تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۲۵۷۵۳۵

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد با جانباز حادثه ترور مجلس در بهمئی (+تصاویر)

۰
کبنا ؛بمناسبت سالروز عملیات پد خندق مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، به همراه فرماندار، رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد بهمئی با خانواده شهدا و جانباز حادثه ترور مجلس در شهرستان بهمئی دیدار کردند.

به گزارش کبنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ابتدا با عیادت از علی جاویدیان، جانباز حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در روستای گچ بلند، برای سلامتی و بهبودی از درگاه خداوند مسئلت جست.

رضا دهبانی‌پور در دیدار با خانواده شهدا با تاکید بر لزوم تکریم خانواده شهدا و پاسداشت آرمانهای والای آنان، گفت: دیدار با خانواده شهدا یک تکلیف است، نه برای بر طرف کردن نیاز شهید، بلکه برای باز کردن گرهی از گره های زندگی خودمان.

وی گفت: شهدای ما شیرین ترین دارایی خود را تقدیم کردند تا آرامش و امنیت در کشور حاکم شود و وظیفه ما بعد از شهدا، ادامه دادن راه آنان و تکریم خانواده شهداست.

دهبانی‌پور با اشاره به دلاوری و رشادت فرزندان بهمئی در اتفاقات خونین عملیات پد خندق، گفت: فرزندان بهمئی با شجاعت و رشادت های بی نظیر در کنار سایر هم استانی ها در عملیات پد خندق حضوری غرور آفرین داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این سفر از خانواده شهدای رحم خدا جاوید، سپهدار جومری، یداله جومردی، خداخواست جباری و باقر جاکیان دیدار و به پاس رشادت و جانفشانی فرزندان این خانواده ها، از آنها تجلیل کرد.

گفتنی است درچهارم تیرماه سال ۱۳۶۷، حدود۴۰ روز پس از تحویل پد خندق در جزایر مجنون به تیپ مستقل ۴۸ فتح استان به فرماندهی شهید حاج سیف‌الله حیدرپور و در آخرین روزهای دفاع مقدس، بسیجیان و پاسداران این تیپ در جزیره مجنون با شجاعت و ایثار جلوی پیشروی نیروهای بعثی را گرفتند ؛رزمندگان اسلام در این حماسه ۱۱۷ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند که ۸۸ تن آنان از فرزندان استان کهگیلویه و بویر احمد بودند.




نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1