تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۲۵۸۶۷۲

اجرای طرح مدیریت «جی‌نف» در استان/ ایجاد امید به آینده بین جوانان از وظایف دستگاه‌های اجرایی

۰
کبنا ؛اجرای طرح مدیریت «جی‌نف» در استان
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: پروژه مدیریت نشانی مکان محور «جی نف» در یاسوج، دهدشت و برخی از روستاهای استان امسال به اجرا در می‌آید.
مجید محنائی افزود: در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومی در سال جاری فاز دوم پروژه مدیریت نشانی مکان محور (G-NAF) در ۷۶ شهر و یکهزار روستای کشور پیاده سازی و اجراء می‌گردد که شهرهای یاسوج و دهدشت و تعدادی از روستاهای استان در این زمره قرار می‌گیرند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر دستگاه‌ها یا افراد نشانی خود را به اشکال مختلف در اختیار دیگران قرار می‌دهند اما با اجرای نظام آدرسی استاندارد و یکسان ملی ایرانیان این مشکل‌ها برطرف و آدرس یابی آسان و یکسانی سازی نشانی همه مکان‌های کشور پیاده سازی می‌شود.
 
ایجاد امید به آینده بین جوانان از وظایف دستگاه‌های اجرایی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: ایجاد روحیه امید به آینده و نشاط در میان جوانان، از اولویت‌های دولت و وظیفه دستگاه‌های اجرایی است.
فتاح محمدی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، افزود: جوانان سرمایه بزرگی برای کشور هستند و با توجه به اینکه دوران نوجوانی و جوانی هویت بخشی صورت می‌گیرد، نحوه عملکرد و برنامه ریزی ما می‌تواند در شکل گیری شخصیتی و هویتی جوانان تأثیر گذار باشد.
وی افزود: بحران هویت موجود موجب چند برابر شدن وظایف دولت در این زمینه می‌شود و در این میان برنامه ریزی مدون می‌تواند در امیدبخشی و هویت بخشی به جوانان تاثیرگذار باشد.
محمدی بر ضرورت تدوین یک برنامه مدون و عملی یکساله در ابتدای سال ۹۶ تاکید کرد و افزود: فراهم سازی زیرساخت‌های عمرانی، آموزشی، تفریحی و ورزشی برای جوانان نیاز اولیه است.
معاون سیاسی و اجتماعی در خصوص وظایف دولت، گفت: توسعه آموزشی، بسترسازی تحصیل نوجوانان و جوانان و تعلیم و تربیت آنان، ایجاد فرصت‌های شغلی و سیاستگذاری اشتغال در سطح ملی و استانی و بستر سازی در راستای تسهیل ازدواج جوانان با توجه به مشکلات موجود در این زمینه از جمله وظایف دولت در حوزه جوانان است.
محمدی، بر ضرورت تبیین برنامه‌های قابل اجرا در راستای وظایف دولت در برنامه یک ساله تاکید کرد و گفت: با اجرای برنامه‌های عملی در این زمینه‌ها روحیه امیدواری به آینده و نشاط در جامعه ایجاد می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی به تأمین مکانی مخصوص جوانان با عنوان خانه جوان، اشاره کرد و گفت: برای ایجاد خانه جوان می‌توان از ظرفیت مازاد دستگاه‌های اجرایی استفاده کرد و یا راهکاری برای تأمین آن اندیشید.
معاون سیاسی و فرهنگی بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود برای تقویت حس میهن دوستی و وطن پرستی جوانان به منظور مدیریت و پیشگیری از بحران هویت در این قشر تاکید کرد.
وی، جوانان را سرمایه‌های بالقوه هر منطقه دانست و گفت: باید با تلاش و اجرای برنامه‌های مطلوب زمینه شکوفایی استعدادها و تبدیل سرمایه‌های بالقوه به بالفعل را فراهم کنیم.
محمدی، دوران جوانی را دوران هویت بخشی دانست و خاطرنشان کرد: جوانان در این دوران نیازمندی‌ها و مطالباتی دارند، ضمن اینکه تهدیدها و آسیب‌های زیادی نیز متوجه آن‌هاست.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه، وجود این تهدیدها و آسیب‌ها ممکن است، منجر به بحران هویتی در جوانان شود، گفت: مسئولان باید اقدامات و برنامه‌های اساسی برای رفع مشکلات جوانان انجام دهند.
محمدی بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود برای تقویت حس میهن دوستی و وطن پرستی جوانان به منظور مدیریت و پیشگیری از بحران هویت در این قشر تاکید کرد و یادآور شد: جوانان بزرگ‌ترین سرمایه‌های ملی بوده و حفظ این سرمایه‌ها از موارد ضروری و مورد نیاز است.
معاون سیاسی و فرهنگی استانداری تاکید کرد: تحقق این اهداف نیازمند برگزاری جلسات و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های مهم مانند نخبگان است.
محمدی، نخبگان را سرمایه‌های علمی و فکری کشور بیان کرد و یادآور شد: این سرمایه‌ها باعث ماندگاری و ادامه حیات جامعه بوده و باید به صورتی ویژه مورد توجه مسئولان در این حوزه قرار گیرد.
وی، مدیریت و سرمایه‌گذاری هدفمند را لازمه موفقیت در هر کاری دانست و افزود: با مدیریت مطلوب می‌توانیم استعدادها و ظرفیت‌ها را شناسایی و از آن‌ها استفاده بهینه کرد.
محمدی، ورزش را یکی از راه‌های مؤثر در تقویت روحیه جوانان عنوان کرد و بیان داشت: ورزش می‌تواند از بسیاری معضلات و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری با تاکید بر توجه به غنی سازی اوقات فراغت جوانان، گفت: ورزش به عنوان یکی از فعالیت‌های مؤثر باید در برنامه‌های اوقات فراغت جوانان گنجانده شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1