تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۲۵۸۹۲۷

سفر دستیار ویژه رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد

۵
۰
کبنا ؛ 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: الهام امین‌زاده، دستیار ویژه رئیس جمهوری به این استان سفر می‌کند.
به گزارش کبنا از یاسوج، سیدمحمد تقوی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز (۱۵ تیر) به خبرنگاران، گفت: این سفر با هدف شرکت در همایش بررسی وضعیت حقوق شهروندی، چالش‌ها و راهکار‌ها، دیدار با مدیران استانی، ثمن‌ها، نماینده دستگاه‌ها در حقوق شهروندی، حقوقدانان، هنرمندان و خبرنگاران خواهد بود.
وی اظهار داشت: امین‌زاده صبح روز شنبه ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ قهرمانان دوران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام خواهد کرد و سپس دیداری با امام جمعه یاسوج خواهد داشت.
به گفته تقوی، دستیار ویژه رئیس جمهور ساعت ۱۰ صبح روز شنبه در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پژشکی در همایش بررسی حقوق شهروندی، چالش‌ها و راهکار‌ها که با حضور استاندار، مدیران ارشد استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد، شرکت کرده و همچنین در این همایش به تبیین ابعاد مختلف حقوق شهروندی و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به این قانون خواهد پرداخت.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: امین‌زاده عصر روز شنبه با شرکت در سومین نشست صیانت از حقوق شهروندی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تشریح منشور حقوق شهروندی و آشنایی شهروندان با حقوق اجتماعی خود خواهد پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما

واقعیت
Iran, Islamic Republic of
چرا ننیتونی یه سایت محلی اداره کنی نظرات مردم بذارید.حداقل مسئولین از خواب بیدار میشوند
.
Iran, Islamic Republic of
خوا و ای سایت نخو
سلام .
Iran, Islamic Republic of
تعجب میکنم از این همه سفرهای پی در پی امین زاده و مولاوردی به استان . اگه برا حقوق شهروندی میان ، خودشون بهتر میدونن زیرساخت های تئوری اون هنوز جانیفتاده ،احتمالا یا خیلی بیکارن ، یا اینکه استان به عنوان یک بوم و زمینه برای یکی از طرح های محرمانشونن انتخاب کردن و در حال پایش وضعیت هستن ..
یه شهروند.
Iran, Islamic Republic of
حقوق شهروندی یا شروندی؟؟؟؟؟؟
یه شهروند.بی شهر
Iran, Islamic Republic of
حقوق شهروندی یا ش.؟؟؟؟؟؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1