تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : ۲۵۷۵۷۳

عدل هاشمی‌پور: همه چیز ما داشت به حراج می‌رفت / حتما باید از تهران کسی بیاید و ما را مدیریت کند / زخم‌های ۱۰ ساله بر چهره پروژه‌های کهیگلویه /

۱۱
۰
کبنا ؛
نماینده مردم کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: خود را نیروی اداره امور عشایر می‌دانم.
 

به گزارش کبنا، عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در جمع مردم سادات با اشاره به خدمات صورت گرفته توسط دستگاه‌های خدمت رسان و ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: از اقدامات خوب مجموعه گاز این است که به زودی شاهد کلنگ‌زنی گاز منطقه قیام، سرآسیاب یوسفی و ممبی از شهرستان بهمئی خواهیم بود.

نماینده مردم کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام با بیان اینکه مبلغ پیمان این پروژه حدود ۱۶ میلیارد تومان است، عنوان داشت: کارهای این پروژه از بند ق انجام شده و به زودی عملیات کلنگ‌زنی آن آغاز خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روحیه نخبه کشی یکی از مشکلات اصلی ماست، فرار نخبه داریم چرا که قدر نیروهای خود را نمی‌دانیم و حتما باید از تهران کسی بیاید و ما را مدیریت کند.

هاشمی‌پور، اضافه کرد: یکی از سیاست‌های کاری ما این بوده که حاشیه نشینی را کاهش دهیم و برای تحقق چنین هدفی باید به عشایر و روستاها خدمات ارائه داد، طی این یکسال از هیچ خدمتی در این راستا فروگذار نبودیم و سعی کردم خود را یک نیروی اداره امور عشایری قلمداد کنم.

این نماینده مجلس، ارائه خدمات عالی به منطقه دلی‌ مهره در لنده، بیدانجیر و ساورز را از اقدامات خوب مدیرکل امور عشایر ذکر کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از یادگاری‌های امام هست که بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با همان روحیه جهادی اول انقلاب خدمات خوبی را در کل استان خصوصا حوزه انتخابیه ما انجام دادند با وجود مشکلات اقتصادی که پیش رو داشتند و بدون اینکه ریالی دریافت کرده باشند جاده طسوج را به ۷۰ درصد رسانده‌اند و تا دو ماه بحث آسفالت آن تمام شود.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه استان اضافه کرد: اقداماتی که در زمینه بهسازی، طرح هادی در روستاهای استان انجام شد و زمینه را برای گازرسانی، خیابان کشی‌ها و جاده‌ها فراهم کردند، در هیچ جای کشور انجام نشده است.

وی با ذکر این مطلب که دلی‌احمد، دورترین نقطه حوزه انتخابیه ما هست که در حال حاضر اقدامات ارزشمندی در حال انجام گرفتن است، ابراز کرد: با پروژه‌هایی مواجه شدم که بیش از ۱۰ سال زخمی شده و متوقف شده‌اند و در حال حاضر تمام تلاش را به کار گرفته‌ایم که این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

هاشمی‌پور تصریح کرد: استفاده چهار شهر چرام، دهدشت، سوق و لنده از سد کوثر برای اولین بار را داریم که حدود ۳۶ سال این سد در کنار ما ساخته شده ولی یک متر مکعب ما از این سد نتوانستیم برداشت کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: آب آن تا لامرد و لیشتر گچساران، بوشهر، بهبهان پارسیان و بندر دیلم  رفت و هنوز نمی‌خواستند به ما آب دهند اما تلاش شد و با خرد جمعی قرارگاه را دعوت کردیم، در مناقصه شرکت کرد، نهایتا برنده مناقصه شد، مخازن را شروع کرده و لوله‌ها هم در حال تولید است.

نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: همه چیز ما داشت به حراج می‌رفت و حتی به ما مجوز نمی‌دادند که برای دشت چرام و صحرای کلاچو از این آب استفاده کنیم، اما بحث مارون ۲ با تلاش آقای داوودی کارهای مطالعاتی آن انجام شده و ما برای اولین بار ۳۴۹ میلیون متر مکعب پروانه برداشت آب از مارون داریم.

نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
سدکوثرکه معروف به سدکوثرگچساران است
سیدیدالله کریمیان سوق
Asia/Pacific Region
باسلام خدمت شما ونماینده دانای کهگیلویه بزرگ جناب اقای هاشمی عزیز,برادرهاشمی هم کنون نیازمندیاری سبزتان هستیم,به دادمردم شهرسوق برسید,بیکاری فقرروزافزون,تعصبات فامیلی بی جا.حاج عدل بویراحمدی نیستم ولی بویراحمدرادوستدارم
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار هاشمی.سردار خدا پشت و پناهت باشه آن شاالله
سیدیدالله کریمیان سوق
Asia/Pacific Region
بزرگترین اشتباه زندگیم رای دادن به موحدبود,حاج عدل به داد سوق بی پناه برس
همشهری
Iran, Islamic Republic of
صد رحمت به حاج آقا بزرگواری که با صداقت و شجاعت و بدون از سر و صدا پیگیر همه امورات بودند و به طور متعصب از منابع و نیروهای تحت وکالتش تمام قد دفاع می کرد.
محمدی دوست
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی
شما هیچ کاری نکردید.اینها خدمات دولت است.شما تبدیل یه یک مهره حاصل شده ای
Iran, Islamic Republic of
عدل هاشمی نگام کن........تاسف
Iran, Islamic Republic of
کهکیلویه بدشانس ان از بزرگواری اونم از تو عدل هاشمی ای وای های
سادات
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سازندگی
شما در جلسه برنامه ریزی استان با شجاعت مقابل استاندار و دو نماینده دیگر نشان دادید برای،دفاع از حقوق و بودجه کهگیلویه مظلوم از هیچ تلاشی فروگزار نخواهید کرد.
امیدوارم تمام پروژه های کهگیلویه همانند جاده پاتاوه دهدشت، پتروشیمی، سیمان، اب سد کوثر و.... شروع شده و به بهرهبرداری برسند.
Iran, Islamic Republic of
یه جوری میگی اب سد کوثر تا گچساران هم رفت انگار فراموشت شده سد کوثر در خود گچسارانه، هر کاری هم واسه کهگیلویه شده به خاطر تاجگردونه وگرنه سی سال دیگه هم که میگذشت وضعیت همین بود، خدا را شکر که همه به واسطه تاجگردون در استان مرد کار و خدمت شدند
Iran, Islamic Republic of
به وعده هات عمل نکردی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1