ورود کند چرا که در نقاطی حساس و صعب‌العبور و بدون امکانات بوده است.
وی با بیان اینکه ما کاری را انجام می‌دهیم که دیگران نمی‌توانند، افزود: ما در قرارگاه سازندگی اراده، روحیه جهادی و از خودگذشتگی داریم و اعتقاد داریم کسی می‌تواند کار کند که از خودش بگذرد و به دنبال منافع نباشد.
حسینی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۴ هزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم اما لحظه‌ای از کار نایستاده‌ایم و نمی‌خواهیم هر روز شاهد فقر و بیکاری جوانانمان باشیم.
وی با بیان اینکه مردم آگاه هیچ‌گاه سپاه را تنها نگذاشته‌اند، افزود: مردم حساس باشند چرا که در حال حاضر پروژه‌ای برای تضعیف سپاه راه افتاده است.
حسینی ادامه داد: می‌گویند سپاه را تحریم کنیم و می‌خواهند دارایی سپاه را توقیف کنند مگر دارایی و سرمایه حاج قاسم و عزیز جعفری و دیگر فرماندهان و پاسداران سپاه چیست.
وی بیان کرد: دارایی و سرمایه ماپاسداران انقلاب اسلامی جان ما است و ارزش لباس ما میلیاردها تومان می‌ارزد چرا که حافظ جان ما و هم‌وطنان ما است.
حسینی تصریح کرد: امروز در خط اول جبهه مقاومت هر علمی از پاسداری بیفتد پاسدار دیگری علم او را بلند می‌کند و ما یک درصد هم ناامید نخواهیم شد.
وی اذعان کرد: امروز افتخار من این است از شهر خورشیدی‌ها، حسینی‌ها، بلادیان‌ها و بزرگان دیگری از شهدای این شهر در خط اول جبهه مقاومت هستم و از دولت انتظار داریم مراقب باشد چرا که سپاه حافظ جان دولت است و اگر سپاه نباشد فاتحه همه خوانده است.
این فرمانده دفاع مقدس بیان کرد: ما با هیچ کس شوخی و تعارف نداریم و همان‌ طور که گفته‌ایم ما اهل جنگ نیستیم بلکه در مقابل ظالمان به میدان می‌آییم.
حسینی با اشاره به تهدیدات آمریکا خطاب به آنها گفت: مگر می‌شود در مقابل جمهوری اسلامی ایستاد و مگر مشاهده نمی‌کنید داعش در حال حاضر در کجا قرار گرفته است.
حسینی در پایان خاطرنشان ساخت: یک موسسه‌ای در آمریکا در حالی که هنوز مذاکرات مقامات ما به پایان نرسیده بود به همراه تعدادی از اساتید دانشگاه آمریکا به ایران آمدند و این یکی از کلیدهای نفوذ است که باید مراقب باشیم.(فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در.. چیزی دیده نشد
باشت
Iran, Islamic Republic of
سلام سید
درود بر شرفتان درود بر غیرتتان درود بر همتتان
تا زنده ایم نمی گذاریم ذره ای به مملکت آسیبی برسانند . نسل ما از تبار حامیان علی است . به آنها چه داخلی و چه خارجی می گوییم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
این کسانی که امضا نکردن .. هستند
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
شمااهل ده برزگ باشت هستی نمیخواه ازنام شهدای بلادیان وخورشیدی مایه بزاری
ده بزرگ
Spain
اقای حسینی در صحبتهایشان فرمودند که دلمان برای فرزندان بیکار گچساران میسوزد. اینکه برادر بزرگوارشان چه کاری کرد برای گچساران جای خودش ولی چند روز پیش برای پسرن رفتم نفت هزر دفتر اقای دلاویز نتونستم ایشان را ببینم. یکی از همکارانش گفت یکی از همشهریانتون را تاره اقای دلاویز با سفارش اقای تاج گردون اینجا استخدام کرده. بررسی کردم دیدم پسر همین اقای حسینی است. هنوز مهر مدرکش خشک نشده و تو تهران نشسته و پسرش استخدام میشه بعد میاد اینجا و دلش برای بچه های ما میسوزه. اقای حسینی عزیز همه سپاه را دوست دارند ما که میدانیم شمابرای چی اومدی. احتمالا یکی دو فامیل جدیدت لیسانس گرفتن و اومدید به کارش بگیرید. تورا خدا بسه بسه بسه
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت داعشی ها
رها
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه شما یادتون رفته کشور دارای قانون اساسی است و نمایندگان حق استقلال رای دارند
رها
Iran, Islamic Republic of
حیف شد باید..ن میکردی تا همه رای میدادن میشد مجلس تمام ..
گمنام
Iran, Islamic Republic of
خورشیدی همون فامیل احمدی نژاد را می فرمایی یا کس دیگری یه
گمنام
Iran, Islamic Republic of
تو این مملکت خانواده شهید همت ها ،جهان آرا ها و باکریها راهم داریم
گمنام
Iran, Islamic Republic of
ببخشید حسینی کییه خودتون را می فرمایین تاحالا اسمتون را نشنیده بودم
جفا
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا طفلکی میخواد بگه منم رفتم سوریه . ولی تو استان کسی نمیدونست شهید اورنگ رفته بود سوریه تا موقع خبر شهادتش
سربدار
درود خدا بر این سرباز مدافع حرم و همه یاوران نظام و پیروان ولی امر مسلمین ، هر کجا این عزیزان باشند ما مردم هم لازم باشد حاضر خواهیم شد...
ححح
Iran, Islamic Republic of
شما..... همه شک کردن
سربدار
کبنا سلام- شما چرا نظرات را در این مورد درج نمی کنید.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
حسینی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۴ هزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم اما لحظه‌ای از کار نایستاده‌ایم و نمی‌خواهیم هر روز شاهد فقر و بیکاری جوانانمان باشیم.
تمام این آسمان ریسمان بافتنها برای کاسبی اقتصاده. اقتصاد را کسانی بهتر از شما می تونند اداره کنند لطفا به وظیفه اصلی خودتان بپردازید.
جلفا
Iran, Islamic Republic of
متاسفم براتون آدم نباید اسم شهید خاصی را بیاورد شاید اون گمنامان در پیش معبودشان جایگاهی عظیم تر داشته باشند.
رها
Iran, Islamic Republic of
سلام بر شهدای گمنام بدون مزد ومنت لطفاً شهدا را هزینه نکنید. نیاز به تمجید شما نیست
رها
Iran, Islamic Republic of
مردان بی ادعا را بعد از شهادتشان فهمیدن در سوریه شهید شدن می خوای بگی سوریه ام
واقع بين
Europe
شماهایی که دارید صحبت های سردار را نقد میکند بى شک هیچ جریان انقلابی وامدار شما نیست و نخواهد بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1