تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۲۵۷۵۸۸

سخنی با «محمود منطقیان»؛ بر طبل توخالی نکوبید / اجازه دهید آخرین نسخه شفابخش دهدشت نوشته شود

۵۵
۰
کبنا ؛ 
محمدرضا کاظمی
استاد ارجمند جناب آقای محمود منطقیان این روزها، نه فقط من جوان و مردم شهر دهدشت که در و دیوار شهر هم از تصمیم‌ها و انتصاب‌های ناکارآمد دوره‌ای جنابعالی که آخرین نمونه بارز این روزهایش در فرمانداری چرام به جای بزرگان و پیش قراولان جریان اصلاحات بوده است. در حیرت و تعجب مانده‌اند از پافشاری و فشار روز افزون جنابعالی بر شورای پنجم شهر و منتخبان مردم دهدشت جهت انتخاب آقای (ب) بر کرسی شهرداری شهر بحران زده دهدشت.
شهری که بدون هیچ تردیدی در شرایط فعلی به انسانی مدیر، کاردان، آزموده و مورد تائید بزرگان و ریش سفیدان جریان اصلاحات نیاز دارد.
جناب آقای منطقیان کاش در مقام جواب بر می‌آمدید و دلیل اصرار و پافشاری چهارساله خود را از شورای چهارم تا شورای پنجم دهدشت برای شهردار کردن آقای (ب) که از ابتدایی‌ترین خصوصیات لازم هم برای شهردار شدن برخوردار نیست را توصیح بدهید.
جناب آقای منطقیان به عنوان یک شهروند دهدشتی برخوردار از حداقل حقوق مدنی از جنابعالی دو سئوال دارم و انتظار دارم در همین فضای رسانه‌ای به این دو سوال پاسخ بدهید.
۱ - وقتی که مردمان یک شهر با عقل سلیم و علیم خود هفت نفر انسان فرهیخته و برخوردار از عقل سلیم را جهت پیشبرد امور شهر دهدشت انتخاب کرده‌اند و در این بین شما هم فقط و فقط مجاز به انداختن یک برگه رای در صندوق رای بوده‌اید چه دلیلی دارد که یک تنه خواهان زیر سئوال بردن رأی مردم و فشار بر طیف اکثریت شورای پنجم و انتخاب شهردار تحت نظر تام خود دارید؟
۲ -  حالا که بیش از چهار سال برای شهردار شدن آقای (ب) اصرار و پافشاری می‌کنید در همین فضای رسانه‌ای کارنامه و رزومه ای از آقای(ب) ارائه بدهید تا مردم به وضوح ببینند که حضرتعالی که منادی اخلاق و گفتمان جامعه مدنی چگونه می‌خواهد آخرین تیر را بر پیکره بی‌جان شهر دهدشت بزند.
جناب آقای منطقیان چرا قبول نمی‌کنید که دوره کدخدامنشی تمام شده است و با اصول کدخدامنشی نمی‌شود جامعه مدنی تشکیل داد و به سوی پیشرفت و توسعه قدم برداشت.
جناب آقای منطقیان همانند انتخابات اسفندماه ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی که گل سرسبد سکوت جنابعالی و قبول شدن جریان رقیب بود. کهگیلویه بزرگ و دهدشت تا کی باید هزینه تک روی امثال جنابعالی و انتصاب‌های ناکارمد را بدهد.
استاد ارجمند یقین داشته باشید با رویه فعلی به همان اندازه که جنابعالی از نخبگان و شایستگان سیاسی و دانشگاهی فاصله گرفته و می‌گیرید نخبگان سیاسی و دانشگاهی هم دوصد چندان از جنابعالی و افکارتان فاصله گرفته و می‌گیرند. کما اینکه امروز اگر چشم باز بکنید و به اطرافتان نگاه بیندازید به جد و قطع الیقین بیش از هفتاد درصد از یاران و سیاسیون بنام کهگیلویه از جنابعالی فاصله گرفته‌اند و روز به روز این فاصله بیشتر و بیشتر می‌شود.
به راستی چه دلیلی دارید وقتی که اکثریت قاطع مدیران و سیاسیون اصلاح طلب کهگیلویه با تائید شخص مورد نظر جنابعالی مخالفت کرده و می‌کنند باز هم بر طبل توخالی می‌کوبید و شب و روز نشست‌های جهت تائید شخص مورد نظر خود می‌گیرید.
و به راستی اگر همان منتخبانی که امروز از آنها با عنوان اکثریت یاد می‌شود و فکر می‌کنید که با حمایت شما به شورای پنجم راه یافته اند موافق نظر و شخص مورد نظر شما بودند دیگر چه نیازی به این همه مذاکره و رایزنی بود.
جناب آقای منطقیان ضمن احترام ویژه‌ای که همگان برای شما پدر معنوی اصلاحات در کهگیلویه قائل هستیم. اگر واقعا دلسوز شهر و مردم کهگیلویه فقیر و محروم هستید اجازه بدهید شورای منتخب مردم تحت آرامش و بدون فشارهای جناحی با دعوت و برآورد از نیروهای مدیر، آزموده و تحصیل کرده‌ای چون:
دکتر علی آرام
دکتر امیررضا سالمیان
سید الیاس افسردیر
مهندس اسلام خسروی
مهندس خسرو دیدار
دکتر خدابخش جنگلی
دکتر سهراب حجت خواه
مهندس عنایت الله جهان آرا
مهندس هوشنگ روئین تن و امثالهم که کم هم نیستند. فرد شایسته و توانمندی را برای برون رفت دهدشت از وضعیت موجود برگزینند چرا که الحق و النصاف شورای پنجم دهدشت و شهردار منتخبشان آخرین شانس شفا و بقای کهگیلویه بیمار هستند.
من الله توفیق
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای منطقیان همانند انتخابات اسفندماه ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی که گل سرسبد سکوت جنابعالی و قبول شدن جریان رقیب بود. کهگیلویه بزرگ و دهدشت تا کی باید هزینه تک روی امثال جنابعالی و انتصاب‌های ناکارمد
