تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۲۵۸۹۷۵

فراخوان منتخبین شورای شهر چرام برای انتخاب شهردار

۱۳
۰
کبنا ؛منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر چرام طی اطلاعیه ای از دواطلبین کاندیدای شهرداری چرام خواستار ارسال رزمه شدند.
به گزارش کبنا نیوز از چرام,بعداز جلسه مشترک منتخبین شورای شهر چرام با ارسال اطلاعیه ای از کاندیداهای داوطلب سمت شهردار چرام خواهان ارسال رزمه و برنامه مدون کاری تا پایان تیرماه ۹۶ و تحویل به هرکدام از اعضای. منتخب شورای شهر چرام شدند.
متن اطلاعیه منتخبین شورای شهر چرام به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
شهروندان محترم چرام ما معتقدیم که دوران رقابت تمام شده و فصل رفاقت و همدلی شروع شده است و امروز ما نماینده همه مردم در شورای شهرچرام هستیم و موظفیم به مشکلات و مطالبات همه مردم توجه داشته باشیم.
با توجه به جایگاه نظارتی شورای شهر, شهروندان چرام مطمئن باشند که در شورای پنجم موضوع نظارت بر شهرداری با جدیت دنبال خواهد شد.
با توجه به اینکه طبق قانون مهمترین وظیفه شورای شهر انتخاب شهردار خواهد بود و بر همین اساس اعضای منتخب شورای شهر چرام جلسات متعددی را در کمال آرامش و با همفکری و همدلی برگزار کرده و همچنان ادامه می دهند که شهردار ی متعهد و دلسوز وکاردان و آگاه به امورات شهری وآشنا باشرایط منطقه برای شهر چرام انتخاب شود.
شهروندان عزیز چرام مطمئن باشید ما به دنبال انتخاب بهترین گزینه بدون از حواشی برای مدیریت شهر چرام هستیم و تلاش خواهیم کرد امانت دار خوبی برای آرای مردم باشیم.
بنابراین از همه عزیزان که دغدغه انتخاب شهرداری اصلح را برای شهر خود دارند انتظار داریم که فرصت دهند تا در فضایی آرام وبه دور از هیاهووتنش وبا همدلی انشاء‌الله در چهارچوب قانون شوراها شخصی را انتخاب نماییم که شرایط مذکور را داشته باشد . از فردا فراخوان دریافت رزومه و برنامه کاندیداهای داوطلب جهت تصدی سمت شهردار چرام اعلام می شود.
و کاندیداهای داوطلب می توانند رزومه و برنامه کاری مدون خود را به هریک از اعضای منتخب پنجمین دوره شورای شهر چرام. جهت بررسی تحویل دهند.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستکار"
"منتخبین پنجمین دوره شورای شهر چرام"
۱۵تیرماه ۹۶
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، واقعا تاسف داره این نوع نگاه در یک شورای شهر ، واقعا باید به حال مردم شریف چرام به خاطر این اعضای ضیعف در شورای شهر گریست ، شما که توان ، بینش و استقلالی از خود در انتخاب یک فرد برای شهرداری ندارید چرا و چرا خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادید ...
عباس مکتبی
Iran, Islamic Republic of
باسلام..نظرشخصی بنده حقیر این است که شهرداری کاردان وباسابقه واشنا به امور شهری انتخاب شودکه مورد تاییدشما شورای محترم و نمایندگان مردم شریف شهرچرام باشد امید است پاسخی درشان دراین مردم و صیانت از ارا انها،وهمچنین تقدیروتشکر دارم ازشهردار محترم وکاردان جناب اقای دکترتیموری فر واعضای محترم شورای فعلی...
شهروند مهاجر
United States
شورای جدید حرکت بسیار پسندیده ای رو شروع کرده، امیدوارم در ادامه کا با همدلی و صداقت در راستای پیشرفت شهر موفق و پیروز باشید.
Iran, Islamic Republic of
نظر بنده بر انتخاب مهندس حجت الله دبیقى است تا چرام را به جایگاه واقعى خود برساند
عباسی آرند
Iran, Islamic Republic of
مشاوران تیم جدید
مرادپور:: شفعیان علیدادی شابون صادقی
حدادی:: قبادی جاوید کریمی زمانی
بشارت::اکبرپور یاری زاده کاظم نژاد
امیری:: باقرفرد علیبازی
سعیدی :: شاهینی گلبهاری باقریان
چشمه بلقیس
Iran, Islamic Republic of
اینقدری که شهرداری چرام و دهدشت دبدبه و کبکبه درست کرده شهرداری کلان شهرهای جهان درست نکرده هر وقت از سر ناچاری و بیکاری سایت کبنا را نگاه میکنم تا بحث در مورد شهردار چرام و دهدشت هست .نمیدونم شما خیلی بیکارید یا کبنا از بس بی خبر مونده هی شاخ و برگ به ریش شهرداری این دو شهر میذاره.به جای این حرفا به مشکلات مردم برسید انگار میخواهید برای شهر تگزاس شهردار انتخاب کنید
