تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۲۵۹۰۲۰

بلاتکلیفی در دفع پسماندهای سی‌سخت و پاتاوه / سی‌سخت در معرض بحران

۲
۰
کبنا ؛فرماندار دنا گفت: در بحث دفع پسماندهای سی سخت و پاتاوه دهیاران در بلاتکلیفی بسر می‌برند.
به گزارش کبنا نیوز در سی سخت، عباس بهشتی روی در جلسه گردهمایی شهرداران استان کهگیلویه و بویر احمد به وصول ماهیت دو شهر سی سخت و پاتاوه در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: شهرستان دنا دارای دو شهر سی سخت و پاتاوه می‌باشد که این دو شهر در یک فاصله زمانی بیش از ۱۰ سال ماهیت وجودی خودشان را وصول کرده‌اند و این صدور مالکیت موجودیشان علی رغم زمانی که سپری شده است آنگونه که باید در بخش‌هایی توانسته باشند جایگاه خود را احیا کنند نتوانسته‌اند.
فرماندار دنا در بخش دیگر اظهارات خود به الزام وجود نیروی متخصص در بدنه شهرداری اشاره داشت و بیان کرد: لزوم یک نیروی انسانی به عنوان اهرم دوم کاری در بخش عمران و توسعه لازم است و سزاوار نیست شهرداری‌ها به دلیل نبود نیروی متخصص بلنگند.
وی گفت: اگر چه در اغلب شهرستان‌های استان ما نگاه منتخبین مردم در شورای شهر نگاه عملکردی نیست اما انتظار می‌رود منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر به شهردار‌ها فرصتی بدهند تا پروژه‌ها و کارهای نیمه تمام خود را به پایان بسپارند.
بهشتی روی با اشاره به بحث برون سپاری و نیاز آن در بدنه شهرداری‌ها تاکید داشت: با بحث برون سپاری می‌توان شهرداری‌ها را توانمند ساخت چرا که در بخش‌هایی چون نظارت مشاهده می‌شود جایگاه حقوقی و قانونی برای نظارت شهرداری به عنوان نگاه نظارتی در حوزه برون سپاری به شکلی است که دستگاه‌های فرابخشی انرژی شهرداری را گرفته‌اند و تنها در بعضی جا‌ها تمکین به پذیرش برون سپاری می‌شود.
مقام عالی دولت در شهرستان دنا در بخش آخر اظهارات خود به مساله مدیریت پسماند اشاره کرد و گفت: در سطح استان و شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویر احمد در سنوات گذشته یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های دولت در چهار سال سپری شده بحث مدیریت پسماند بوده است.
وی به مدیریت دقیق معاون عمرانی استاندار و تیم همراه ایشان در مدیریت پسماند اشاره کردو گفت: در صورتی که تدابیر لازم جهت دفع پسماند صورت نگیرد در آینده نزدیک با مشکلات جدید‌تر و بحرانی‌تر رو به رو خواهیم شد.
وی گفت: مساله دفع پسماند در دو شهر سی سخت و پاتاوه با بلاتکلیفی روبه رو گردیده است و این بلاتکلیفی به دهیاری‌های شهرستان دنا نیز نفوذ کرده است که در صورت ادامه این روند مساله بحرانی‌تر از وضعیت فعلی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دادگر
Iran, Islamic Republic of
درود برمهندس بهشتی انصافا که شایستگی منصب بالاتراز فرمانداری روهم داری
دوست
Iran, Islamic Republic of
فرماندار توانمند وکاربلد جناب مهندس بهشتی درود وصددرود برفرماندار پرتلاش دنا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1