عالی گفتی برادر
Iran, Islamic Republic of
درود برشما آقای کاظمی
Iran, Islamic Republic of
فرد مورد نظر آقای منطقیان مدرک تحصیلی هم نداره.اقای منطقیان آقای ب کاردان بهداشت داره به درد شهرداری نمیخوره
Iran, Islamic Republic of
آقای منطقیان بیدار شو خودت به خواب نزن
دهدشتی
آقای محترم بفهم چی میگی دهدشتو دوره بزرگواری و موحد جونیتون خراب کردن
...
Iran, Islamic Republic of
همه گزینه ها گزینه های ثابت قدم و خوبی هستند به حق...
طاس احمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاحات . درود بر دکتر ارام . درود براهرکسی که در راه پیشرفت دهدشت قدم بردارد . درود بر دشت مور
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اقای اسلام خسروی مهندس نیست و فوق لیسانس ریاضی داره و دست پروده همین اقای استاد منطقیان هست.متاسفانه اسامی را نام بردید که پیراهن شهرداری ب..
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت استاد ارجمند / همه گزینه ها انصافآ از گزینه ناب اصلاحات هستند و بسیار سرتر از گزینه (ب) . پس تصمیم عقلانی بگیرید استاد نه تصمیم احساسی
...
Iran, Islamic Republic of
آقای کاظمی مطمعن باش تجربه آقای منطقیان از شما بیشتر میباشد، لطفا تند صحبت نکنید فک کنم هنوز ایسون رو نشناخته اید، موفق باشید
شهروند بیکار
Iran, Islamic Republic of
سپاس و تشکر از سایت محترم کبنا نیوز که در انتقال خبرهای مربوط به انتخاب شهردار در دهدشت و نشر صدای معترضان سنگ تمام گذاشته اند در این چند وقت اخیر .
از آقای محمود منطقیان هم انتظار داریم خودشون رو با حقایق بیشتر وفق بدهند
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
نگارنده محترم آقای مهندس روئین تن این وری نیست اون وری هستند
Iran, Islamic Republic of
این حرف حق . کو گوش شنوا
این همه گزینه خوب . کی بزاره حالا
آقای..تا مردم رو از دهدشت فراری نده کوتاه نمیاد
وزارت کشوری
Iran, Islamic Republic of
۱٫ دکتر علی آرام
۲ . سید الیاس افسردیر
موسی فروزان
Iran, Islamic Republic of
شهردار باید سابقه مدیریت قوی داشته باشه .و مورد تائید بزرگان باشه . ۹۰ درصد اصلاحطلبان با گزیته اقای منطقیان مخالف هستند . برید بپرسید اگر من دروغ گفتم
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام دوست عزیز اقای منطقیان انسان فرهیخته ای هستند ما هم امیدواریم که بر این امر اصرار نورزند واما قرار نیست هر کس مدرکی داشت و و عده ای همراه داشت شهردار شود واقعا دهدشت نفس های اخرش را می کشد پس نیاز هست بدور از تعصبات قومی و خارج از سهم خواهی منتخبین محترم واقعا شخص کاردان و با تجربه ای را انتخاب کنند
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
بعصی از افراد نامبرده بالا در حد مدیریت یک مدرسه راهنمایی هم نیستند
متاسفانه لیست بو داره
محمد نظری
Iran, Islamic Republic of
برادر کاظمی با احترام ب نظر حضرت عالی حرف قشنگی زدی.
رزومه کاری ملاک انتخاب یک شهردار است. چرا انانی ک باید رزومه کاری بخواهند این امر را محقق نمی کنند.
اقای کاظمی اگر اسم واقعی حضرت عالی کاظمی است دوست دارم چهره ب چهره با شما صحبت کنم یکی از شرایط شهردار شدن ۵سال سابقه اجرایی و مدیریتی است.
اقای (ب) نسبت ب تمام افرادی که نام برده اید رزومه بهتری بهتری دارد ۵ سال مدیر ابفای شهری بوده و بیش از ۱۲ سال مسئول نظارت بر حدود ۲۰۰ پروژه عمرانی بوده و حدودا ۳ سال مشاور اجرایی فرمانداران قبلی و فعلی بوده و هست و ریز و بم کار های اجرایی را دانسته.
خوشبختانه افرادی که شما نام بردید اکثریت انان بخاطرشهردار شدن ایشان فعالیت می نمایند شما اگر با شخص (استاد منطقیان)و اقای (ب)مشکلی ندارید بگذارید ایشان برنامه های خود را ارائه دهد اگر مورد قبول شورا واقع نشد ایشان از گزینه ها حذف می گردد.
تنها مشکلی ک اقای (ب) دارد اینست ک ایشان فردی شفاف پاک دست و نسبت ب اندیشه و تفکر خود پایبند و استوار است و مثل بعضی ها روی هر شاخه ای نمی پرند
علی
شهر سوخته دهدشت نیاز به افرادی با قدرت چانه زنی زیاد دارد کسی که بتوانند دگرگونی ایجاد کنه نه غارت کنه و شهر به فنا بده
قيطر الممالك
Iran, Islamic Republic of
بهترین و شایسته ترین گزینه ممکن دکتر امیررضا سالمیان
عضو هیات علمی دانشگاه
معاون عمرانی اسبق دانشگاه
مسئول و ناظر عمرانی منطقه یک دانشگاه ازاد کشور
دانشجوی دوره دکتری منابع اب ( دانشکده منابع طبیعی دانشگاه علوم و تحقیقات )

