تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۲۵۸۶۴۹

لیست ۴۰ نفره بومی و غیربومی برای انتخاب شهرداری یاسوج / چه کسی جایگزین جاوید می‌شود؟

۳۳
۰
کبنا ؛ 
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: گزینه خاصی تاکنون برای شهردار آینده یاسوج مطرح نیست دنبال شاخص‌ها و ویژگیهای یک شهردار خوب هستیم.
«فرشاد نگین تاجی» افزود: بیش از ۴۰گزینه بومی و غیر بومی از شهرهای شیراز، اصفهان و تهران برای انتخاب شهردار جدید یاسوج داریم که در حال بررسی هستند تا بهترین گزینه انتخاب شود.
وی در انتخاب شهرداری یاسوج دنبال منافع عمومی و توسعه شهر یاسوج هستیم، بیان کرد: شهردار آینده شهر یاسوج باید خصوصیات تخصص، تعهد و مردم داری را داشته باشد.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج خاطرنشان کرد: شهردار جدید یاسوج باید با مجموعه داخلی، بخش دولتی و خصوصی در رابطه با مسال اقتصادی و مدیریت شهری تعامل داشته باشد.
نگین تاجی با بیان اینکه مدیریت مشارکتی خواهیم داشت یعنی اینکه مردم در کنار مدیران شهری و بلعکس، تصریح کرد: مردم می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند تا انتخاب بهتری داشته باشیم.
وی اضافه کرد: دیدگاه سیاسی و طایفه‌ای را در انتخاب شهردار آینده یاسوج در نظر نمی‌گیریم بلکه آنچه که برای ما مهم است ایسنت که چه کسی می‌تواند در جهت منافع مردم و توسعه مدیریت شهری گام بردارد.
«محمد رحیم دهرابپور»، یکی از منتخبان پنجمین دوره شورای شهر یاسوج نیز گفت: همه کسانی که داوطلب شهردار شدن هستند که خودشان داوطلب شدند یا کسانی آن‌ها را معرفی کردند در جدولی امتیاز بندی می‌شوند و تلاش براینست که بهترین را انتخاب کنیم.
وی افزود: تا کنون بیش از ۴۰ نفر بومی و غیربومی داوطلب شهردار یاسوج شدند که شاید تا تصمیم نهایی به ۶۰ نفر هم برسد.
دهرابپور بیان کرد: شهردار جدید یاسوج باید دارای خصوصیات توانمند، کارآمد، مردمی، شجاع علمی، عملگرا و به دور از مسایل باندی و جناحی باشد، در حقیقت شهرداری باشد که برای شهر کارگری کند و علاوه بر تغییر مدیریت شهرداری آن را اصلاح کند.
وی اضافه کرد: دنبال این هستیم کسی بعنوان شهردار یاسوج انتخاب شود که شهردار شهر باشد و در چارچوب و برنامه ریزی شورا کار کند نه اینکه از سوی عوامل بیرون از شورا و سیاست‌های شهر به او خط داده شود و عمل کند.
«سید هدایت اکبری»، منتخب شورای پنجم یاسوج و عضو شورای چهارم گفت: تا کنون با ۵ نفر منتخب جدید نشستی نداشته‌ایم که در خصوص انتخاب شهردار جدید و یا ابقاء شهردار یاسوج فعلی صحبت کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که نظر شما بر ماندن شهردار فعلی است یا انتخاب شهردار جدید؟ افزود: فعلا در این خصوص نظری ندارم چراکه در اقلیت شورای پنجم هستم.
اکبری در خصوص شاخص‌های شهردار یاسوج تصریح کرد: نترس، دست پاک، مدیر، مدبر و روزومه کاری خوبی داشته باشد.
«فرشید احمدی کیش»، دیگر منتخب دوره پنجم شورای شهر یاسوج، گفت: تاکنون گزینه خاصی برای شهردار آینده یاسوج مد نظر نیست و بیش از ۴۰ گزینه برای شهردار این شهر وجود دارد.
