تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : ۲۵۸۳۲۰

جوانان سرمایه اجتماعی و موتور محرک جامعه هستند

۱
۰
کبنا ؛فرماندار گچساران گفت: جوانان موتور محرک جامعه هستند، که باید با به‌کارگیری این نیروی جوانی و استعدادهای بالقوه و بالفعل در راه پیشرفت و توسعه جامعه تلاش کرد.
به گزارش کبنا، فرماندار گچساران در نشستی با تعدادی از جوانان شهرستان از نزدیک به بررسی مشکلات در حوزه جوانان پرداخته و به سؤالات آن‌ها پاسخ داد.
عبدالرحیم رحیمی با ابراز خرسندی از حضور در جمع جوانان اظهار داشت: جوانان موتور محرک جامعه هستند که باید با به‌کارگیری این نیروی جوانی و استعدادهای بالقوه و بالفعل در راه پیشرفت و توسعه جامعه تلاش کرد.
فرماندار گچساران با بیان این مطلب که جوانان باید توانایی شکوفا کردن و ارائه توانمندی‌های خود را داشته باشند، افزود: جوان یعنی اراده، ساختن و فعالیت که خوش فکرترین نیروها را جوانان دارند و باید با توجه به سواد و معلومات به روز دنیا از این دانش برای پیشرفت روافزون کشور استفاده کرد.
وی ادبیات گفتگوی با جوانان را متفاوت تر از بقیه اقشار دانست، و گفت: جوان با توجه به  داشتن روحیه ای که دارد شوخ طبع و بذله گو و پرنشاط است ونیاز به همدلی دارد و این همدلی نیازمند گفتگو است که اینجانب برای استفاده از ایده و طرح‌های جوانان جهت پیشبرد کارها و امورات شهرستان آمادگی لازم را برای گفتگو و تعامل با جوانان دارم.
رحیمی با اشاره به خدمات ارائه شده و تحولات شهرستان طی سالهای اخیر تصریح کرد: در سالهای اخیر با تلاش‌های نماینده مردمی و دلسوز شهرستان و تعامل مسئولین استانی و شهرستان پیشرفتهای خوب و قابل لمسی در شهرستان صورت گرفته است که باید قدر فرصت‌ها را دانست و نهایت استفاده را نمود.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به پیشنهاد تعدادی از جوانان مبنی بر تشکیل انجمن جوانان شهرستان گچساران اظهار داشت: فعالیت این انجمن مستلزم اخذ مجوزات لازم از وزارت کشور است که انشاء الله مراحل قانونی برای راه اندازی انجمن طی خواهد شد و هرجایی که نیاز به کمک فرمانداری باشد همکاری لازم را خواهد داشت.
در ادامه این نشست تعدادی از جونان با ارائه پیشنهاداتی جهت پیشرفت شهرستان و همچنین پر کردن اوقات فراغت جوانان خواهان همکاری مسئولین شهری شده و سوالاتی را نیز از فرماندار پرسیدند که پاسخ‌های لازم را دریافت نمودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شناخت
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرتون جمع کنید... خودتونه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1