تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۲۵۸۴۲۳

آغاز عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب چرام (+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهری چرام با اعتبار ۷۰میلیارد ریالی در زمینی به مساحت ۶/۵ هکتار آغاز شد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، امروز ظهر  سرپرست فرمانداری  شهرستان چرام و رئیس آب و فاضلاب  چرام  به همراه خبرنگاران بازدیدی از محل احداث تصفیه خانه شهر چرام داشتند.
داریوش پاداش سرپرست فرمانداری شهرستان چرام در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهری چرام گفت:خوشبختانه این تصفیه خانه از پروژه های ملی شهر چرام است که برداشت محصول آن آب و کود مخصوص است که با توجه به بحث خشکسالی اخیر و اهمیت آب در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی بیان کرد:این تصفیه خانه با اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی در مساحتی به میزان شش و نیم هکتار و همچنین حجم ۳۰۰۰ متر مکعبی آب در شبانه روز در حال احداث است.
پاداش با اشاره به اینکه فرمانداری چرام با تمام توان از این پروژه مهم حمایت می کند اظهار داشت:طبق برنامه ریزی های انجام شده این عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب چرام  به مدت دو سال به بهره برداری می رسد و احتمال افزایش دو برابری ظرفیت را هم دارد.
وی افزود:عملیات اجرایی فاضلاب شهری در خیابان های چرام دارای پیشرفت ۴۰درصدی می باشد که امیدواریم همزمان با اتمام تصفیه خانه این پروژه هم در داخل شهر و معابر به اتمام برسد.
سرپرست فرمانداری چرام با اشاره به اهمیت این پروژه و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به اجرای این تصفیه خانه گفت:یکی از پروژه های مورد نیاز چرام و استان می باشد با توجه به حجم آب برگشتی و اینکه فاضلاب چرام  در بالادست سد کوثر است و یکی از تهدیدهای این سد می باشد ما به طور ویژه این پروژه را حمایت می کنیم.
وی با تشکر از اصحاب رسانه شهرستان چرام که بازوی توانمندی برای مدیران اجرایی می باشند بیان کرد:با توجه به مساله مهم آب و فرهنگ سازی در زمینه های نحوه صحیح مصرف آب در زمینه های شرب و کشاورزی و صنعت خواستار توجه رسانه ای به این مساله مهم شد و بتوانیم با تلاش و همکاری با یکدیگر  در راه توسعه همه جانبه چرام و برون رفت  از وضعیت موجود گام های مهمی برداریم.
رئیس آبفای شهری چرام:بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب چرام تا ۲سال دیگر
همچنین در ادامه آرمان حیدری رئیس آب و فاضلاب شهری چرام با اشاره به عملیات اجرایی این تصفیه خانه در چرام گفت:این تصفیه خانه شامل حوضچه های هوادهی،کلرزنی و لجن خشک کنی می باشد که محصول آن شامل آب تصفیه شده برای کشاورزی و همچنین تولید روزانه ۱۵۰تن کود و کمپوست ارگانیک می باشد که برای کشاورزی کاربرد دارد.
وی بیان کرد:تجهیز کارگاه انجام شده و به مدت ۲سال این تصفیه خانه به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت : بحران آب بسیار جدی است و انتظار از مصرف کنندگان به خصوص هم شهرستانی های عزیز این است که این موضوع را جدی گرفته و سعی نمایند در مصرف آب نهایت دقت را نموده تا با کمترین مشکلات در خصوص توزیع آب مواجه شویم.
حیدری در این زمینه به تعویض یکی از پمپ های انتقال آب ظرف چند روز گذشته گفت و افزود : یکی از پمپ های استخراج از چاه های آب شهر چرام ، قابلیت استفاده را نداشت و مجبور به تعویض آن شدیم که در این زمینه هزینه ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال را متحمل شدیم.
وی با بیان اینکه تمام تلاش همکاران ما این است که فصل گرم سال را با کمترین قطعی آب پشت سر بگزاریم از شهروندان خواست نسبت به مصرف آب حساسیت ویژه ای داشته باشند تا انشاء الله مجبور به جیره بندی یا قطعی آب نشویم.

نام شما

آدرس ايميل شما

چرامی آباد
Iran, Islamic Republic of
به این می گن فرماندار دلسوز وپرتلاش خدا خیرش بده واقعا تنها کسی که می تونه چرام رو متحول کنه فقط وفقط داریوش پاداشه واقعا دست مریراد همچنین جاداره از ریاست پرتلاش آبفای چرام مهندس آرمان حیدری تقدیر وتشکر داشته باشبم
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس لدنی نژاد
انصافا بحث فاضلاب در استان را به جای بسیار خوبی رساند در این چند سال و البته با بهره برداری از تصفیه خانه اظطراری اب یاسوج مشکل اب را نیز برای همیشه حل خواهد کرد.
نمونه یک مدیر باسواد، با تجربه، پرتلاش و پاک دست ....
چرامی
Iran, Islamic Republic of
چرا همه پیامها را نمیزنی
خواننده
Iran, Islamic Republic of
خبری نیست
Iran, Islamic Republic of
من بعنهوان یک انسان وشهروند در شهر یاسوج وکوی شهرک امام حسین ع از جناب آقای لدنی نژاد خواهنم به سوالات زیر برای روشنگری مردم پاسخ دهند.
۱- مگر برای اجرای فاضلاب شهری از طرف شرکت آب وفاضلاب و دولت اعتبار تخصیص داده نمی شود؟
۲- هزینه اجرای فاضلاب برای هر طبقه اعلام شده ۸۱۹هزارتومان یعنی یه خانه دوطبقه یک میلیون و ۶۳۸ هزارتومان وبرای اجرای ده متر فاضلاب دوخانه دوطبقه روبروی هم مبلغ تقریبی ۳ میلیون دویست و۴۰ هزارتومان باید پرداخت کنند و دوباره هزینه دفع فاضلاب وسایر هزینه درر فیش آب برای مردم لحاظ می شوند. بصورت روشن و مشخص برای مردم روشن کنند که ریز هزینه چگونه بوده وچرا این هزینه بالا از مردم اخذ می شود؟
۳- عملکرد بد و فشار اقتصادی به مردم تنها باعث یاس ونامیدی .. می شود ودباره اعلام شده که برای این مبلغ بانک کشاورزی با ارائه سند وام ۱۸ درصد می دهد. مردم یه چیزهایی حالیشون هست که پشت برده این جریانات چه خبر هست؟
۴- از ساکنین کوی شهرداری پایین تر از شهرک امام حسین ع برای اجرای انشعاب آب مردم را تحت فشار قرار داده اند که هر خانوار مبلغ یکصد هزارتومان باید هزینه پرداخت کند. ایها الناس ای مسئولین در خواب به فریاد مردم وبی حساب وکتاب بودن هزینه های تحمیلی بر گرده مردم برسید. مردم پناهگاه وفریادرسی ندارند کهخ فریاد بزنند آقای استاندار بررسی کند وبه مردم جواب بدهد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1