وی افزود: تمام صحبت‌هایی که در بین مردم و سیاسیون مطرح می‌شود شایعه است و تاکنون گزینه خاصی برای شهردار آینده یاسوج مطرح نیست.
احمدی کیش بیان کرد: تخصص، تعهد، مردم داری، شجاعت، صداقت، چند بعدی بودن، داشتن آشنایی کامل با فضای شهر از ویژگی‌ها و شاخص‌های انتخاب شهردار آینده یاسوج است.
«علی اکبری تبار»، یکی دیگر از منتخبین شورای پنجم شهر یاسوج به خبرنگار ایسنا گفت: گزینه خاصی برای شهردار آینده یاسوج مد نظر نیست اما تلاش بر اینست که با همفکری، وحدت، همگرایی و در نظر گرفتن همه سلایق منتخبین تصمیمی برای انتخاب شهردار آینده این شهر یا ابقاء شهردار فعلی و یا انتخاب شهرداری بهتر از شهردار فعلی گرفته شود.
وی افزود: پاک دست بودن و برنامه ریزی و داشتن برنامه دو شاخص مهم برای انتخاب شهردار آینده یاسوج است.
اکبری تبار تاکید کرد: از منتخبین پنجمین دوره شورای شهر یاسوج توقع داریم که باز فضای اقلیت و اکثریت، دوئیت و منفی در شورای این شهر ایجاد نشود بلکه با وحدت، هماهنگی، گذشت و ایثار ۷ منتخب شورا در انتخاب شهردار آینده نقش داشته باشند.
«مسعود خوبانی»، دیگر منتخب شورای شهر یاسوج نیز گفت: تاکنون بیش از ۴۰ گزینه برای شهردار آینده یاسوج وجود دارد. در حال تهیه جدولی هستیم تا براساس شاخص‌ها و ویژگیهایی همچون مدیریت قوی، تخصص، خوشنام، تجربه، سوابق کاری و تعهد بررسی شوند و از این تعداد ۴ گزینه انتخاب شوند و کسی بالا‌ترین امتیاز را کسب کنند پس از مصاحبه، بهترین گزینه را انتخاب خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه در بین گزینه‌ها برای شهردار آینده یاسوج افراد بومی و غیر بومی وجود دارد، افزود: تاکنون گزینه خاصی برای شهردار آینده یاسوج مطرح نیست و دنبال یک شهردار خوب با داشتن شاخص‌ها و ویژگیهایی بهتر هستیم. (ایسنا)
نام شما

آدرس ايميل شما

gvvv
..و ولی هیچوقت نمیبخشیمیت
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بنده با وجودی که یک شهروند دهدشتی هستم اما خود آقای جاوید رو بهترین گزینه میدونم ... تا دیگران بیان و با اصول و فروع آشنا بشن سال تموم شده . ولی آقاب جتدبد الحق و النصاف انسان پاک دست مردم دار و متخصصی هستند . در طول یکسالی که شهردار شدن به صورت سیستمی جهت ابادی شهر پیش رفته و میرن نه به صورت سنتی ...
چیناب
Iran, Islamic Republic of
. بیو شهردار شهر خومون . وابو تا مردم نگن ..
