تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۲۵۸۱۱۷

هر شب ۴۵ هزار مسافر از خدمات شهرداری یاسوج استفاده می‌کردند

۳
۰
کبنا ؛

شهردار یاسوج گفت: بر اساس داده‌های آماری در تعطیلات ایام عید فطر هرشب ۴۵ هزار نفر از خدمات شهرداری یاسوج بهره‌مند شدند.
 

به گزارش کبنا از یاسوج، محمدعلی جاوید صبح امروز در تشریح چگونگی خدمات‌رسانی ستاد تسهیلات سفر شهرداری یاسوج افزود: این میزان جمعیت ۴۵ هزار نفری یک سوم جمعیت شهر یاسوج را تشکیل می‌دهد که شهرداری برحسب وظیفه به این مسافران نیز خدمات ارائه کرده است.

وی اظهار داشت: این مسافران با اسکان یک و چند روزه در بوستان‌های ولایت، ساحلی، اسکان، بانوان، چشمه نباتی و میدان معلم از خدمات شهرداری یاسوج بهره‌مند شدند.

جاوید گفت: بر این اساس تنها ۳۰ درصد پارک‌های جدید شهر یاسوج اشغال شده و این نشان می‌دهد که برنامه ریزی که در طول این چهار سال انجام گرفته کاملا دقیق و حساب شده بوده است.

شهردار یاسوج گفت: برای نخستین بار هیچ‌گونه نگرانی از بابت اسکان مسافران  و گردشگران در شهر یاسوج گزارش نشده و این به دلیل توسعه زیرساختهای ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: در بوستان‌های شهری یاسوج به تعداد مورد نیاز سرویس بهداشتی، آبخوری و سطل زباله و سایر زیرساخت های لازم ایجاد شده و نگرانی از این بایت گزارش نشده است.

جاوید تعداد کم ورودی های شهر یاسوج را نگران کننده دانست و گفت: در صورت تکمیل پل‌های سوم و چهارم این نگرانی تا سال اینده نیز برطرف خواهد شد.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات اساسی این شهر مشکل پارکینگ در مرکز شهر است که با پیگیری و تشویق و مشارکت شهرداری با بخش خصوصی پارکینگ در خیابان فردوسی سینمای قدیم میدان هفت تیر و چهارراه هلال‌احمر فقط در چهار مجتمع در حال ساخت است.

نام شما

آدرس ايميل شما

گردشگر
Iran, Islamic Republic of
پارک ساحلی فقط ۴ دستشویی داشت.با جمعیت ۵ هزار نفری داخل پارک. ۹۵ درصد مسافران برای رفتن به دستشویی به حاشیه رودخانه بعد از ساعت ۸ ونیم شب می رفتند...... (کرو ما دستشویی بزنیم تا مسافران بیان توش....)همین ۴ تا زیاد است
مهدی.بهر
Iran, Islamic Republic of
انشالله که موفق باشین.
نگین
Iran, Islamic Republic of
دکتر جاوید هر کجای ایران باشه ورودی شهر عوارضی هست پس بیاد دو طرف شهر عوارضی بزارین و از مسافرین گردشگر به غیر از ماشین های شماره ۴۹ عوارض بگیرن و هزینه خدمات رفاهی شهر کنید
در ضمن خیلی از مسافرین هیچ ارز آوری واسه شهر به غیر از تخریب و شلوغی ندارن
بنظرم خیلی داریم به شهرمون خیانت میکنیم من مسافری رو دیدم با ماشین رفته تو چمن جلوی اورژانس قدیم در صورتی که من با مسافرت به شهر های مختلف فرصت پنج دقیقه نشستن رو چمن بهم داده نشد
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1