و دارای تجربه کافی در امور اجرایی و عمرانی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
یا دنیا ۲۰۰۰ سال برگشته عقب یا اخر الزمان شده که بعضی اقایون هنوز میگن حرف فقط حرف خودم .
Iran, Islamic Republic of
ای جانم استاد منطقیان کوتاه نیا تاشهرداری راهم مثل آموزش وپرورش دهدشت شکوفاکنی منتقدین ازدرایت جنابعالی حسادت می کنندحقیقتافروزان الان داره یک چهره ملی میشه
ناظمی
Iran, Islamic Republic of
شماره ۱۷ . در درایت و مدیریت آقای مهندس فروزان هیچ شک و شبهه ای نیست . حقیقتا سادات میرسالاری هرجا پست گرفتن هم دلسوز بودن هم کاردان
نمونش مدیریت فعلی مهندس فروزان در آموزش و پرورش
مهندس محمد برزین زاده در اداره برق لیکک که الان هشتمین سال مدیریتشه
آقای الیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام و حتی زمان اشتغال در فرمانداری کهگیلویه
مهندس موسوی رئیس فعلی دانشگاه پیام نور لیکک و بهمئی
که همگی از نیروها و ستونهای اصلاحات از قدیم تا الان بوده و هستند
مطلع
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت نگارنده محترم صادقانه بگم دست جریان جریان اصلاحات از مدیر کارآمد خالی است انصافآ با خدای خود خلوت کنید در تمام پست ها از مدیریت یه مدرسه ابتدایی روستایی گرفته تا استانداری توانسته آید یک نفر منصوب کنید که در حد نفر قبلی باشد؟ آقای منطقی حق دارند چون کسی نیست پس وقتی هدف خدمت نیست و هدف ..ه بذار حداقل یه کسی شهردار بشه که آقای منطقی را ..
دهدشت وطنم
Iran, Islamic Republic of
دوستان تجسم کنید الان منطقیان نماینده مجلس است
Iran, Islamic Republic of
مهره ای که سوخت به درد نمیخوره منطقیان لاهوتی مهرهای سوخته سیاستند
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
من میدونم اقای سالمیان برنامه دارن
از چهار سال قبل برنامه ریزی کردن
فلوچارت دارن
تیم مشاوره ای دارن مطالعه شهری دارن الگوی شهری دارن و برنامه مدون سهرهای کوچک را شخصا اقای کرباسچی بهشون دادن.
ایشون میتونن دهدشت را خواهر خوانده شهرهای بزرگ و مگاسیتی های جهان کنند

