تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۲۵۸۳۵۶

ایجاد توقع برای علوم‌پزشکی در چم‌گنجشکی اشتباه بود

۱
۰
کبنا ؛مسئول خانه تشکل‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد توقع برای علوم‌پزشکی در چم‌گنجشکی اشتباه بود.
علی رکان در جمع خبرنگاران با اشاره به بروز برخی اختلافات بوجود آمده میان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و آبفای استان در ارتباط با زمین چم گنجشکی اظهار کرد: این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که در استان شاهد بذل بخشش هایی در زمینه واگذاری‌های بی در پیکر منابع ملی به دستگاه‌های دولتی استان هستیم به گونه‌ای که حتی بستر رودخانه بشار نیز بدون هیچ ضابطه فنی و زیست‌محیطی به دانشگاه علوم به صورت استیجاری واگذار شده است.
مسئول خانه تشکل‌های مردم نهاد استان واگذاری زمین هایی مانند چم‌گنجشکی را اشتباه دانست و افزود: سوال‌های زیادی در رابطه به این نوع واگذاری‌ها و بخشش‌ها از کیسه منابع طبیعی در ذهن دوستداران طبیعت استان وجود دارد که مسئولان منابع طبیعی و آب منطقه‌ای باید پاسخگو باشند.
وی تصریح کرد: مسئله چم‌گنجشکی نمونه ای بارز از ایجاد توقع برای دستگاه‌های دولتی به منظور تسلط بر اراضی طبیعی و بستر رودخانه‌های استان است به گونه ای که هم اکنون برای راضی کردن دانشگاه علوم پزشکی استان باید بخش دیگری از منابع طبیعی و جنگل استان به این دستگاه واگذار شود.
مسوول خانه تشکل‌های مردمی تصریح کرد: چرا وقتی دستگاه‌های مختلف دولتی در قبال مراتع و جنگل‌هایی که از بین می‌برند بر اساس قانون باید نسبت به کاشت درخت برای جبران خسارت اقدام کنند کسی کار خاصی در این زمینه انجام نمی‌دهد.
وی از مسوولان استانی خواست تا نسبت به تصاحب جنگل‌ها و بستر رودخانه‌های استان توسط برخی دستگاهه‌ها حساسیت بیشتری به خرج دهند و نگذارند منابع ملی و بستر رودخانه‌هایی مانند بشار به املاک اختصاصی برخی دستگاه های دولتی تبدیل شوند.
رکان تاکید کرد: بهره‌برداری از بستر رودخانه و منابع ملی استان باید به گونه ای باشد که همه مردم بتوانند از منافع آن بهره ببرند نه این اینکه ملک اختصاصی برخی دستگاه‌های دولتی خاص شود.
مسوول خانه تشکل‌های مردمی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بدون شک تشکل‌های مردم نهاد استان در این زمینه خاموش نخواهند نشست و مظلومیت رودخانه‌ها و جنگل‌های استان را فریاد خواهند زد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
حق داری که اینجور حرف بزنی !!!! وقتی .... باشه والا حتی حق دارین بزور ساختمان خود دانشگاه توسط ادارات..ر دیگه..ب بشه !!!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1