محمدصابری
Iran, Islamic Republic of
باسلام
آیا شهردار باید متخصص فضاى سبز باشد یاداراى تخصص مرتبط با محیط زیست؟ مهندس عمران باشد یا مهندس معمار، مهندس صنایع و یا مهندس بهداشت محیط، عالم اقتصاد و یا جامعه شناس، یا جز اینها؟ همه اینها در مدیریت شهردارى مورد نیاز هست ولى آیا کسى پیدا مى شود که تمامى این تخصص ها را داشته باشد؟
بدیهى است که پاسخ منفى است. پس باید چه تخصصى داشته باشد؟ آیا تخصصى پیدا مى شود
که همه آنهایى را که ذکر شد در خود داشته باشد؟ اگر نمی توان چنین تخصصى را پیدا کرد،
پس باید دنبال چه چیزى بود؟ اگر شهرساز نمیتوان بود، لیکن میتوان مدیریت شهرسازانه داشت؛ و اگر معمار نمیتوان بود،میتوان مدیریت معمارانه داشت. پس باید دنبال کسى گشت که اگر این تخصص ها را ندارد،مدیریت استفاده از آنها را داشته باشد.
دوم اینکه شهردار کسى نیست که صرفاً مدیریت یک سازمان را برعهده داشته باشد و اگر از
عهده این امر برآید، فرد مناسبى براى تصدى سازمان شهردارى است. بلکه شهردار کسى است
که خود منتخب افراد منتخب مردم یک شهر است و مشروعیت اداره امور شهر را به واسطه رأیى که مردم به اعضاى منتخب خود در شهر مى دهند، به دست مى آورد. بنابراین باید بتواند شهررا با مدیریت شورایى اداره کند. براى این امر، وى باید به این نوع مدیریت باور داشته باشد و نه تنها شهر را متناسب با دیدگاه و خواسته هاى نمایندگان مردم در شورا اداره کند، بلکه با همراهى و همفکرى شورا، امکان حضور مؤثر مردم را در اداره امور شهر فراهم سازد، به گونه ا ى که شهر در اختیار مردم قرار گیرد و پروژه هاى عمرانى و فعالیت هاى خدماتى در پاسخ به نیازهاى واقعى مردم شهر تعریف و اجرا شوند.
شهردار باید کسى باشد که هدف مدیریت شهرى را توسعه بداند، نه عمران و نه ارائه خدمات
بیشتر. توسعه با مشارکت مردم امکانپذیر خواهد بود و توسعه با آگاهى و دانایى مردم نسبت به حقوق شان و تکالیف شان در قبال اداره امور شهر محقق مى شود.
شهردار منتخب شورا میبایست به مدیریت شهروند محور باور داشته باشد و سازمان اداره
شهردارى را با این باور ساماندهى کند. بنابراین باید بتواند به سهولت با مردم ارتباط برقرار کند و نه به گونه ا ى عوام فریبانه. میبایست با سازماندهى مناسب، امکان آگاهى از نظریات و دیدگاه هاى واقعى مردم فراهم گردد و شهر در چارچوب خواسته هاى مردم مدیریت شود.
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
سرهنگ نوری راانتخاب کنید هم شجاع هم کاردان هم بومی هم مهمترازهمه پیگیر حتی ازبازرسی تشنه تراست برای اختلاسهای شهرداری وشورای بعدازخودش ..اگه شهرداربشه شوراهیچ دغدغه ای نداره چراکه کارکن وپاک دسته
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مدیر محترم کبنا ، خواهشمندم کامنت اینجانب در نقد روش حال حاضر توسط اعضای شورای شهر درج بفرمایید . با تشکر از زحماتتون .
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
شورای محترم ضمن آرزوی توفیق متاسفانه از همین ابتدای کار راه را اشتباه رفته اید چرا که مردم به شما رای دادند که شما انتخاب کنید متاسفم
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای شما که چرام را با پایتخت اشتباه گرفتید . ....
اصولگرای اعتدال
Iran, Islamic Republic of
بدون از تعصب و قومیتی وجناحی به جرات میتوان سوگند یاد کرد بهترین ترکیب تاریخ شورای چرام شکل گزفته است
از معلمین سنین بالا و میانسال با تجربه و کاربلد و دست پاک تا جوانترین فرد محبوب که پدر علم مالی و حسابرسی شهرمان میباشد
اجازه دهیم خودشان با آرامش انتخاب کنند تا شهری آباد داشته داشته باشیم
دوستدار رسانه
Iran, Islamic Republic of
شورای خوبی تشکیل شده است و اکثریت مردم خوش بین هستند

پیروزی دست اصلاح طلبان است
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1