بیایید به ایشون اعتماد کنیم و برای مدتی شهر را بدست ایشون بسپاریم
دانشجویان ورودی 94 عمران دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خلاصه ای از برنامه مدیریت شهری استاد سالمیان
۱- الگو برداری از شهرسازی مدرن خاص منطقه خاور میانه با کمپوند شهرهای شرقی و غربی جهان
۲- تشکیل تیم شهرداری در سایه متشکل از ۱۰ استاد برجسته دانشگاه و ۱۰ فعال سیاسی شهرستان و ۱۴ کارآفرین برتر شهر و ۱۵ نفر از ریشسفیدان و معتمدین طوایف و ۵ پزشک عمومی و ۵ پزشک متخصص و ۱۰ معمار تجربی و ۱۰ مهندس معمار اکادمیک و ۵ نویسنده

۳- پیاده سازی تمام سیستم زهکشی شهری آب و فاصلاب با استفاده از هوش مصنوعی بطوریکه در اتاق شهردار کوچکترین آبگرفتگی مانیتورینگ شود

۴- مدلسازی فصای سبز شهر دهدشت برای یک بازه زمانی ۸ سال با گیاهان پایا و نیمه پایا با استفاده از مدلهای ترکیبی به طور سه بعدی و دو بعدی با استفاده از زون کاپیلار و اقلیم و تبخیر و بارش شهر دهدشت

۵- ساخت چهار دروازه ورودی شهر دهدشت به نام چهار جهت جغرافیایی بر اساس چهار دوره تاریخی ایران ماقبل باستان و ایران باستان و ایران میانه و ایران مدرن.

۶- ساخت تالار مشاهیر شهرستان کهگیلویه و تشکیل کلیدورهای و نخبگان سیاسی و نظامی و علمی و هنری و فرهنگی شهرستان۷-
- شبیه سازی بلاد شاپور با ملات رس و آهک و استفاده از شش دوره معماری تاثیرگذار ایران و جهان۲
Iran, Islamic Republic of
کسی که میخواد شهردار بشه باید با ایمان باشه دین قبول داشته باشه اگه فراجناحی باشه موفق میشه ‌شهر را به ویرانه تبدیل نکنید..... آقای منطقیان این همه نیروی دانشگاهی جویای نام در کهگیلویه میباشد چرا باز هم دنا؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عاشق و معشوق بودن حدی داره شیفتگی حدی داره در دهدشت تا کی باید احساسی تصمیم گرفت چرا منطقیان واقعیت نمی پذیره چرا به اکثریت احترام نمیذاره ......♡
Iran, Islamic Republic of
باید یه آدمی بیاد شهردار دهدشت بشه که وام دار هیچ گروهی نباشه همه جناها و سیاسیون کهگیلویه هم قبولش داشته باشن فراجناحی و معتدل باشن تا همه با هم شهر دهدشت ویران را بسازیم و..........
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
آقای کاظمی با سلام نه آقای (ب) ونه این افرادی که نام بردی بدرد اداره شهر می خورند باید نیرو یی توانمند تر از اینها باشند که تجربه مدیریتی وکاری داشته باشد تا شهر را دگرگون کند . مگر شهردار فعلی دکترای شهرسازی نبود چه کاری برای شهر انجام داد فقط بدهکاری . این را می خواهم بگوییم کسی باید شهردار شود که مدیریت کرده باشد . افرادی که نام بردی سراغ ندارم که مدیریت کرده باشند فقط چند نفری از آنها که به زور آقای منطقیا ن مدیر شداند ودر بیشتر کارها باید یدک شوند .خدا نگهدار
Iran, Islamic Republic of
اگه شورا دهدشت بخواد برای دهدش چاره ای بیندیش باید از خودش اقتدار نشون بده و جلوی افراد زیادی خواه را بگیره و یه فرد بدون حاشیه را شهردار بکنه تا موفق بشن و خواهش میکنم از افراد حاشیه دار پرهیز کنن اگه هم میخوان فرد مورد علاقه م م را بذارن همین الان تا دیر نشده شورا و شهردار را رها کنن بدن آقای م ....تا دیگه خودش هرچه میخواد بکنه.......پس توهین به مردم نکنید ما شهردار بدون حاشیه میخواهیم......
دانشجویان ورودی 94 عمران دهدشت
Iran, Islamic Republic of
یه شعر تقدیم میکنم به استاد سالمیانهمــــان گنج و دینار و کاخ بلنـــــد نخواهــــد بدن مرترا ســـودمند

