تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۲۵۸۸۰۶

تجلیل از ۶۰ بهبود یافته اعتیاد در گچساران (+تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛فرماندار گچساران گفت: اعتیاد به مواد مخدر عامل بسیاری از معضلات اجتماعی از قبیل طلاق، کودک آزاری، سرقت و قتل می‌باشد بنابراین با مقابله گسترده با آن می‌توان آمار معضلات اجتماعی را کاهش داد.
همایش تجلیل از بهبود یافتگان اعتیاد در گچساران  با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات بهزیستی گچساران با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
فرماندار گچساران اعتیاد و تهاجم فرهنگی را نتیجه ضعف دشمنان در مقابل دفاع مسلحانه جوانان در جنگ تحمیلی برشمرد و افزود: آنان در مقابل این ضعف ناچار به معتاد کردن جوانان و زنان و تهاجم فرهنگی روی آوردند و مردم ما باید در مقابل این شیوه‌های دشمن آگاه باشند.
عبدالرحیم رحیمی اظهار کرد: با تمام مشکلاتی که اداره بهزیستی در انجام وظایف خود دارد اما در زمینه پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان گچساران به خوبی فعالیت کرده است.
وی با اشاره به برگزاری کارگروه مبارزه با مواد مخدر گفت: این کارگروه که در فرمانداری برگزار می‌شود یکی از فعالیت‌ترین کارگروه‌هایی است که در فرمانداری برگزار می‌شود.
فرماندار گچساران با اشاره به مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان گفت: شهرستان گچساران به دلیل واقع شدن در شاهراه چهار استان همجوار و نزدیکی آن به بنادر جنوبی در معرض آسیب‌ها قرار گرفته که در این زمینه  نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر  خوب توانسته عمل کند.
رحیمی تصریح کرد: با توجه به تأثیر منفی اعتیاد بر پیکره جامعه و کاهش رشد و توسعه از طریق آن، در طی سال‌های اخیر دولت به شدت به دنبال مبارزه با این پدیده شوم است و در این راستا با ایجاد مراکز ترک اعتیاد اقدام به کاهش تعداد معتادان و افزایش رفاه عمومی کرده است.
وی تاکید کرد: اعتیاد به مواد مخدر عامل بسیاری از معضلات اجتماعی از قبیل طلاق، کودک آزاری، سرقت و قتل می‌باشد بنابراین با مقابله گسترده با آن می‌توان آمار معضلات اجتماعی را کاهش داد.
رحیمی با اشاره به بهبود یافتگان از دام اعتیاد اذعان کرد: امروز خوشحال هستم که در جمع افرادی قرار گرفته که از یک بلای خانمان سوز رهایی یافته‌اند و دوباره به آغوش خانواده بازگشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه رهایی از اعتیاد لزوم استمرار کار فرهنگی است، ابراز کرد: دستگاه‌های مرتبط به ویژه نهادهای فرهنگی باید نسبت به تداوم و استمرار ترک اعتیاد و مراقبت بیشتر از بهبود یافتگان از اعتیاد اهتمام جدی داشته باشند.
وی با اشاره به مشکلات شهرستان گچساران بیان کرد: خوشحال هستم که در شهرستان گچساران کارتن خواب و افراد معتاد در خیابان‌ها به ندرت پیدا می‌شود.
رحیمی با اشاره به افزایش اعتبارات شهرستانی  خاطرنشان کرد: برای داشتن شهری با نشاط باید اعتبارات بیشتری در زمینه ایجاد فضای سبز و تجهیز و تکمیل ورزشگاه‌ها اختصاص داده شود تا جوانان ما از ابتلا شدن به این دام جانمان سوز کم شود.
فرماندار گچساران با اشاره به اهمیت ورزش در داشتن جامعه‌ای سالم گفت: ورزش ضامن سلامت جامعه و نشاط است.
رحیمی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان گچساران عنوان کرد: در سالهای اخیر با تلاش‌های نماینده مردمی و دلسوز شهرستان اعتبارات خوبی در زمینه‌های گوناگون به شهرستان اختصاص یافته است که در سال جاری این اعتبارات افزایش بهتری دارد و انشاء الله در جهت عمران و توسعه شهرستان استفاده خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
این بدترین تجلیلی هست که می تواند رخ دهد. افرادی که دیر زمانی در دام اعتیاد بودند اکنون شایسته نیست که خبر آن را رسانه ای کنید. زیرا پس فردا از لحاظ اجتماعی ضربات بیشتری را میخورند این بنده خداها. بهشون میگن یادته معتاد بودی؟ و مانند اینها....
رها یافته
Iran, Islamic Republic of
تو این جلسه جز رحیمی دیگر دوستان هم حرف زدن, چرا حرفای اونارو نمیگی, از جمله دکتر رضایی و موسوی تمجد که واقعا حمایت میکنن
سماوات
Iran, Islamic Republic of
توبه کردم که دگر می نخورم در همه عمر بجز از امشب و فرداشب و شبهای دگر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1