تاریخ انتشار
جمعه ۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۲۵۷۸۴۹

گزینه های عجیب برای هدایت نفت و گاز گچساران

۱۳
۰
کبنا ؛گزینه های هدایت تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در لیگ دو فوتبال کشور مشخص شدند .
 
به گزارش" کبنااسپورت " به نقل از دی اسپورت؛ تیم فوتبال نفت و گاز گچساران طی دوفصل اخیر با هزینه های هنگفت نتوانسته به لیگ دسته اول بازگردد. این تیم فصل گذشته با داریوش یزدی استارت زد و با ستاره های لیگ های برتر و یک راهی مسابقات شد.
پیش از فصل کارشناسان معتقد بودند نفت و گاز با جذب چنین مهره هایی بخت اول صعود به دسته اول می باشد اما این تیم به سختی و با اما و اگر راهی دور نهایی شد و در نهایت نیز نتوانست در گروه ۶ تیمی به جایگاهی بهتر از پنجم دست یابد. جالب اینکه در پایان فصل بیشتر این مهره ها به تیم های لیگ برتری و دسته اولی پیوسته اند!
حال مدیران این باشگاه برای فصل جدید دست به کار شده اند و به دنبال تعیین کادرفنی هستند و باگزینه هایی نیز وارد مذاکره شده اند.
بر اساس این گزارش ،فرشاد فلاحت زاده مربی فصل گذشته سایپا ،محمد نوازی بازیکن سال های نه چندان دور استقلال تهران ،داریوش هرمزی سرمربی فصل پیش نفت امیدیه سه گزینه سرمربیگری تیم فوتبال نفت گاز گچساران می باشند و در چند روز گذشته نیز مذاکراتی را با مسئولین باشگاه نفت وگاز انجام داده اند .
فرشاد فلاحت زاده
وقتی به کارنامه فرشاد فلاحت زاده نگاهی گذرا می کنیم می بینیم او در نیروی زمینی با ستاره هایی که با باطل شدن کارت معافیتشان راهی نیروی زمینی شده بودند نتوانست مدعی باشد و پس از نتایج ضعیف در دور نخست از این تیم کنار گذاشته شد. او فصل گذشته نیز به عنوان کمک در سایپا فعالیت داشته است.

داریوش هرمزی
داریوش هرمزی در اولین تجربه لیگ دویی خود در فصل ۹۴ - ۹۵ با نخبه های فولاد نوین نتوانست به دور نهایی صعود کند و در نهایت با نتایج ضعیف در جایگاه ششم رده بندی قرار گرفت.
اما جز این مورد، ناکامی دیگری نیز در پرونده هرمزی وجود دارد. او فصل گذشته در دومین تجربه خود به نفت امیدیه رفت تا آرزوی خوزستانی ها را پس از سالها به حقیقت تبدیل کند اما در تیم نفتی هم با هزینه های سرسام آور و جذب بازیکنان مختلف به موفقیتی دست نیافت.

محمد نوازی
محمد نوازی بازیکن سال های نه چندان دور استقلال تهران از جمله فوتبالیست های بوده که در دوران بازیگری موفق بوده است اما تجربه مربیگری آن هم در لیگ دسته دوم را در کارنامه نداشته است. او به تازگی هدایت امیدهای استقلال را بر عهده گرفته است و سعی دارد سرمربیگری را در پایه آغاز نموده و با کسب تجربه بخت خود را در رده های بزرگسالان بیازماید.
 
باید دید آیا مسئولین نفت و گاز گچساران پس از روزهای کابوس بار با داریوش یزدی،  با یکی از این سه گزینه پا به لیگ ۹۶ - ۹۷ می گذارند یا مربی کاربلدی را روی نیمکت تیمشان می نشانند؟
نام شما

آدرس ايميل شما

فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
فقط جمشید غدیری
شما هم خودتون رو مسخره کردین با گزینه هاتون
تماشاگر
Iran, Islamic Republic of
اول کانون هوداران را منحل و تعطیل کنید، بعد سرمربی بگیرید، مشکل فوتبال گچساران فقط کانون هواداران است،
کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
هیت مدیره فقط به فکر خود هستند اول هیت مدیره واعضای باید منحل واعضای جدید که از فوتبال آشنایی داشته باشند ببرند خودمان کردیم باخت پای مردم می گذارند اسم و رسم پیدا کردند
نفتی
Iran, Islamic Republic of
تا هواداران دلسوز قدیمی گچساران به ورزشگاه نیایند، جو ورزشگاه درست نمیشود و محرومیت های تیم نفت و گاز گچساران ادامه خواهد داشت
عالیشاه
Iran, Islamic Republic of
من خودم دراین باشگاه بازی کرده‌ام، باور کنید قربون شیرانی بهتر از همشونه، برید برزو زمانی حمید تاجگردون بهادر طاهرزاده روبیاریدبخدا اینا بهتر از این مربیایی که گفتین هستند یه مثل لری هست میگه بوسه خودی تهله، من عمرم توتیم زاگرس ونفت گذشت یه زمانی اینا باحداقل امکانات تیمو به لیگ دو میبردن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
فقط محمد نوازی می تونه به تیم کمک کنه
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
ناجی فوتبال گچساران فقط عنبریان
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ای خدا ما چقد،باید،انتظار لیگ یک رو بکشیم .برید،یزدی یا نادریان رو بیارید
هوادار
Iran, Islamic Republic of
فقط نادریان.بقیش ...
باشت
Iran, Islamic Republic of
عنبریان خوبه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
=به نظرم تعطیلش کنید یا بیایید ملاغضنفر را ببرید برای مربیتون بابا جمع کنید شما چه میدونید فوتبال چیه با بول. نفت یک سری بازیکن میارید هزینه میکنید بعدش هم هیچ این بول را بدید چهارتا بدبخت تو محله های فقیرنشین گچساران تا بره
گچساران
Iran, Islamic Republic of
فقط استاد جمشید غدیری. البته داریوش یزدی هم خوبه
جواب حق
Iran, Islamic Republic of
حالا هرکی بیاد یه مشت نوچه هم باخودش میاره و حق بازیکنان جوان و مستعد گچساران خورده میشه خدایی امیر دشتی آرمان فرهمندیان سهیل مظاهری و....یه سرو گردن از بازیکنای بیرونی نفت بهتر نبودن بابا مربی داخلی بزارید عناوین والقاب پیروزی نمیاره
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1