فــریــدون فــرّخ، فرشته نبـــــــود بــه مشک و به عنبر، سرشته نبود



به داد و دهش یــافت آن نیگـــــوئی

تو داد و دهش کن، فریدون توئی
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقایون شورای شهر......مردم شهردار بدون حاشیه میخوان اگه میخواهید موفق شوید
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
خواهشمندم از اعضای شورای شهر که بدور از حاشیه یه آدم بالغ بدون حاشیه برای شهرداری مشخص کنید شهرداری را به ادم ای حاشیه دار ندهید چون دیگه جای خطا نیست چون شهر دهدشت شده یه استخوان خشک که گرگهای کمین کرده هنوز دست بردارش نیستن
حسین
Iran, Islamic Republic of
حاشیه برای شهرداری دیگه ممنوع
روستایی
Iran, Islamic Republic of
از طرف کل طوایف و ایلات کهگیلویه بزرگ

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده۱

ای فروغ ماه حُسن از روی رخشان شما

آب روی خوبی از چاه ز نخدان شما

عزم دیدار تو دارد جانِ بر لب آمده

باز گردد یا برآید، چیست فرمانِ شما؟

کس به دورِ نرگست طَرْفی نیست از عافیت

بِهْ که نفروشند مستوری به مستان شما

بختِ خواب آلودِ ما بیدار خواهد شد مگر

زانکه زد بر دیده آبی روی رخشانِ شما

با صبا همراه بفرست از رُخَت گلدسته ای

بو که بویی بشنویم از خاک بستانِ شما

دل خرابی می کند دلدار را آگه کنید

زینهار ای دوستان جان من و جان شما

کی دهد دست این غرض یا رب که همدستان شوند

خاطر مجموع ما زلف پریشان شما

دور دار از خاک و خون، دامن چو بر ما بگذری

کاندر این ره کشته بسیارند قربان شما

می کند حافظ دعایی بشنو آمینی بگو:

روزی ما باد لعل شکر افشان شما

* * *
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
از طرف کل ایلات و طوایف کهگیلویه بزرگ به استاد سالمیان

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده۱

ای فروغ ماه حُسن از روی رخشان شما

آب روی خوبی از چاه ز نخدان شما

عزم دیدار تو دارد جانِ بر لب آمده

باز گردد یا برآید، چیست فرمانِ شما؟

کس به دورِ نرگست طَرْفی نیست از عافیت

بِهْ که نفروشند مستوری به مستان شما

بختِ خواب آلودِ ما بیدار خواهد شد مگر

زانکه زد بر دیده آبی روی رخشانِ شما

با صبا همراه بفرست از رُخَت گلدسته ای

بو که بویی بشنویم از خاک بستانِ شما

دل خرابی می کند دلدار را آگه کنید

زینهار ای دوستان جان من و جان شما

کی دهد دست این غرض یا رب که همدستان شوند

خاطر مجموع ما زلف پریشان شما

دور دار از خاک و خون، دامن چو بر ما بگذری

کاندر این ره کشته بسیارند قربان شما

می کند حافظ دعایی بشنو آمینی بگو:

