تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۲۵۸۲۱۲

بررسی ۲۰ راهبرد فنی ترافیکی شهر یاسوج

۳
۰
کبنا ؛منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهریاسوج گفت: بیست راهبرد فنی ترافیکی در اولویت کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شهری پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج قرار می‌گیرد.
به گزارش کبنا، کیوان آشنا روز یکشنبه در جمع شماری از شهروندان یاسوج افزود: روان شدن ترافیک، تامین رفاه و آسایش شهروندان، ارتقاء شاخص‌های حمل ونقل از جمله اهدافی است در این راهبرد‌ها دنبال می‌شود.
وی اظهار داشت: برنامه ریزی و حل معضل ترافیک آبشار، احداث زیرگذر و روگذر، تعریض خیابان‌ها، توسعه بلوار‌ها، جابه جایی صنوف مزاحم، احداث پارکینگ منطقه‌ای، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، نوسازی ناوگان تاکسیرانی و ساماندهی وانت بار‌ها از جمله این راهبردهاست.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهریاسوج گفت: برای اجرایی شدن این راهبرد‌ها برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی با مشارکت شهرداری یاسوج و بخش خصوصی تدوین می‌شود.
وی افزود: بخشی از این راهبرد‌ها از جمله انتقال صنوف مزاحم و آلاینده با مشارکت بخش خصوصی و اتحادیه اصناف وتعاونی‌ها محقق می‌شود.
آشنا در خصوص یک طرفه کردن خیابان‌ها، اظهار داشت: یک طرفه کردن خیابان‌ها در کوتاه مدت ممکن است مفید باشد ولی برای دراز مدت جوابگو نیست.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهریاسوج به بازدیدهای میدانی منتخبین شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف از این بازدید‌ها آشنایی منتخبان با مشکلات مناطق شهری یاسوج است.
وی افزود: بخشی از این بازدید به بررسی مشکلات حمل و نقل و ترافیک شهری و نیازهای شهروندان دراین حوزه اختصاص می‌یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام .یک پیشنهاد جهت ادامه تعریض خیابان جمهوری دارم .اگه شهرداری بتونه مالکان درمسیر این خیابان را با واگذاری معوض املاک در قسمت پایین تر از نانوایی تا پل چمران انجام دهد مشکل تعریض وترافیک ابشار حل میشود
پایتخت
Iran, Islamic Republic of
همشهری محترم سلام. باید خدمتتون عرض کنم که شهرداری چندین سال پیش از مالکان در خیابان جمهوری تعهد گرفته است که در زمان نیاز شهرداری ملک را تحویل شهرداری دهند ولی متاسفانه در شهرداری یاسوج رابطه ها جای ضابطه ها را گرفته است.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اقای پایتخت عزیز معلوم شما هیچگونه معلوماتی در اینخصوص ندارید. مالکان اگه تعهدی دادن .تعهد دادن که درصورت نیاز شهرداری به نرخ روز املاکشان را به شهرداری واگذار کنند واکنون هم در اینخصوص هیچ مشکلی ندارند وفقط شهرداریه که بعلت وضع بد مالی مردم این منطقه را بلا تکلیف نهاده است
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1