تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۲۵۷۷۶۲

فاضلابی که به زمین‌های کشاورزی چرام می‌ریزد / توزیع شیر غیربهداشتی در معابر چرام

۰
کبنا ؛

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام گفت: توزیع و عرضه شیر در شرایط غیربهداشتی در معابر عمومی شهر چرام، معضلی جدی برای سلامت مردم است.


به گزارش کبنا، مسعود احتشامی امروز در نشست شورای سلامت با اشاره به مصوبات کارگروه‌های قبل به بحث خود مراقبتی نیز اشاره داشت و با بیان اینکه خود مراقبتی یک برنامه ملی بوده که شورای سلامت کشور آن را مصوب کرده است، اظهار کرد: ضروری است همه اداره‌ها یک رابط آموزشی و سلامت معرفی کنند تا برنامه خود مراقبتی در چرام اجرا شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام، برگزاری نشستی در خصوص نحوه اجرای برنامه خود مراقبتی، بیان اهداف، هماهنگی بین بخشی و چگونگی اجرا برای کلیه مسئولان ادارات و نهادها را در این شهرستان لازم و مورد نیاز دانست.

وی همچنین به فعالیت مجدد مراکز عرضه مرغ زنده اشاره داشت و با تاکید بر تعطیلی کلیه مراکز، عنوان داشت: از مشکلات دیگر ما در حوزه بهداشت و سلامت، دفع فاضلاب در روستای کره شهبازی و شیرازی بوده که به زمین‌های کشاورزی روستا منتقل می‌شوند.

احتشامی، احیا کانال قدیمی را در این راستا، کارساز دانست و خاطرنشان کرد: لازم است اعتباری برای احیا این کانال در نظر گرفته شود و همچنین دهیار و شوراهای روستا، مردم را به حفر چاه‌های فاضلاب خود ترغیب کنند.

این مسئول در بخش بعدی از سخنان خود به کیفیت آب آشامیدنی به خصوص در فصل گرما اشاره داشت و بر رفع برخی از شکستگی‌ها در خطوط اصلی تامین آب تعدادی از روستاها با توجه به آغاز فصل گرما و احتمال شیوع بیماری‌های منطقه از آب و غذا، تاکید کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام، ادامه داد: از موارد دیگر حوزه سلامت که نیاز به بررسی و نظارت دارد، توزیع و عرضه شیر در شرایط غیر بهداشتی در معابر عمومی شهر چرام بوده که معضلی جدی برای سلامت مردم است.

نام شما

آدرس ايميل شما

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
1