آخ ککام و ککام
دنای کاکل سفید
Iran, Islamic Republic of
خرمشهر را خدا ازاد کرد، مشهد .. و انشااله با انتخاب منتخبین جدیدشهر ، یاسوج را جناب مهندس ...... ازاد خواهد کرد
دنای کاکل سفید
Iran, Islamic Republic of
جاوید بای یعنی گود بای یعنی خداحافظ
استانداری
Iran, Islamic Republic of
هرکه شهردار بشه بهتر از ... ایشون همکار ما بود مال این حرفا نبود
امور شهری
Iran, Islamic Republic of
زیرزمینی استانداری انشاله اماده شده برا ادامه کار همکار سابقمون
همشهری
South Africa
پس آشنا چی مگه ایشون نظری ندارن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اگه قراره اصولگرا باشه بهتره که خود جاوید بمونه
Yashar
Iran, Islamic Republic of
بهترین شهردار تاریخ فقط جاوید اگه میخواید شهرمون پیشرفت کنه ابقاش کنید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
فعلا تاجای که اطلاع دارم شهروندان.. رانخواستند ورای بهش ندادند ولی اقایان دورپنجم میخواند ایشون راشهردارکنند.بااین حرکت دوربعد مردم به این شورارای اعتماد نمی دهند.مثل اعضای دورچهارم
وحید
Iran, Islamic Republic of
بهترین شهردار تاریخ یاسوج جاوید بوده و اگر انتخابی از روی شایسته سالاری داشته باشیم با توجه به عملکرد و کارهایش ابقای ایشان بهترین گزینه برای این شهر است با تجربیاتی هم ک تو این چن سال بدست اورده میتونه یه شهر ایده ال از یاسوج بسازه
دلسوزان یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرشاد نگین تاجی
درود بر محمدرحیم دهراب پور
درود بر مسعود خوبانی
درود بر فرشید احمدی کیش
درود بر کیوان آشنا
Iran, Islamic Republic of
انسانهای کوته فکر وتنگ نظر چشم خود را بروی این همه تغییر و تحول شهر بسته اند وخود رابه خواب زده اند اگرمنافع شهرمان رامی خواهیم چه کسی بهتراز جاوید پاکدست وکاردان
دلباز
Iran, Islamic Republic of
درود بر اکثریت موفق باشید
علی
Iran, Islamic Republic of
خوبه از ظرفیت جاوید برای شهر چیتاب استفاده بشه ....خ
لوا
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که شهرداری یه ... و نیروهای اصیل به ریل شهرداری بر میگردند
شهرداری
Iran, Islamic Republic of
انتظار کارکنان شهرداری از شورای جدید این است که گزینه شهردار جدید حتما یکی از کارکنان شهرداری باشد. چون هر کسی از ببرون اومد دلسوز شهرداری نبود و ان را بدهکار کرد و یه ۶۰ نفر از بستگانش را به شهرداری تحمیل کرد
Iran, Islamic Republic of
جاوید چه بماند چه برود سربلند است وکارنامه اش عالی
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان لیاقت تو فراتر از این حرفهاست اجرت باخدا وند که یار صادقان است من ایمان تو رااز نزدیک دیدم روزی که ناخوداگاه واردنماز خانه شهرداری شدم
نگین
Iran, Islamic Republic of
اگر دنبال پیشرفت و آبادانی هستید دکتر جاوید شایسته انتخاب دوباره هست
بعضی فامیل نزدیکشون شهردار سابق بود یه نگاه به کارنامه شهردار فامیلشون بکنن و عملکرد ایشون رو با دکتر جاوید مقایسه کنن
جاوید پاک و شجاع تا حالا هیچ ضعفی نداشته و همیشه پرانرژی و کاربلد بوده
موسوی
Iran, Islamic Republic of
مهندس سید حسین سهمگین مدیرکل سابق شهری استانداری ومدیر کل فعلی اقتصادی استانداری صاحب نظر مردمی علمی سخنور وباتجربه گزینه ای مطلوب ب رای شهدار مرکز استان
مطلع
Iran, Islamic Republic of
یکی مرد جنگی به از ۴۰ نفر. بذارید شیر کبگیان به داد این شهر برسه. جاوید نترس شجاع.
دنا
Iran, Islamic Republic of
این اتحاد و اکثریت و رئیس شدن آقای حاج دهرابپور تا زمانی رنگ و لعاب داره که..شود . پس از .. اکثریت دیگری شکل خواهد گرفت که گروه آقای حاجی در اقلیت قرار میگیرند و شهردار کسی خواهد شد که حاجی از .. های خود پشیمان شود !! و آنوقت است که پشیمانی دگر سودی ندارد !!!! حاج دهرابپور و آقای آشنا و... مواظب باشید که آرام آرام کیش و مات خواهید شد !!!
