تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۲۵۸۸۴۷

معارضات کمربندی قلعه‌رئیسی بعد از ۱۴ سال بر طرف شد / افزایش ۶ برابری سرانه فضای سبز

۰
کبنا ؛شهردار قلعه رئیسی گفت: سرانه فضای شهر قلعه رئیسی شش برابر افزایش یافت.
صابر پیکر صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دهیاری‌ها و شهرداری‌ها اظهار داشت: نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در توسعه و آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها بر همگان روشن بوده که به عنوان یک نهاد خدماتی، فرهنگی و اجتماعی نقش مهم و اثرگذاری را برای پیشرفت و توسعه جوامع دنبال می‌کنند و همچنین با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم برای پیشرفت و آبادانی شهر‌ها در تلاش هستند.
شهردار قلعه رئیسی بیان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خدمتگزاران بی‌منت جامعه هستند که در جهت عمران و آبادانی یک شهر و روستا گام بر می‌دارند و باید قدردان آن‌ها باشیم.
وی به عملکرد شهرداری قلعه رئیسی اشاره و افزود: تلاش کردیم که بتوانیم بهترین خدمات و عملکرد را در شهرداری قلعه رئیسی آماده کنیم که بازگشایی جاده قبرستان قلعه رئیسی، جدول گذاری کوچه‌ها و منازل ورودی شهر، زیرسازی و آسفالت کوچه‌های سرمازه، خاکبرداری و احداث دیوار حائل بخشداری، تفکیک زمین‌های سرمازه، زیرسازی و آسفالت ادامه کوچه شهید پیرایش و زیرسازی خیابان گرده دوز از برنامه‌های انجام گرفته بود.
پیکر تصریح کرد: جدول گذاری و زیرسازی آسفالت کوچه روبروی شهرداری، کوچه جنب مغازه شریفی، بازگشایی جدول کشی خیابان جلو ثبت احوال، بازگشایی خیابان روبروی بانک صادرات، آسفالت خیابان شهید ارمغان، بازگشایی خیابان شهدا و تملک اراضی، احداث و تکمیل فاز اول پارک بوستان و کانال هدایت سیلاب زیر استادیوم از دیگر اقدامات انجام گرفته این شهرداری بود.
شهردار قلعه رئیسی به وضعیت ساختمان شهرداری قلعه رئیسی اشاره و عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که کادر اداری شهرداری با آن روبرو هستند نبود ساختمان مناسب بود که در سال گذشته آن را تخریب و در حال حاضر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تلاش خواهیم کرد تا خرداد ماه ۹۷ آن را تکمیل کنیم.
وی به وضعیت کمربندی قلعه رئیسی اشاره و یادآور شد: یکی از مشکلاتی که بیش از ۱۴سال با آن شهر قلعه رئیسی روبرو بود مشکل کمربندی شهر بود که معارضات آن پس از چندین سال برطرف شد و در اوایل سال جاری پروژه به پیمانکار واگذار شد که پروژه در حال فعالیت است و امیدواریم تا پایان سال به پایان برسد.
پیکر خاطرنشان کرد: برطرف نمودن معارضات خیابان امام خمینی (ره) و پرداخت خسارت و بازگشایی مقداری از این خیابان، اصلاح خروجی کوچه شهید دانشخواه، خرید و نصب تعداد ۳۶ پرچم جهت بلوار ورودی شهر، خرید و نصب ۶ پایه تبلیغاتی در سطح شهر، خرید و نصب ۳۰دهنه پل به ابعاد مختلف جهت خیابان‌ها، نصب وسایل بازی و سرگرمی پارک بوستان، پرداخت حقوق و مزایا پرسنل شهرداری به صورت روزانه و پرداخت دیه کارمند شهرداری و بدهکاری‌های شهرداری از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در شهرداری بود.
شهردار قلعه رئیسی در ادامه به تامین وسایل نقلیه شهرداری اشاره و اضافه کرد: راه اندازی کارخانه سنگ شکن شهرداری بعد از ۲ سال، خرید یک دستگاه چمن زنی سبک، تعمیر و تجهیز دستگاه ماشین زباله اتوماتیک از برنامه‌های بود که در جهت تامین وسایل نقیله تلاش کردیم.
وی به وضعیت فاز دوم پارک بوستان شهر قلعه رئیسی اشاره و تبیین کرد: یکی از مشکلاتی که مردم شهر نیازمند آن بودند تکمیل و اجرای فاز دوم پارک بوستان شهدای گمنام بود که پیمانکار آن مشخص و در حال فعالیت می‌باشند که امیدواریم تا پایان خرداد ماه ۹۷ به پایان خواهد رسید.
پیکر به فضای سبز شهر اشاره و تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که مردم شهر بسیار نگران شهر بودند مشکل فضای سبز بود که توانستیم کارهای خوبی انجام دهیم و از گذشته توانستیم سرانه فضای سبز  را به ۶ برابر افزایش دهیم.
شهردار قلعه رئیسی در پایان از مردم شهر قلعه رئیسی به دلیل همکاری و کمک در جهت پیشبرد کارهای عمرانی تشکر و قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1