تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۲۵۷۵۷۵

مزارعی: دستگاه قضایی از حرکت‌های جهادی شهرداری یاسوج رضایت دارد

۱
۰
کبنا ؛
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسریع عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های شهروند محوری در یاسوج شد و گفت: دستگاه قضایی از این پروژه‌ها و طرح‌ها به جد حمایت می‌کند.


به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی صبح سه‌شنبه (۶ تیرماه) در دیدار شهردار و مدیران شهری یاسوج به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: دستگاه قضایی از طرح‌ها و پروژه‌های شهروند محوری، مدیریت شهری‌ یاسوج حمایت و پشتیبانی می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی وظیفه خود می‌داند که از مجموعه مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان حمایت کرده و در صورت ضرورت ورود پیدا می‌کند عنوان کرد: در راستای حمایت از مجموعه شهرداری و ارتقاء شاخص‌های شهری دستگاه قضایی آماده هرگونه همکاری با مدیریت شهری است.
مزارعی ادامه داد: دستگاه قضایی از حرکت‌های جهادی شهرداری یاسوج رضایت دارد و روحیه جهادی، استقلال کاری، پیگیری امور و تلاش خستگی‌ناپذیر شهردار یاسوج را تحسین می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها با کمبود درآمد و اعتبارات رو‌به‌رو است افزود: به رغم این محدودیت‌ها شهرداری یاسوج با روحیه جهادی دستاوردهایی برای شهر به ارمغان آورده است.
مزارعی با بیان اینکه مجموعه شهرداری یاسوج به رغم محدودیت‌های منابع مالی به موفقیت های خوبی در زمینه عمران، آبادانی و مبلمان شهری دست یافته است ابراز کرد: این شهرداری به درستی گره‌های توسعه شهری را شناسایی نموده و با فعالیت مضاعف زمینه توسعه یاسوج را فراهم کرده است.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: روند عمرانی شهر که به نحو مطلوبی شروع شده باید ادامه یابد تا شهروندان شاهد توسعه و عمران هربیشتر شهر باشند.
شهردار یاسوج نیز در این نشست گفت: دستگاه قضایی استان همواره حامی شهرداری بوده و در سایه این حمایت‌ها بسیاری از مشکلات سطح شهر یاسوج برطرف شده است.
محمد علی جاوید با تسلیت ایام شهادت آیت الله بهشتی و یاران باوفایش افزود: بدون شک بدون حمایت قوه قضائیه نمی‌توان در جهت رفع بسیاری از مشکلات سطح شهر گام برداشت و شهرداری در سایه حمایت‌های بی دریغ دستگاه قضایی مانع از بروز بسیاری از تخلفات در سطح شهر شده است.
وی با تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضا در حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: تلاش، دغدغه و انگیزه دستگاه قضا برای سامان بخشیدن به حوزه مدیریت شهری یاسوج  قابل تقدیر است.
جاوید تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری برای موفقیت در اداره امور شهری و انجام وظایف و رسالت‌های اجرایی خود نیازمند حمایت دستگاه قضایی است.
وی با اشاره به تنوع و گستردگی وظایف و ماموریت‌های شهرداری افزود: این نهاد مردمی برای اجرایی کردن سیاست‌های مدیریتی در عرصه‌های مختلف نیاز به حمایت و همراهی ویژه دستگاه قضایی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
..، فقط خدا ای.. .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1