تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۲۵۸۶۲۱

استفاده از ظرفیت بانوان برای ارتقای ورزش/ دعوت از سه بانوی هم استانی به اردوی تیم ملی فوتسال

۰
کبنا ؛استفاده از ظرفیت بانوان برای ارتقای ورزش
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش مؤثر بانوان در توسعه و ترویج ورزش همگانی، بر توجه و تلاش برای استفاده از این ظرفیت مهم برای ارتقای ورزش در جامعه تاکید کرد.
به گزارش کبنا اسپورت، سید محمدتقی علوی اظهار کرد: بانوان به عنوان مادران و رکن اصلی خانواده نقش موثری در فرهنگ‌سازی دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بروز و توسعه برخی آسیب‌های اجتماعی در جامعه کنونی، خاطرنشان کرد: مادران و بانوان می‌توانند در این حوزه نقش‌آفرینی کنند.
وی یکی از موارد ضروری و مورد نیاز برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی میان مردم به خصوص نسل جوان را ورزش و توسعه فرهنگ ورزش در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: بانوان با نفوذی که بر دیگر اعضای خانوده دارند می‌توانند نقش اصلی را در این حوزه ایفا کنند.
این مسوول در ادامه با اشاره به نقش مؤثر بانوان در توسعه و ترویج ورزش همگانی، بر توجه و تلاش برای استفاده از این ظرفیت مهم برای ارتقای ورزش در جامعه تاکید کرد.
علوی در بخش دیگری از سخنان خود به پتانسیل و ظرفیت بالای بانوان استان در رشته‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: بانوان هم‌استانی تاکنون استعداد و توانایی‌های خود را در میادین مختلف ملی و بین‌المللی به خوبی نشان داده‌اند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این قشر تقریباً با دست خالی و با کمترین امکانات تمرینات خود را انجام می‌دهند، گفت: توسعه و ارتقای ورزش در هر دو بخش بانوان و آقایان نیازمند توجه و حمایت همه مسوولان و مدیران ارشد استان است.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های همه ورزشکاران استان، یادآور شد: امیدواریم با حمایت و توجه به ورزشکاران شاهد ارتقای ورزش استان و رسیدن آن به جایگاه واقعیش در کشور باشیم.
علوی، کهگیلویه و بویراحمد را دارای ظرفیت‌های مطلوب و مستعد راه‌اندازی و توسعه رشته‌های ورزشی متعددی مانند شنا، کوهنوردی، صخره‌نوردی و قایقرانی دانست و گفت: نبود حامی مالی، کمبود امکانات و تجهیزات مناسب و کافی مهم‌ترین مشکل پیش روی علاقمندان و فعالان این رشته‌های ورزشی است.
 
دعوت از سه بانوی هم استانی به اردوی تیم ملی فوتسال
مسؤول مرکز استعدادیابی فوتبال بانوان کهگیلویه و بویراحمد از دعوت سه بازیکن فوتسالیست هم استانی به اردوی تیم ملی فوتسال رده جوانان خبر داد.
به گزارش کبنا اسپورت، مهناز آشتیانی با اشاره به استعدادهای ناب فوتبال و فوتسال که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد اظهار کرد: در رده بانوان و در این دو رشته حرف‌های زیادی برای گفتن در کشور داریم.
این مسوول افزود: بازیکنان زیادی از استان ما تاکنون به اردوی تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان در رده‌های مختلف دعوت شده‌اند که برخی از آن‌ها در میادین بین‌المللی همراه تیم ملی نیز حضور داشته‌اند.
وی گفت: در تازه‌ترین این دعوت‌ها زهرا علیزاده، بیتا طاهری و رعنا جانی‌نژاد به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شده‌اند.
آشتیانی افزود: این بازیکنان باید در اردوی تیم ملی فوتسال که از روز ۱۲ تا ۱۷ تیرماه برگزار می‌شود شرکت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1