تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۲۵۸۷۵۱

گران‌فروشی در بازار میوه لنده

۰
کبنا ؛دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت: دادگستری شهرستان در برخورد با آسیب‌های اجتماعی توانسته عملکرد مثبتی داشته باشد بیش از ۹۰ درصد پرونده‌های ورودی از ابتدای شروع به کار تا به امروز را منتج به صدور رأی نماید.
عبدالله سعادتیان در جلسه شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به عملکرد دستگاه قضا در شهرستان لنده اظهار داشت: برخورد با جرائم خشن و آسیب‌های اجتماعی از مهمترین اولویت‌های دادگستری شهرستان بوده که با جدیت پیگیری و به سرانجام رسیده است.
وی افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی و منتج به نتیجه شدن بیش از ۹۰ درصد پرونده‌های ورودی، از مهمترین اقدامات دادگستری شهرستان بوده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده در ادامه به کاهش جرائم خشن در این شهرستان تصریح کرد: سرقت، طلاق و اعتیاد از جمله مواردی بوده که با تلاش دستگاه قضایی در این شهرستان کاهش یافته و امنیت دوباره به این شهرستان که از امن‌ترین شهرستان‌های استان بوده برگشته است.
سعادتیان در ادامه به تلاش‌ها و پیگیری‌های ادارات خدمات‌رسان در خصوص تأمین آب، برق، گاز و منابع طبیعی، بهزیستی و ... اشاره و یادآور شد: تلاش شبانه‌روزی جهت خدمت به مردم توسط این ادارات قابل تقدیر بوده و باید فرهنگ همکاری و همراهی با این نهادها در سطح شهرستان بیش از پیش ترویج داده شود.
وی افزود: برنامه‌های اداره بهزیستی شهرستان لنده در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و مبارزه و مقابله با اعتیاد قابل تقدیر و به موقع انجام شده که نیاز است همه ادارات و نهادها در این زمینه تلاش نمایند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده در ادامه به موضوع ادارات و منازل سازمانی اشاره و گفت: استقرار ادارات در منازل سازمانی از لحاظ قانونی مشکل داشته و احکام تخلیه آنها صادر شده ولی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان در این خصوص کاهلی کرده است.
سعادتیان به گران‌فروشی در سطح بازار اشاره و افزود: گران‌فروشی در سطح بازار میوه و تره‌بار شهرستان لنده به وضوح قابل مشاهده بوده و در مقایسه با شهرستان‌های همجوار قریب به صد در صد می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1