روزی ما باد لعل شکر افشان شما

* * *
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
آقای منطقیان با تمام احترامی که برات دارم اما شهردار باید بدون حاشیه باشه.دیگه دهدشت توان شهردار با حاشیه را ندارد اون هم کاردان بهداشت باشه افتضاست
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
آقای منطقیان همه شما را دوست دارن اما این توهین به مردمه که کاردان بهداشت شهردار شهر بشه.....لطفا افکارت به روز بکن............
سامان
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری که مرغابی بود......................
سجاد
Iran, Islamic Republic of
آقای دیدار برای شهرداری خوبه ..................
سالاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده که به حق سخن گفتی........دیگه آدم داخل دهدشت نیست که کاردان بهداشت شهردار بکنن........ در حیرتم..........
Iran, Islamic Republic of
انتخاب آقای ب به عنوان شهردار یعنی بی ارزش کردن نخبگان و افراد سیاسی.... یعنی شهردار را به اقلیت شهردار ۴ دادن که همین آقایون باعث شدن شورا و شهردار ۴ ضعیف بشه.......
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه محترم دهدشت آقایون سیاسی راه را گم کرده اند و دارن دهدشت ویران ویران میکنن راه را بهشون نشون بده بگو که یه آدم حاشیه دار نمیتونه شهردار بشه نمیتونه موفق بشه .......
سهراب
Iran, Islamic Republic of
استاد عزیز بیا به جوانان و نخبگان اعتماد کن بیا رویشها را زیاد کن افکار قدیمی را رها کن و به آیند بنگر.........
علی
Iran, Islamic Republic of
استاد عزیز بیا به جوانان و نخبگان اعتماد کن بیا رویشها را زیاد کن افکار قدیمی را رها کن و به آیند بنگر.........
سوختگان
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان لطفا لطفا لطفا نظرات رو منتشر کن
حسن
Iran, Islamic Republic of
استاد عزیز به جوانان اعتماد کن و به واقعیت ها بنگر...........و برای اصلاحات کهگیلویه رویش درست کن استدعا میکنم از قوم گرایی دست بردارید
Iran, Islamic Republic of
به شیطون گفتن عافیتت به خیر به شه گفت کمون نکنم......حالا شده شهر ار شدن ب برا دهدشت
میثمی رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مهندس کاظمی و قلم برحقشون . واقعا وقتش رسیده که آقایون جای خودشون رو به جونهای فعال و اهل تفکری چون جنابعالی بسپارند . نزدیک ۱۶ سال تمام شهر دست تقکرات آقایان منطقیان و لاهوتی بوده خدا شاهده شرف شاهده انسانیت شاهد اگر یه خشت برا پیشرفت کهگیلویه بزرگ و دهدشت رو خشت گذاشتن . والا بخدا اصولگراها بهترازشون کارکردن . دیگه نباید به این اقایون بیشتر ازاینها وقت داد... تمام کهگیلویه به شدت ازشون ناراضی هستن . والسلام
Iran, Islamic Republic of
همه افراد نامبرده از حوزه بویراحمد را نوشتی اقای کاظمی یعنی حوزه ثلاث. نداره که بتونه شهردار بشه؟ این یعنی دامن زدن به مسائل قومی و قبیله ای که کار.. است و دلیل ضعف شهردار قبلب حاشیه هایی بود که درست شدو قابل توجه دوستانی که معرفی ..
سادات
Iran, Islamic Republic of
مهندس رویین تن..دکترصمصام ایردپناه....خسرو دیدار...رستم عزیزی...دکتروفایی..شهر ما رو اینا فقط میتونن نجات بدن...
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
کاش از بانوان هم در گزینه هاتون استفاده می کردید. بالاخره اونا هم نیمی از جمعیت شهر ندارد و در بین آنها هم افراد متخصص و نخبه وجود داره. نمی دونم چرا تکیه گاه و حلال مشکلات صرفا اقایان هستند. آلمان پیشرفته ترین کشور جهانه و صدراعظمش زنه. خیلی از کشورهای پیشرفته از توانمندی زنان استفاده میکنند. اونا هم دست پاک هستند. هم خطی و باندی ندارند. هم سرشار از مهرورزی عاطفه اند و هم دلسوز واقعی شهر. یه کم نگاهمان رو به مسایل واقع بینانه تر کنیم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1