تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۲۵۸۱۹۵

چگونگی اسکان ۳۷۰ هزار مسافر در بوستان‌های یاسوج

۲
۰
کبنا ؛
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت: براساس داده‌های آماری طی ده روز گذشته ۳۷۰ هزار نفر مسافر و گردشگر در بوستان‌های این شهرگردشگری اسکان یافتند.
به گزارش کبنا از یاسوج، فرشاد صادقی در تشریح چگونگی خدمات رسانی به مسافران و گردشگران درموج اول سفرهای تابستانی به یاسوج افزود: این تعداد مسافردر بوستانهای شهری، ساحلی، مهرورزی، ولایت، چشمه نباتی، بانوان و آبشار یاسوج اسکان یافته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.
وی دلیل این میزان افزایش را احداث بوستان های جدید و تدابیر حکیمانه و مدبرانه مدیریت شهری یاسوج در پاسخگویی مطلوب به مسافران و گردشگران برشمرد.
وی اظهار داشت: بوستان ولایت و بانوان نقش مهمی در اسکان مسافران و گردشگران داشته به گونه‌ای که سرریز مسافران آبشار دراین بوستان‌ها اسکان یافتند.
رکورد اسکان مسافران در پارک آبشار یاسوج شکسته شد
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: براساس داده‌های آماری برای نخستین بار رکورد اسکان مسافر در روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته در آبشار یاسوج شکسته شده است.
وی افزود: دراین روز‌ها ضریب اسکان پارک آبشار صد درصد شده به طوریکه در آبشاریاسوج هرشب بیش از هفت هزار نفر مسافراسکان یافتند.
صادقی تصریح کرد: در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته به دلیل افزایش شمار مسافران و گردشگران به گونه‌ای شد که دیگر امکان پاسخگویی برای اسکان مسافران فراهم نبود.
۸۰ درصد مسافران و گردشگران از استان‌های همجوار
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد ۸۰ درصد مسافران و گردشگران از استانهای همجوار به یاسوج سفر کردند.
وی اظهار داشت: بیشتر این مسافران از اصفهان، یزد، خوزستان، بوشهر و فارس بودند که یاسوج را برای گذران اوقات فراغت خود انتخاب کرده بودند.
صادقی افزود: این مسافران از یک تا سه روز در پارک آبشار ودیگر پارک‌های شهری یاسوج اسکان یافتند.
رضایت مسافران و گردشگران از عملکرد مدیران حوزه شهری
مدیرعامل سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت: براساس نظرسنجی‌های می‌دانی وچهره به چهره، مسافران و گردشگران از عملکرد مدیران حوزه شهری و سازمان سیما ومنظرشهری صد درصد رضایت داشتند.
صادقی افزود: رضایت مسافران با همدلی، همکاری، پشتکار، برنامه ریزی، نیازسنجی، دوراندیشی، همکاری بین بخشی و تلاش همکاران حوزه شهری محقق شده است.
وی گفت: امسال مقوله اسکان و دریافت عوارض ورودی توسط کار‌شناسان سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری مدیریت شده است.
وی تصریح کرد: در بحث ورودی آبشار یاسوج هیچگونه افزایش قیمتی داده نشده و مدیریت آنرا سازمان سیما و منظر برعهده گرفت که این مهم رضایت مسافران را به دنبال داشته است.

وی تاکید کرد: در سال گذشته فعالیت بخش خصوصی در پارک آبشار اعتراض مسافران و گردشگران را به همراه داشته است.
صادقی افزود: بر این اساس پرسنل آموزش دیده در مجموعه پارک آبشار بکار گرفته شده که با ‌‌نهایت احترام و تکریم با مسافران برخورد شد که این خود موجبات رضایت آنان را فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: به منظور تامین زیرساخت‌های بهداشتی ۴۲ چشمه سرویس بهداشتی در پارک‌ها ایجاد شده و ۴۲ سرویس نیزدر دست ساخت است.
وی اضافه کرد: هم چنین سرویس‌های بهداشتی در روزچندین نوبت شستشو وسرویس دهی شده است.
ورودی مسافران به پارکهای یاسوج دو برابر اسکان گزارش شد
مدیرعا مل سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت: داده‌های آماری نشان می‌دهد برای نخستین بار ورود مسافران به پارک‌های یاسوج دو برابر میزان اسکان آن گزارش شده است.
وی افزود: طی این مدت ۷۰۰ هزار نفر به منظور بهره‌مندی و حضوردر محافل خانوادگی به بوستانهای شهری یاسوج وارد شدند.
وی اظهار داشت: توسعه بوستان‌ها و تامین زیرساخت‌های نشاط و شادابی از جمله دلایل این افزایش است.
صادقی در خصوص توقفگاه‌ها (پارکینگ) افزود: در همه بوستان‌ها، پارکینگ به اندازه کافی ایجاد شده و از این حیث مشکلی وجود نداشت.
سه نوبت جمع آوری زباله‌های تولیدی در پارک‌ها
مدیرعامل سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت: به منظور حفظ بهداشت عمومی شهری کار جمع آوری زباله‌ها در بوستان‌ها به ویژه پارک آبشار روزانه سه نوبت انجام شده است.
صادقی افزود: ۲۵۰ مخزن جمع آوری زباله جدید در بوستان‌ها نصب شده وهرروز چند نوبت زباله ریخته شده به آن تخلیه شده است.
وی اظهار داشت: درهمین راستا به مسافران وارد شده به بوستان‌ها کیسه زباله داده می‌شد تا زباله تولیدی خود را در کیسه‌های مخصوص ریخته وتحویل نمایند.
اسکان مسافران تابستانی در بوستان‌ها تا اول مهرماه ۹۶
صادقی گفت: اسکان مسافران تابستانی تا اول مهرماه ۹۶ همچنان ادامه دارد.
وی افزود: برای اسکان مسافران و تامین کلیه نیازهای آنان برنامه ریزی شده و دغدغه خاصی وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا چرا امار بیخود میدید برا جذب پول فقط.۷۰۰۰ هزار نفر سر پا وایسن جاشون نمیشه تو آبشار،حالا جا برای پارک ماشین هاشون کنار اون همه دره و ثپه غیر قابل سکونت هم بجای خود
مسافر غریب
Iran, Islamic Republic of
تورا به خدا در روزهای شلوغ ازورود ۴۹ب و۴۹ج به مکان ها جلوگیری کنید.تا مسفرها راحت باشند.ممنون از مهمان نوازی تون.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1