تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۲۵۸۸۳۹

آیا اعضای جدید شورای شهر یاسوج از استاندار حرف شنوی دارند؟

۱۴
۰
کبنا ؛متن ارسالی
انتشار خبرهای جلسه گردهمایی شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه سخنان محمدعلی جاوید شهردار یاسوج و خادمی استاندار پیام‌های را برای کسانی که بیرون از جلسه بودند، در بر داشت و البته اگر این پیام‌‌ها خوانده و یا شنیده شود، نتیجه‌ این پیام دیده می‌شود.

گردهمایی شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد در سی‌سخت علاوه بر نتایج اعلام نشده‌اش پرده از روابط محمد علی جاوید شهردار یاسوج و سید موسی خادمی استاندار این استان برداشت. در این گردهمایی که ۱۷ شهردار استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، محمدعلی جاوید شهردار یاسوج گفت: تنها دلخوشی و امیدواری من در طول این سال‌ها شخص استاندار بود، چرا که همراه با هم و با تدابیر ایشان توانستم راه‌های سختی را طی کنم.
جاوید تاکنون در جلسات این شکلی حرف نزده بود و شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که شهردار یاسوج تا این اندازه رابطه نزدیکی با استاندار داشته باشئد و این حرف جاوید عمق رابطه صمیمانه‌اش را با خادمی نشان می‌دهد.
اگر چه خادمی حرف‌های جاوید را در این جلسه بی‌پاسخ نگذاشت و از اعضای جدید شورای اسلامی شهر خواست تا شهردار پرتلاشی که در دوران سخت و بی‌پولی کارهای بزرگی انجام داد، را ابقا کنند.
این حرف استاندار چقدر می‌تواند بر تصمیم اعضای جدید شورای شهر یاسوج در ابقای جاوید تاثیر بگذارد را باید منتظر روزهای آینده باشیم، خادمی با این سخن تلویحاً توقع و انتظار خود را از اعضای جدید شوراهای شهر علنی کرد و از آنها خواست که شهرداران پر تلاش را نگه دارند.
جاوید هم که در مدت سکانداری‌اش نشان داد، ناخدای با تجربه‌ای است در هدایت کشتی شهرداری یاسوج، اگر چه برخی عملکرد جاوید را با نگاه‌های سیاسی و جناحی می‌سنجند و از همین منظر انتقادهای را به سمت او روانه می‌کنند و کردند.
و از طرفی خبر لیست ۴۰ نفره روی میز اعضای جدید شورای شهر یاسوج برای انتخاب شهردار جدید نیز در رسانه‌ها دست به دست می‌چرخد و به نظر می‌رسد خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نگران وضعیت آینده یاسوج و اتفاقات دوران بی‌ثباتی مدیریتی در دوره سوم شورای یاسوج است و به همین دلیل او به شوراهای جدید توصیه کرده که در تغییر شهرداران پرتلاش و پرکار تصمیم بهتری گرفته شود و اگر می‌توانند این شهرداران را نگه دارند.
 
بنا بر این باید ببینم که آیا منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر یاسوج حرف شنوی از استاندار دارند یا خیر؟
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2017/05/javid.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

