تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۲۵۸۷۳۶

پیام تبریک شهردار چرام به مناسبت روز شهرداری و دهیاری ها

۲
۰
کبنا ؛شهردارچرام  طی پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش کبنا نیوز از چرام،، رحمت الله تیموری فرشهردارچرام  طی پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح ذیل میباشد:

نامگذاری ۱۴  تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

ما خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها بر خود وظیفه می دانیم که از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات و متد جدید در شهرها و روستاها ، شرایط مناسبی برای زندگی و کار مردم فراهم نماییم تا با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه، گام های مثبتی در جهت  برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهرها و روستاها برداشته شود .

اینجانب این روز فرخنده را به شهرداران و دهیاران محترم تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون در راستای ایجاد رفاه و آسایش عمومی با نصب العین قراردادن شعارهای دولت تدبیر و امید در مسیر ارتقاء کمی و کیفی خدمت صادقانه به مردم عزیز را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرامی آباد
Iran, Islamic Republic of
یاری جان شهردار که ۲ روزه چرام نیست این پیامو چطوری به شما داده؟
خانم ر
Iran, Islamic Republic of
من با اینکه شهروند چرام هستم ولی تا حالا شهردار رو از نزدیک و یا دور ندیدم نمیدونم کی هست ولی زدن پیام ربطی به حضور در چرام نداره هرجایی از این دنیا باشه از طریق اینترنت پیامش رو ارسال میکنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1