تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۲۵۸۶۶۰

فشار مضاعف به جمهوری اسلامی برای دست کشیدن از آرمان‌های انقلابی/ نظام آمریکا بر مبنای هوای نفس بنا شد

۱
۰
کبنا ؛مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف‌های آمریکا از شلیک به سوی هواپیمای مسافربری ایران، فشار مضاعف به جمهوری اسلامی برای دست کشیدن از آرمان‌های انقلابی و مکتبی و تسلیم شدن در برابر خواست قدرت‌های جهانی و نجات رژیم بعث عراق از مهلکه جنگ تحمیلی بود.

به گزارش کبنا، شهرام مهدوی مطلق ضمن اشاره به این نکته که جنایت بزرگ آمریکا فقط در یک مقطع خلاصه نمی‌شود در پاسخ چرایی هدف حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری گفت: هدف اصلی این جنایت هولناک امریکا را باید در سیاست‌های مقابله جویانه و خصمانه آمریکا و هدف‌های راهبردی‌تر آن از حضور و دخالت در منطقه دانست.
وی افزود: آرایش سیاسی نظامی جهان و منطقه خلیج فارس در شرایط شدت جنگ ایران و عراق و گسترش دامنه جنگ توسط رژیم بعث عراق به آبهای خلیج فارس، اوج وحشگیری و پرخاشگری فرمانده ماجراجوی ناو آمریکایی و خصومت بالذات آمریکا با اسلام و انقلاب اسلامی در خلق این جنایت تاریخی بسیار موثر بودند.
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیام تسلیت حضرت امام (ره) مبنی بر جنگ اعتقادی با استکبار اذعان کرد: هدف‌های آمریکا را از این جنایت و شلیک به سوی هواپیمای مسافربری ایران، فشار مضاعف به جمهوری اسلامی برای دست کشیدن از آرمان‌های انقلابی و مکتبی و تسلیم شدن در برابر خواست قدرت‌های جهانی و نجات رژیم بعث عراق از مهلکه جنگ تحمیلی دانست.
وی تشریح کرد: اینکه گفته می‌شود این جنایت اشتباهی صورت گرفته و می‌خواستند یک اف ۱۴ را هدف قراردهند و یا هواپیمای مسافربری را اف ۱۴ و جنگی تشخیص دادند، هم برای افکار عمومی و هم اهل فن، یک ادعای مضحکی بیش نیست، چرا که داده‌های علمی و فنی و عمومی این ادعا را به شدت رد و دولت آمریکا تاکنون نه تنها عذرخواهی نکرده، بلکه به فرمانده جنایتکار ناو هم مدال شجاعت اهدا کردند. لذا مهم در نگاه قدرت‌های بزرگ از جمله آمریکا، نابود سازی است و برایش هواپیمای جنگی مسافربری فرقی نمی‌کند.
مسئول بسیج دانشجویی استان در پاسخ به تأثیرات این جنایت آمریکایی در داخل و خارج از کشور ابراز کرد: اگر چه در ذات آمریکایی‌ها این جنایات اثری ندارد، ولی با توجه به ادعای‌های حقوق بشری امریکا و قدرت‌های بزرگ، این حادثه به‌‌ همان اندازه که وحشتناک بود، به شدت بیشتری، طشت رسوایی آمریکا و قدرت‌های استکباری را در ادعاهای حقوق بشری خود از بام دنیا به پایین انداخت و در گوش تاریخ همواره می‌پیچد.
او اضافه کرد: این حادثه در داخل و خارج، آشکارکننده تناقضات و دیدگاه‌های غیرمنصفانه استکبار در خصوص، حقوق اولیه انسان‌ها بوده و سندی است که هیچگاه نباید به حقوق بشر ادعایی بین الملل اعتماد کرد.
مهدوی مطلق در جواب اینکه، چرا امریکا (اتم) استکبار است، گفت: اولا به این معناست که آمریکا، مصداق کامل و تمام‌تر، استکبار و خوی استکباری است و جواب به این سئوال از حوصله یک سئوال و جواب خارج است.
وی گفت: فقط می‌توان گفت این در ادامه و مکمل‌‌ همان دیدگاه‌های حضرت امام در مورد امریکا، مبنی بر کلیدواژه‌های، شیطان بزرگ، ابرجنایتکار، تروریسم دولتی، جهانخوار،‌ام الفساد قرن بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات مستهجن دنیا و طاغوت اعظم و …. می‌باشد و خوی آن همواره استکباریو مستکبرانه بوده و در حقیقت نظام ان بر مبنای پورنوکراسی (حکومت هوای نفس) می‌باشد که جنایت‌های از حد شمارش فرا‌تر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
نظام امریکابرمبنای هوای نفس خداوکیلی ازحرف . نمیگیره عیب . خودنسنجیده حرف میزنها
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
1