لطیفی
Iran, Islamic Republic of
اخه عزیز دلم
/ از استاندار حرف شنوی داره که شورا بخواد حرف شنوی داشته باشه؟
یار همیشه همراه مردم
Iran, Islamic Republic of
هر /گری نمیشه گفت پرتلاش!!!!!!!!
چرا راست نمی گویید
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز شرافتا بو ناموسن بدون از سانسور مطلب را چاپ کن ..اولا اقای جاوید در این چهار سال کلیه املاک ۴۵ساله شهرداری رافروخت که این هنر نیست و اماری در بیل برد چاپ کرده که بازار ماهی فروشی. ترمینال. اتش نشانی. وساخت سازهای که عنوان کرده که من ساخته ام. اینها همه در زمان دکتر بهرامی ساخته شده چرا راست ..
چرا راست نمی گویید
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز شرافتا بو ناموسن بدون از سانسور مطلب را چاپ کن ..اولا اقای جاوید در این چهار سال کلیه املاک ۴۵ساله شهرداری رافروخت که این هنر نیست و اماری در بیل برد چاپ کرده که بازار ماهی فروشی. ترمینال. اتش نشانی. وساخت سازهای که عنوان کرده که من ساخته ام/// است اینها همه در زمان دکتر بهرامی ساخته شده چرا راست به مردم نمی گویید
علی
Iran, Islamic Republic of
هم استاندار هم جاوید باید بروند .استاندار واقعا بیش از این شایسته نیست بماند چون عملکرد خوبی نداشته
دنا
خادمی و تو هردو بای بای
پول !
Iran, Islamic Republic of
استاندار خودش در رده اول مدیران ضعیفه . جاوید هم بااختلاف کم رده دوم
جواد
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار است که شهردار را استانداری که کمترین خدمت را به مرکز استان داشته اند انتخاب نمایند پس توهین اشکار به رای مردم بوده ودیگر نیازی به رای گیری نبوده واز همان اول شهردار را خود ایشان انتخاب نمایند بگذار کسی اظهار نظر نماید که حداقل مشکل جیره بندی اب را حل نمایند وهزاران مشکلی که برای شهر پیش امده ولی هنوز بلا تکلیف مانده است
کارمند استانداری
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا. الحق و الانصاف جاوید و مردانی مانند جاوید فارغ از مسایل حزب و باندی واقعا نخبه ان.همین ب روز کردن حقوقها و پارک سازی و برون سپاری خدمات شهرسازی خودش موید همین حرفه
نیما
Iran, Islamic Republic of
درود بر خادمی و جاوید
وحید
Iran, Islamic Republic of
بدون شک بهترین گزینه برای یاسوج ابقای جاوید است او کارنامه اش مشخص است و امتحان خود را پس داده
انتخابی بر اساس شایسته سالاری نه سیاسی و طایفه ای
Iran, Islamic Republic of
واقعا بی انصافند کسانی ک عملکرد جاوید را زیر سوال میبرند شهرداری را با کلی بدهی و شرایط تحریم مملکت تحویل گرفت و شهرداری ک‌ رو به برشکستگی بود و تمام کارگران زحمتکشش با ۸‌ماه حقوق عقب افتاده شرمنده زن و بچه اشان بودن از منجلاب دراورد و نه تنها بدهی ها رو داد بلکه حقوق ها را هم به روز کرد طوری ک نه تنها کلیه حقوقهای معوق کارگران را پرداخت کرد بلکه الان سر برج همزمان با کارکنان رسمی حقوق میگرند و شرمنده زن و بچه اشان نیستند مطمعنن اولویت اول ایشان پرداخت بدهی ها بود و همین زمان زیادی از ایشان برای شروع پروژه های عمرانی گرفت ولی با این حال تلاش های کردند ستودنی احداث پارکهای جدید اسفالت خیابان ها و درست کردن معابر و ... مطمعن باشید اگر ایشان ابقا شود در این چهار سال حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت و شهر یاسوج پیشرفت چشمگیری خواهد کرد چون دیگر ترسی از پرداخت بدهی های سنگین نیست و شهرداری الان به قدری قدرتمند شده است ک توان اجرای هر پروژه ای را داشته باشد و بدانید ک‌هر شهردار دیگری هم بیاید حاصل کاشت جاوبد را خواهد‌ خورد بهترین سرمایه و شهرداری با اقتدار را برای نفر بعد بر جای خواهد گذاشت ولی این ک شهردار بعد مثل شهداران قبل نیروهای اضافی و بدون ظابطه وارد شهرداری کنن خدا اعلم است چیزی ک جاوید جلوی ان را گرفت و زمان ایشان حتی یک نیروی قراردادی بی ظابطه گرفته نشد معمولا ادمهای قانونمند زیاد جذاب نیستند چون منافع بعضی رو تامین نمیکنن الان دلیلی برای ابقا نکردن جاوید از لحاظ عملکرد و کارایی و مدیریت ایشان نیست و با تجربه ای هم ک از این چهار سال کسب کردن بهترین شهردار برای دور جدید هم خواهند بود ولی در استان ما شایسته سالاری معنایی ندارد و طایفه گری و مسایل سیاسی تعیین کننده هستند چیزی ک جلوی پیشرفت استان ما در همه ادوار گرفته به امید انتخابی از روی شایسته سالاری از منتخبان محترم شورای اسلامی شهر ک‌مطمعن باشند برای تحقق شعارهایشان هیچ کس بهتر از جاوید نیست و به بهترین شکل میتوانند در کنار هم برای پیشرفت شهرمان عمل کنند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
چرا د.. شما که مسلمانی اگر ..ی یک ویا دوتا از املاکی که جاوید فروخته معرفی کن وگر نه شما از همان کسانی هستید که دنبال اینی که دوباره شهرداری را بدهکار کنید
دکتر محرابی دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
عاموجون رأی به امثال حاج دهرابپور و دکتر نگین تاجی و بقیه دادیم که جاوید بره، حالا شما میگید شورا به حرف استاندار گوش کنه؟ درضمن درتلاشیم استاندارم عوض بشه??
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1