Iran, Islamic Republic of
ما در شهری زندگی میکنیم که در حصار کوه های بلندی چون دنای سرافراز قرار گرفته واین نباید فکر ما را هم محصور کند.اینکه بگوییم فقط جاوید میتواند شهر رابسازد از همون نوع تفکر محصور در حصار نشات گرفته وغیر قابل قبول است.اگر مردم خواستار تغییر نبودند که باز هم همان شورای قبلی را انتخاب میکردند.بنابر این بایدشهردار بومی ولایق و جدید انتخاب شود.
زیبا
Iran, Islamic Republic of
فقط جاوید
نیما
Iran, Islamic Republic of
تا کی باید سیاست و طایفه گری مانع پیشرفت ما باشه عملکرد جاوید در شرایط تحریم های مملکت و بدهی های شدید شهرداری واقعا ستودنی بود و مطمعن باشید جاوید در هر شهر دیگری بجز استان خودمون بود بدون درنگ ابقا میشد
جواب کامنت شماره ۲
United States
سولت نیرسه، جنابعالی سی شهر خت تصمیم بگر
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان اگه کسانی که از اقای شهردار حمایت میکنند از بی نظمی هایی که اقای ا درشهرسازی وشهرداری کرده با خبر باشن از هیچکدامشون حمایت نمیکنند
کائدان چهارده تایی ساکن تل زالی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب ، از آنجایی که آقایان : حاج محمد رحیم دهرابپور و کربلایی کیوان آشنا را می شناسیم هر دو بزرگوار انسانهای باشخصیت و متین هستند و با توجه به اینکه طرفداران بسیار زیادی در همه ی طوایف محترم بویراحمد دارند هیچ وقت کیش و مات نمی شوند . (جواب کامنت شماره۲۴ )
درود بر یاسوج
Iran, Islamic Republic of
باسلام...درجواب دوستانی که دارن دم از تفکرات مسخره حزبی گرایی میزنن بابا ول کنیت خستمون شد بزارید یه ادم توانمند و دلسوز به ابادانی شهرمون کمک کنه ضمنا دوستان عزیز اینجا جای جهاد کردنه هر کس باید خدمت به خلق خدا کنه اگه کسی بخاطر اینکه حاج دهرابپور و اشنا با تفکرات شما همسو نیستن ا و حتما منحرفن صلا بهش رای ندید چون خودتون متوجه شدید که دور پیش با نبود بزرگانی چون حاجی شورا چه اوضاعی پیدا کرده بود اقلیت اکثریت چه مسخره بازیه دیگه نابود شدیم رفت ۵سال پیش رفتم ملایر ادم خجالت میکشید بره داخلش الان برید نگاه شهر ملایر کنید خداییش جناب اقای جاوید ادم توانمندیه ولی ادمای خوب و بزرگ هم کم نیستن مهندس خسته نباشی واقعا بخدا همین که میبینم دوستان اصولگرا و اصلاحطلب شهرمون بخاطر ابادانی شهرمون تلاش میکنن خیلی خوشحال میشم چون دنبال سرافرازی شهرمونن نه حق ناس
رها
Iran, Islamic Republic of
آقای نگین تاجی هیچ جای دنیا شهرداری دنبال اشتغال زایی کاذب مثل کارت پارک و ورودی به پارکهای شهری نیستند این بساتو جمع کنین مردم شهر شرف و حرمت دارند.
امید
Iran, Islamic Republic of
به نظرم دکتر جاوید در زمان خدمتشون خیلی خوب عمل کردن چون هم تخصص داشتن هم دلسوز و پاک بودن.در واقع تا الان بهترین شهردار یاسوج بوده و جا داره که از زحماتشون تقدیر و تشکر بشه.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1