تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۲۵۸۰۷۹

زارعی: ارائه خدمات فعال در بیمارستان شهید رجایی یاسوج (+تصاویر)

۱۰
۰
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولین دانشگاه، از بیمارستان شهید رجایی یاسوج بازدید کردند.
غلام محمد زارعی در این بازدید با اشاره به اینکه باید به تجهیزات و امکانات در این بیمارستان توجه ویژه شود، گفت: بیمارستان شهید رجایی یاسوج تنها مرکز تخصصی روان پزشکی در استان است که در برخی موارد، استان‌های همجوار را نیز پوشش می‌دهد، بنابراین نیازمند توجه ویژه است.
وی با ابراز رضایت از نحوه ارائه خدمت به بیماران و رسیدگی به آن‌ها در این بیمارستان، افزود: امروزه با ارائه خدمات خوبی که پرسنل به بیماران می‌دهند، در این بیمارستان نشاط، سرزندگی و تحولات بسیاری نسبت به قبل دیده می‌شود و شایسته است از همکاری و تلاش مسئولین و پرسنل این بیمارستان برای این تحولات تشکر و قدردانی نمود.
زارعی با بیان اینکه آمادگی و همکاری خود جهت بهبود شرایط بیماران و ارائه خدمات مطلوب، تصریح کرد: همه ما باید عزم خود را برای توسعه و پیشرفت این بیمارستان بیشتر کرده و نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: انسان‌های با انگیزه می‌توانند با امکانات کم خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه دهند و موفقیت‌های بیشتری را خلق نمایند، به طوری که موجب رضایت مندی جامعه هدف شوند و این مهم در بیمارستان شهید رجایی یاسوج به وضوح دیده می‌شود.
اولویت‌های بیمارستان شهید رجایی یاسوج در بخش شیمی درمانی
همچنین سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج نیز در این بازدید گفت: بیمارستان شهید رجایی یاسوج تنها مرکز تخصصی روانپزشکی استان و ارائه دهنده خدمت به بیماران سرطانی در بخش سرپایی شیمی درمانی است.
ایرج فتحی با بیان اینکه این دو قشر بیماران به سبب نوع بیماری آن‌ها، قشری دردمند هستند، افزود: در این مدت سعی و تلاش ما بر این بوده که در مسیری حرکت کنیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به مراجعین و بیماران ارائه دهیم.
وی عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان شهید رجایی در دو بخش بستری روانپزشکی مردان و زنان، مرکز الکتروشوک درمانی (ECT)، شیمی درمانی، اورژانس روانپزشکی، خدمات کار درمانی و روان درمانی به بیماران ارائه خدمت می‌دهد.
فتحی یادآور شد: با افزایش بار مراجعه بیماران خاص به این بیمارستان، نیازمند توسعه فضای فیزیکی و همچنین تخت‌های بستری و بخش VIP خصوصی در این بیمارستان هستیم.
سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج با اشاره به اینکه بخش شیمی درمانی در دو شیفت صبح و عصر به بیماران ارائه خدمت می‌نمایند، اظهار داشت: برخی بیماران سرطانی دوره درمانی طولانی تری را می‌طلبند بنابراین این بخش نیازمند توسعه فیزیکی در بخش بستری می‌باشد، که انتظار می‌رود در این زمینه همکاری لازم جهت توسعه و تجهیز به عمل آید.
فتحی در پایان یادآور شد: یکی از نیازهای استان در بخش شیمی درمانی، راه اندازی بخش آنکولوژی اطفال و آزمایشگاه تخصصی جهت ارائه خدمت به بیماران سرطانی است که همکاری مسئولین استانی و دانشگاهی را در این زمینه می‌طلبد.
غلام محمد زارعی؛ نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بخش‌های شیمی درمانی، روان پزشکی زنان، روان پزشکی مردان و ECT این بیمارستان، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمت به بیماران و وضعیت بیماران بستری شده در این بیمارستان قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضایی
Iran, Islamic Republic of
این اقا فقط داره وقت تلف میکنه ، هیچی ازش بر نمیاد
دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
بعضی از برادران محمدصادقی فقط دل خوشیشون اینه که بی زارع عکس بگرن غافل و یو که زارع تمام چنارسونیل نهایه سر کار
یاسوج.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه زارعی توصیه به انتصاب و حمایت از دکتر سبز بود...موضوعی که در آینده ای نه چندان دور برای ایشان مشکل ساز خواهد شد.
اصلاحات
Romania
درود بر حاج زارعی انصافا ایشون واقعا در تلاش هستن
Iran, Islamic Republic of
آخ سی بویراحمد با ..
آخ تا قیومت
دیگه بویراحمدی نمونده
زکی پور
Iran, Islamic Republic of
زارعی با این مدیران ضعیف بهداشت و درمان استان عکس یادگاری گرفته خیلی خوبه واقعا به هم میان.
شما
Iran, Islamic Republic of
خخخ چه عجب خدابخش صفرپور ن من عکسله خخخ
پرستار
Iran, Islamic Republic of
عاقبت همین نیروهای ضعیف در بهداشت و درمان .. میکنن. ... اخر میفهمین انتخاب.. یک اشتباه بود فقط
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر این مرد زحمت کش
روحانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا که زارعی مردمی ترین فردی است که تا بحال یاسوج به خود دیده.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1